Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4704
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот tdi fen » Вто 19 авг 2014 10:44


и 90кс са с демпферен маховик




Потребителски аватар
matio88
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот matio88 » Нед 07 сеп 2014 14:21


Kolegi trqbva mi malko pomosht.Smenih saedinitelq si s ednomasov mahovik na Valeo.Oba4e se polu4ava edno pretrisane na 1-va skorost kogato poteglqm i tova se slu4va kogato e studeno vremeto sutrin kogato q zapalq.Nqkoi slu4valo li mu se e tova neshto poneje sega lqtoto ne mi go praveshe no po4na da se zahlajda vremeto i pak po4na da go pravi.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Stivi » Нед 07 сеп 2014 15:40


Е,температурите са паднали с 5-6 градуса и да се говори за захлаждане е още много рано,тази минимална разлика в дневните температури няма как да се отрази на работата на съединителя icon_idea По-скоро причината е в качеството на вложените части :a045


Потребителски аватар
matio88
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот matio88 » Нед 07 сеп 2014 17:15


E da saglasen sam kolega s tebe,malka e razlikata v temperaturata,no treseneto shte po4ne da se usilva,da 4uq i drugi mneniq kolegi shte sam vi blagodaren,kazaha mi,4e e vazmojno ot pritiskatelq da e,moje bi e nqkakav mentak i se 4udq dali da ne probvam da go smenq s drug,no dali shte e vazmojno da go zamenq s druga marka da ne e Valeo.


Потребителски аватар
simo7
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
Автомобил: Джета
Двигател: 2012г
Местоположение: Бургас

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот simo7 » Нед 07 сеп 2014 20:14


Вземи пиши първо на кирилица ,че се чудим как да сричаме написаното ти.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Zinoto » Пон 08 сеп 2014 9:41


matio88 написа:E da saglasen sam kolega s tebe,malka e razlikata v temperaturata,no treseneto shte po4ne da se usilva,da 4uq i drugi mneniq kolegi shte sam vi blagodaren,kazaha mi,4e e vazmojno ot pritiskatelq da e,moje bi e nqkakav mentak i se 4udq dali da ne probvam da go smenq s drug,no dali shte e vazmojno da go zamenq s druga marka da ne e Valeo.

Колко милиграма ти показва на първи канал на Ваг-ком на загрял мотор? Наистина срамота е да пишеш така!


Потребителски аватар
matio88
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот matio88 » Пон 08 сеп 2014 10:00


Много се извинявам колеги за писането,не беще нарочно.Колега не сам я закачал на Vag-com какво имаш изпредвид с това колко милиграма?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Zinoto » Пон 08 сеп 2014 11:34


Закачи я някъде и кажи колко е, защото има значение за проблема ти. На топъл мотор прави ли го, или само на студен?


Потребителски аватар
matio88
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот matio88 » Вто 09 сеп 2014 7:45


На студен мотор го прави сутринта и то при първите 5-6 спирания и трагвания,после се оправя.


Потребителски аватар
S3 Racing
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 13 окт 2013 20:22
Автомобил: Audi A3 S3
Двигател: TDI

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот S3 Racing » Вто 09 сеп 2014 9:01


Kолата ми е Ауди А3 1999г 1.9 ТДИ 110 AHF какви възможности има за съединителя за смяна,ако се предаде скоро да си знам,какво ще ми трябва и по принцип от VR6 мисля става с маховик от 90кс,но не съм наясно,трябва нещо да е кораво да деяни.


Потребителски аватар
stefanov65
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
Автомобил: vw golf 1.9 tdi
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот stefanov65 » Чет 11 сеп 2014 20:10


Здравейте,някой има ли по стари наблюдения(става дума за изпитан вариант) за смяна на демпфер с плътен на AJM 115кс. ПД и какво се слага ,променя ли се нещо като потегляне ,ускорение и др.,че и моя заминава .
И още нещо ,може ли да се разбере дали се е скапал демпферния маховик или не, без да се отвори .
При мен ,се получава претрисане на всяка скорост след 1900 об.ако настъпя ,иначе няма никакви други шумове и вибрации .


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот ka4o_pi4a » Вто 07 окт 2014 18:45


Привет. От няколко месеца имам силно тресене на място когато е студена колата и при спиране когато колата не е на скорост - прави го когато е студена и от време на време като е загряла, но рядко. Чува се и едно леко тупане от към мотора ? Дали съм за маховик и аз ? За ASV мотор важи ли комбинацията "маховик от 1Z,ABF или G60 с комплект съединител според парите" ?


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Чет 09 окт 2014 16:02


Някой мерил ли е колко тежат маховиците, примерно на АФН и на АБФ, и колко е разликата?
Предполагам ВР6 2.8 и 2.9 нямат разлика в съединителите?
И този сетъп ще държи ли около 180к.с+?


Потребителски аватар
toppito
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 03 окт 2013 5:59
Автомобил: MK 4
Двигател: 1.8T AGU 1998
Местоположение: Ихтиман

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот toppito » Сря 22 окт 2014 17:50


Извинявам се на колегата че пиша в неговата тема,но ме интересува кой от тези комплекти е оригиналния: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=3000+384+001&LH_PrefLoc=2&rt=nc ,защото на някой на изложената снимка феродото е на LUC пък пише SACHS.Пример: http://www.ebay.co.uk/itm/VW-GOLF-2-8-VR6-Sachs-3-Piece-Clutch-Kit-Inc-Bearing-/400611120749?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d4648966d ,а и дочух че SACHS предлагали и рециклирани комплекти и се опасяван да не попадна на някой от тях.Благодаря предварително и още веднъж се извинявам че цапам темата. :beer


Потребителски аватар
danielstoqnov
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 110 +
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот danielstoqnov » Сря 22 окт 2014 18:22


Тъй като моят превърташе след чипа го смених с ЛУК от АБФ 150 и за момента съм много доволен колата е голф 4 ахф



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 52 госта