Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ремонт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
M12
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 13 авг 2013 8:54
Автомобил:
Двигател:

Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ремонт

Мнениеот M12 » Чет 14 авг 2014 17:03


Здравейте,

Наскоро закарах колата на ремонт. Причината беше, че губеше антифриз на дълъг път - около литър. Преди това бях я карал няколко пъти на друг сервиз и я надуваха няколко пъти без да намерят теч. Освен това имах един случай, когато капачката на разширителния съд на антифриза беше развита 2-3 оборота, и няколко случая, когато карака беше мокър отвътре точно над капачката. 2 пъти сменях капачката, без резултат, затова подозирах проблем с гарнитурата или с главата.

На новия сервиз я оставиха да загрее и след това я надуха и намериха теч от някакво съединение. Обаче аз поисках въпреки това да отворят двигателя, защото си казах, че е възможно течът от съединението да е просто симптом. Отвориха я и ми казаха, че разпределителният вал е изтъркан и че има дълбоки драскотини при уплътненията на дюзите, и че трябва да се сменят и главата и валът. Впоследствие един познат, който разбира от коли, подтвърди за вала, но каза, че според него главата си е добре.

Пратиха главата в специализиран сервиз, откъдето казали, че не може да се оправи. Така че я смениха с нова (но не оригинарна). Смениха и вала и гарнитурата.

Положителният резултат е, че колата вече не губи антифриз. Отрицателният е, че не ускорява както преди и като че по-лесно загасва на ниски обороти. Та въпросът ми е, на какво може да се дължи този проблем и мога ли нещо да направя?




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ре

Мнениеот okti_1 » Чет 14 авг 2014 18:24


Главата пак ли е от 131кс или някаква друга :rolleyes
Направи диагностика и ще се види какво не е наред.Може да са забравели някой от вакумните маркучи.Знай ли се :rolleyes


M12
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 13 авг 2013 8:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ре

Мнениеот M12 » Чет 14 авг 2014 20:51


В поръчката са написали за главата "038 103 351 D". Поразрових из интернет, но не мога да преценя дали става за моя двигател. Според някои сайтове става, според други не е ясно.

А може ли да има нужда от някаква настройка след смяната?


Потребителски аватар
baitanas
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 19:21
Автомобил: VW Passat Alltrack
Двигател: CCZB 2012
Местоположение: Варна

Re: Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ре

Мнениеот baitanas » Нед 17 авг 2014 8:34


То в тея сервизи и от тея пишман майстори човек не знае като си вземе колата как ще си я получи вече,дали няма да е и по зле от преди това.


M12
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 13 авг 2013 8:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ре

Мнениеот M12 » Пет 19 сеп 2014 16:03


Още един въпрос и още един симптом.

Симптомът е, че често пали трудно когато е топла, а преди нямаше такъв проблем.

А въпросът е, възможно ли е да има нужда от центровка?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Passat B5.5 2001 1.9TDI 131hp - по-ниска мощност след ре

Мнениеот phantom_ » Пет 19 сеп 2014 17:20


Напиши в търсачката "проблем топло палене" и ще разбереш дали е от това :th_up А когато го прави издърпай й куплунга на температурния датчик за да го провериш :biggrin



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта