Голф 4 AJM закъснение на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
donvesss
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
Двигател: AJM
Местоположение: София

Голф 4 AJM закъснение на турбото

Мнениеот donvesss » Чет 14 авг 2014 11:49


Колеги, както се вижда от лога турбото достига исканите стойности по-късно, от което идва и загубата на мощност в ниските обороти. Геометрията и колекторите са изчистени, егр е затапен с ламарина, но не е ограничен софтуерно. Актуатора е от 2,5 , но мисля, че това няма значение. Като откача маркуча от н75 и смуча геометрията се движи.
Идеи от какво може да се получава това.
Прикачени файлове
log-turbo.xls
(27 KиБ) Свален 138 пъти




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото

Мнениеот nasko1978 » Чет 14 авг 2014 11:59


Лога ти е некачествен и много къс!
Ако имаш закъснение,може да е проблем с вакуумите.


Потребителски аватар
donvesss
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
Двигател: AJM
Местоположение: София

Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото

Мнениеот donvesss » Чет 14 авг 2014 12:21


Добре ще се опитам да направя по-качествен лог.
Как най-добре да проверя от къде може да губи вакуум, благодаря!


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото

Мнениеот nasko1978 » Чет 14 авг 2014 12:23


Единствено като закачиш вакууметър може да си сигурен дали е наред!


Потребителски аватар
donvesss
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
Двигател: AJM
Местоположение: София

Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото

Мнениеот donvesss » Чет 14 авг 2014 12:32


А колко бара е нормално и дебилината на маркучите и това, че актуатора е от 2,5 има ли значение.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото

Мнениеот okti_1 » Чет 14 авг 2014 18:36


Центровай си актуатора и проблема ще изчезне,ако всичко останало е както трябва.


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото

Мнениеот sto4o » Пет 15 авг 2014 9:18


На 1400 оборота при напълно затворена геометрия и после при напълно отворена разликата в налягането на турбината трябва да е между 80 и 100 милибара провери това


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 16 авг 2014 18:12


Това важи ли за AHF/ASV ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта