След два дни ровене из форума и търсене на километраж с оборотомер реших, че има нужда от такава тема, в която всеки да сподели своя опит със смяната, подмяната или модифицирането на километража на колата си.
Карам Голф 3 1.4 ABD нямах оборотомер а един както прочетох из темите "стенен часовник". Реших да направя промяна и се разрових за варианти. След два дни ровене и четене на теми и мнения стигнах до следните варианти:
1 - Купувам си километраж с оборотомер и ги разменям с моя;
2 - Купувам си километраж с оборотомер и трансплантирам оборотомера на моя километраж;
3 - Поставям си отделен оборотомер някъде.
Плюсове и минуси:
1 - Бърза работа но си загубвам километрите;
2 - Повече работа но километрите си остават и оставам по-доволен;
3 - Още повече работа и трябва да му търся място и да прекарвам кабели..... абе НЕ!
Какво направих аз.
Моят километраж е MotoMeter 20-200
Започнах да търся из форума същия само, че с оборотомер понеже навсякъде пише, че трябва да е такъв. Като производители на километражи разбрах, че има MotoMeter, VDO и още някакви.... Някъде пишеше, че ако сложиш VDO на мястото на MototMeter или като цяло както и да ги размениш няма да сполучиш. Това не е вярно при мен се получи така, че от MotoMeter минах на VDO без грижи но параметрите си бяха 20-200 и на двата.
Тук трябва да напиша нещо за трансплантациите:
MotoMeter от часовник към оборотомер: от цялата работа ще трябва да се запоят едни щипки за крачетата на оборотомера защото ако е с часовник ги няма и обратното ако е с оборотомер ги няма за часовник...
VDO оборотомер към MotoMeter: мисията невъзможна!!!
Уредите за температурата и горивото могат да се прехвърлят свободно.
В крайна сметка при мен стана следния сбирщаин:
Километраж и оборотомер VDO уреди за температура и гориво MotoMeter. Е с километрите нямах голям успех но ще го преживея...

