2.5 tdi как се обезвъздушава
2.5 tdi как се обезвъздушава
глътна въздух и умря :((((((((((((( смукателната помпа в резервоара кога почва да смуче навта, при конкт или трябва да върти и стартера? всички предпазители (бушони) са видимо здрави, кое реле е за смукателната помпа ? колеги предварително ви благодаря
Последна промяна от delianov на Вто 19 авг 2014 11:15, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: как се обезвъздушава дизел
Барем да беше писал за каква кола говорим. Отвий тръбичките към дюзите да изкара въздуха,преди това напълни филтъра с нафта-детска игра. 

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: как се обезвъздушава дизел
За трабант ли става въпрос, ако Да с кой мотор точно?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: как се обезвъздушава дизел
achodemo написа:За трабант ли става въпрос, ако Да с кой мотор точно?
lion_heart002 написа:Барем да беше писал за каква кола говорим. Отвий тръбичките към дюзите да изкара въздуха,преди това напълни филтъра с нафта-детска игра.
Какво се бъзикате с колегата бре колеги

Става въпрос за дизел и то за ПД.
Като дадеш на контакт помпата започва да работи,ако имаш така де.И както ти каза колегата с тръбичката по този начин става по лесно и бърза

- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: как се обезвъздушава дизел
Неприятно. С много въртене на стартер е другия вариант . 15 сек.макс въртене , изчакване поне една минута и после пак 15 сек.макс , всяко следващо изчакване вече да е над 2 минути .
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: как се обезвъздушава дизел
okti_1 написа:achodemo написа:За трабант ли става въпрос, ако Да с кой мотор точно?lion_heart002 написа:Барем да беше писал за каква кола говорим. Отвий тръбичките към дюзите да изкара въздуха,преди това напълни филтъра с нафта-детска игра.
Какво се бъзикате с колегата бре колеги![]()
Става въпрос за дизел и то за ПД.
Като дадеш на контакт помпата започва да работи,ако имаш така де.И както ти каза колегата с тръбичката по този начин става по лесно и бърза
А хем си сигурен ,че е ПД,а му даваш акъл да отвие тръбичките,че било по-лесно и по-бързо

- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: как се обезвъздушава дизел 2.5tdi
колеги тука говорими за прословутия V6 2.5TDI
поне аз това разбрах от заглавието,и той въобще не се обезвъздушава така лесно.
процедурата е малко по сложна.
ето заповядай,http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=141838&hl=обезвъздушаване#entry2033794
поне аз това разбрах от заглавието,и той въобще не се обезвъздушава така лесно.
процедурата е малко по сложна.
ето заповядай,http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=141838&hl=обезвъздушаване#entry2033794
Re: как се обезвъздушава дизел 2.5tdi
всички да сте живи и здрави за бързите отговори, но майката му е дърпане, на 10-ия метър запали
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: как се обезвъздушава дизел 2.5tdi
delianov написа:всички да сте живи и здрави за бързите отговори, но майката му е дърпане, на 10-ия метър запали
И на 20-тия метър като каже хруп тоя дето те влачи продължава към най-близкият сервиз.
Сещаш ли се какво е натоварването за ремъка ако е стар може да му опадат зъбите като нищо и после няма да ти казвам за какви цифри говорим.
А в този ред на мисли искам да видя как ще теглиш автомат да запали.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: как се обезвъздушава дизел 2.5tdi
znainainai написа:delianov написа:всички да сте живи и здрави за бързите отговори, но майката му е дърпане, на 10-ия метър запали
И на 20-тия метър като каже хруп тоя дето те влачи продължава към най-близкият сервиз.
Сещаш ли се какво е натоварването за ремъка ако е стар може да му опадат зъбите като нищо и после няма да ти казвам за какви цифри говорим.
А в този ред на мисли искам да видя как ще теглиш автомат да запали.
Колега много преувеличаваш нещата. Ремък не прескача така лесно. То ако беше така тука трябваше една камара стари дизели зимата през ден да правят глави, защото почти всеки ден ги палят с дърпане(визирам основно едни фордове 1.8Д), а още няма прескочил. Така че е малко пресилено това с дърпането на дизел, но все пак ако има как да се мине без него е по- добре да не се рискува.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: как се обезвъздушава дизел 2.5tdi
Истината е , че така не бива да се пали кола . Понякога нуждата налага да е така и на мен ми се е случвало, по наклон надолу , да запаля , поради дефект на акумулатора . Има малко "тънка" хватка как се пали кола на дърпане/бутане и т.н. Дето тр. да е на трета ( или четвърта , ако позволява) това е ясно , проблема е , че хората отпускат рязко съединителя , а не трябва ! Отпуска се плавно ,и в момента в който запали , се натиска веднага обратно ( зарди ударите , които се предизвикват при недостатъчното, необходими обороти да запали ) . Сори , че го пиша толкова подробно , ама....знам ,че плавното отпускане на съединителя, затормозява яко "бутащите" и затова се практикува рязкото отпускане ( и на втора предавка масово ) . Но може да доведе до сериозен проблем .
Най- си е добре на стартер , описано има в предните постове как , варианти доста , но за предпочитане пред дърпане и палене на скорост.
Най- си е добре на стартер , описано има в предните постове как , варианти доста , но за предпочитане пред дърпане и палене на скорост.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: как се обезвъздушава дизел 2.5tdi
samo_pechka написа:Истината е , че така не бива да се пали кола . Понякога нуждата налага да е така и на мен ми се е случвало, по наклон надолу , да запаля , поради дефект на акумулатора . Има малко "тънка" хватка как се пали кола на дърпане/бутане и т.н. Дето тр. да е на трета ( или четвърта , ако позволява) това е ясно , проблема е , че хората отпускат рязко съединителя , а не трябва ! Отпуска се плавно ,и в момента в който запали , се натиска веднага обратно ( зарди ударите , които се предизвикват при недостатъчното, необходими обороти да запали ) . Сори , че го пиша толкова подробно , ама....знам ,че плавното отпускане на съединителя, затормозява яко "бутащите" и затова се практикува рязкото отпускане ( и на втора предавка масово ) . Но може да доведе до сериозен проблем .
Най- си е добре на стартер , описано има в предните постове как , варианти доста , но за предпочитане пред дърпане и палене на скорост.
Напълно подкрепям.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: как се обезвъздушава дизел 2.5tdi
За дърпането е така ... не е хубаво да се дърпа.
Ама на помпата в резервоара на контакт май не работи
, започва да работи след като завъртиш на стартер. Конкретно при AUDI PD мотор съм го виждал това!
Ама на помпата в резервоара на контакт май не работи

-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: как се обезвъздушава дизел 2.5tdi
andon_ написа:За дърпането е така ... не е хубаво да се дърпа.
Ама на помпата в резервоара на контакт май не работи, започва да работи след като завъртиш на стартер. Конкретно при AUDI PD мотор съм го виждал това!
На 2.5 ТДИ помпата в резервоара не е подкачваща, а само изравнява нивата в резервоара. ГНП си смуче.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта