За смъкването вече сдъвкахме темата малко по-нагоре... Има по-належащи неща от това колата ми да опира още на излизане от гаража, образно казано
Очи се плашат, ръцете действат
Сдобих се с предни седалки рекаро, които някога са били с ел. регулиране по височина, но наблягам на думата
"БИЛИ"Седалките са с доста липси и забележки, за което се надявам колегите да помогнат и да набавя необходимите чаркове, за да върна Recaro-то в първоначалният му вид от към техническо състояние. За сега ще се търси лява пластмаса за копчето + 2 копчета за реглажа. Може с букси, може и без. Инсталацията ще си я направя. Пластмасовите дръжки и лайсничките покрай лостчетата за сваляне на облегалките. Другото, което е болка при всички такива седалки, набори на мойте и не само, са дунапрените по бордовете. Тези които са на основата и на двете седалки са в окаяно състояние и ако някой знае от къде да намеря нови или ако някой може да ги направи...
И, за да не бъда голословен, и да се види, че нещата не са чак толкова зле, колкото ги описах, пускам няколко снимки:


Тук вече почнах да ги разглобявам. За днес отделих основите от двете седалки. Едната я разделих на две и премахнах тапицерията от основата и бордовете. Другата ще се прави по-натам. За сега ще се фокусирам върху основите и реставрирането им, както и на механизмите за реглажа, че са доста зле...
Тука някаква ламарина и сезал вместо канваса...


Пасажерската седалка е доста по-добре за щастие


Пасажерската я почистих малко, че и без това скоро няма да се почват, поне да има къде да се посядва в гаража за по едно кафе

Тоя филм вече сме го гледали и при други колеги ми се струва...



Търси си ляво братче по възможност с 2 копчета, а може и 2 пластмаси и две копчета, но само не ми предлагайте от сайта - е*ей, че нещо множко скъпи ми идват
Завърших и спирачните апарати вече окончателно и ще ги пенсионирам в кашонче, докато не дойде време да купя дискове и накладки и да се вкарвам и в този филм, че май много станаха филмите напоследък...

Буталцето трябва да върви сравнително леко при навиване на стягата. В началото е кофти докато се уцели "баланса". Ако тръгне на криво просто отхлабете стягата и пробвайте да го прихванете на друго място, така че да тръгне да влиза направо, а не на една страна.


Успоредно с това почнах да разкроявам бронята и да пробивам отвори за пръскалките. Утре ще се довършват и застопоряват окончателно. Остава да набавя маркучи, един тройник, да преместя планката за новото казанче и да набавя една ел. инсталацийка, която на първо време може да стане и чрез закачането на обикновено реле, като за фарове, за съществуващата помпичка. Така или иначе колата почети винаги е измита и чиста, а наложи ли се да пусна чистачки, то непременно и фаровете ще са се изцапали, та само дано не се окаже, че временните неща са за постоянно...

Тук само са сложени върху бронята, да не рекне някой, че съм ги поставил на криво. Снимката е само за стимул!

Айде със здраве, и утре е ден
