Колеги, както се вижда от лога турбото достига исканите стойности по-късно, от което идва и загубата на мощност в ниските обороти. Геометрията и колекторите са изчистени, егр е затапен с ламарина, но не е ограничен софтуерно. Актуатора е от 2,5 , но мисля, че това няма значение. Като откача маркуча от н75 и смуча геометрията се движи.
Идеи от какво може да се получава това.
Голф 4 AJM закъснение на турбото
- donvesss
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
- Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
Голф 4 AJM закъснение на турбото
- Прикачени файлове
-
- log-turbo.xls
- (27 KиБ) Свален 138 пъти
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото
Лога ти е некачествен и много къс!
Ако имаш закъснение,може да е проблем с вакуумите.
Ако имаш закъснение,може да е проблем с вакуумите.
- donvesss
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
- Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото
Добре ще се опитам да направя по-качествен лог.
Как най-добре да проверя от къде може да губи вакуум, благодаря!
Как най-добре да проверя от къде може да губи вакуум, благодаря!
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото
Единствено като закачиш вакууметър може да си сигурен дали е наред!
- donvesss
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
- Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото
А колко бара е нормално и дебилината на маркучите и това, че актуатора е от 2,5 има ли значение.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото
Центровай си актуатора и проблема ще изчезне,ако всичко останало е както трябва.
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото
На 1400 оборота при напълно затворена геометрия и после при напълно отворена разликата в налягането на турбината трябва да е между 80 и 100 милибара провери това
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Голф 4 AJM закъснение на турбото
Това важи ли за AHF/ASV ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта