Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
- tdi fen
- Мнения: 4704
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
и 90кс са с демпферен маховик
- matio88
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Kolegi trqbva mi malko pomosht.Smenih saedinitelq si s ednomasov mahovik na Valeo.Oba4e se polu4ava edno pretrisane na 1-va skorost kogato poteglqm i tova se slu4va kogato e studeno vremeto sutrin kogato q zapalq.Nqkoi slu4valo li mu se e tova neshto poneje sega lqtoto ne mi go praveshe no po4na da se zahlajda vremeto i pak po4na da go pravi.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Е,температурите са паднали с 5-6 градуса и да се говори за захлаждане е още много рано,тази минимална разлика в дневните температури няма как да се отрази на работата на съединителя
По-скоро причината е в качеството на вложените части 


- matio88
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
E da saglasen sam kolega s tebe,malka e razlikata v temperaturata,no treseneto shte po4ne da se usilva,da 4uq i drugi mneniq kolegi shte sam vi blagodaren,kazaha mi,4e e vazmojno ot pritiskatelq da e,moje bi e nqkakav mentak i se 4udq dali da ne probvam da go smenq s drug,no dali shte e vazmojno da go zamenq s druga marka da ne e Valeo.
- simo7
- Мнения: 232
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Вземи пиши първо на кирилица ,че се чудим как да сричаме написаното ти.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
matio88 написа:E da saglasen sam kolega s tebe,malka e razlikata v temperaturata,no treseneto shte po4ne da se usilva,da 4uq i drugi mneniq kolegi shte sam vi blagodaren,kazaha mi,4e e vazmojno ot pritiskatelq da e,moje bi e nqkakav mentak i se 4udq dali da ne probvam da go smenq s drug,no dali shte e vazmojno da go zamenq s druga marka da ne e Valeo.
Колко милиграма ти показва на първи канал на Ваг-ком на загрял мотор? Наистина срамота е да пишеш така!
- matio88
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Много се извинявам колеги за писането,не беще нарочно.Колега не сам я закачал на Vag-com какво имаш изпредвид с това колко милиграма?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Закачи я някъде и кажи колко е, защото има значение за проблема ти. На топъл мотор прави ли го, или само на студен?
- matio88
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
На студен мотор го прави сутринта и то при първите 5-6 спирания и трагвания,после се оправя.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Kолата ми е Ауди А3 1999г 1.9 ТДИ 110 AHF какви възможности има за съединителя за смяна,ако се предаде скоро да си знам,какво ще ми трябва и по принцип от VR6 мисля става с маховик от 90кс,но не съм наясно,трябва нещо да е кораво да деяни.
- stefanov65
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
- Автомобил: vw golf 1.9 tdi
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Здравейте,някой има ли по стари наблюдения(става дума за изпитан вариант) за смяна на демпфер с плътен на AJM 115кс. ПД и какво се слага ,променя ли се нещо като потегляне ,ускорение и др.,че и моя заминава .
И още нещо ,може ли да се разбере дали се е скапал демпферния маховик или не, без да се отвори .
При мен ,се получава претрисане на всяка скорост след 1900 об.ако настъпя ,иначе няма никакви други шумове и вибрации .
И още нещо ,може ли да се разбере дали се е скапал демпферния маховик или не, без да се отвори .
При мен ,се получава претрисане на всяка скорост след 1900 об.ако настъпя ,иначе няма никакви други шумове и вибрации .
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Привет. От няколко месеца имам силно тресене на място когато е студена колата и при спиране когато колата не е на скорост - прави го когато е студена и от време на време като е загряла, но рядко. Чува се и едно леко тупане от към мотора ? Дали съм за маховик и аз ? За ASV мотор важи ли комбинацията "маховик от 1Z,ABF или G60 с комплект съединител според парите" ?
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Някой мерил ли е колко тежат маховиците, примерно на АФН и на АБФ, и колко е разликата?
Предполагам ВР6 2.8 и 2.9 нямат разлика в съединителите?
И този сетъп ще държи ли около 180к.с+?
Предполагам ВР6 2.8 и 2.9 нямат разлика в съединителите?
И този сетъп ще държи ли около 180к.с+?
- toppito
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 03 окт 2013 5:59
- Автомобил: MK 4
- Двигател: 1.8T AGU 1998
- Местоположение: Ихтиман
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Извинявам се на колегата че пиша в неговата тема,но ме интересува кой от тези комплекти е оригиналния: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=3000+384+001&LH_PrefLoc=2&rt=nc ,защото на някой на изложената снимка феродото е на LUC пък пише SACHS.Пример: http://www.ebay.co.uk/itm/VW-GOLF-2-8-VR6-Sachs-3-Piece-Clutch-Kit-Inc-Bearing-/400611120749?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d4648966d ,а и дочух че SACHS предлагали и рециклирани комплекти и се опасяван да не попадна на някой от тях.Благодаря предварително и още веднъж се извинявам че цапам темата. 

- danielstoqnov
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 110 +
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Тъй като моят превърташе след чипа го смених с ЛУК от АБФ 150 и за момента съм много доволен колата е голф 4 ахф