Здравейте,
Наскоро закарах колата на ремонт. Причината беше, че губеше антифриз на дълъг път - около литър. Преди това бях я карал няколко пъти на друг сервиз и я надуваха няколко пъти без да намерят теч. Освен това имах един случай, когато капачката на разширителния съд на антифриза беше развита 2-3 оборота, и няколко случая, когато карака беше мокър отвътре точно над капачката. 2 пъти сменях капачката, без резултат, затова подозирах проблем с гарнитурата или с главата. 
На новия сервиз я оставиха да загрее и след това я надуха и намериха теч от някакво съединение. Обаче аз поисках въпреки това да отворят двигателя, защото си казах, че е възможно течът от съединението да е просто симптом. Отвориха я и ми казаха, че разпределителният вал е изтъркан и че има дълбоки драскотини при уплътненията на дюзите, и че трябва да се сменят и главата и валът. Впоследствие един познат, който разбира от коли, подтвърди за вала, но каза, че според него главата си е добре.
Пратиха главата в специализиран сервиз, откъдето казали, че не може да се оправи. Така че я смениха с нова (но не оригинарна). Смениха и вала и гарнитурата.
Положителният резултат е, че колата вече не губи антифриз. Отрицателният е, че не ускорява както преди и като че по-лесно загасва на ниски обороти. Та въпросът ми е, на какво може да се дължи този проблем и мога ли нещо да направя?
			
									
									Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ремонт
- okti_1
 - Мнения: 891
 - Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Асеновград
 
Re: Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ре
Главата пак ли е от 131кс или някаква друга  
 
Направи диагностика и ще се види какво не е наред.Може да са забравели някой от вакумните маркучи.Знай ли се
			
									
										
						Направи диагностика и ще се види какво не е наред.Може да са забравели някой от вакумните маркучи.Знай ли се
Re: Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ре
В поръчката са написали за главата "038 103 351 D". Поразрових из интернет, но не мога да преценя дали става за моя двигател. Според някои сайтове става, според други не е ясно.
А може ли да има нужда от някаква настройка след смяната?
			
									
										
						А може ли да има нужда от някаква настройка след смяната?
- baitanas
 - Мнения: 77
 - Регистриран на: Вто 06 апр 2010 19:21
 - Автомобил: VW Passat Alltrack
 - Двигател: CCZB 2012
 - Местоположение: Варна
 
Re: Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ре
То в тея сервизи и от тея пишман майстори човек не знае като си вземе колата как ще си я получи вече,дали няма да е и по зле от преди това.
			
									
										
						Re: Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ре
Още един въпрос и още един симптом.
Симптомът е, че често пали трудно когато е топла, а преди нямаше такъв проблем.
А въпросът е, възможно ли е да има нужда от центровка?
			
									
										
						Симптомът е, че често пали трудно когато е топла, а преди нямаше такъв проблем.
А въпросът е, възможно ли е да има нужда от центровка?
- 
				phantom_
 - Мнения: 2205
 - Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
 - Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
 - Двигател: avf+m47
 - Местоположение: shabla
 
Re: Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ре
Напиши в търсачката "проблем топло палене" и ще разбереш дали е от това 
 А когато го прави издърпай й куплунга на температурния датчик за да го провериш 
			
									
										
						
 А когато го прави издърпай й куплунга на температурния датчик за да го провериш Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта