когато двигателите ви глътнат въздух .......

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
brazy
Мнения: 227
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.9TD AAZ 1993
Местоположение: София /Горубляне
Контакти:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот brazy » Съб 23 авг 2014 6:27


колеги това с дърпането е мама мия един познат го яде така вярно опел беше колата ама пак .Зимата дърпане опит за палене , прескача зъб и клапаните станаха още по плоски после 3-400 лева за ремонт и от тогава питаите го дали дърпа дизел . Иначе знам от майстори че дизел не се дърпа па какво ще да става бензинките не знам защо но няма проблем .




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот muns61 » Съб 23 авг 2014 8:07


Когато знаеш какво и как да направиш, паленето с дърпане не е никакъв проблем. Ако, обаче, не си в час - по-добре недей!


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот fox_vt » Съб 23 авг 2014 12:00


ktamen написа:
fox_vt написа:С какво се различава запалване със стартер и бутане?

Стартера е с ограничена мощност и не върти толкова яко. Това е разликата. И точно от тази разлика идва опасността за ремъка. Все пак и на мен ми се струва, че тази опасност често се преувеличава.


И каква е опасноста за ремъка?Ангренажа върти разпределителния вал,водна помпа и ГНП.Обясни ми разликата при запалване със стартер и с бутане.За да завърти двигателя трябва някое бутало да се възпламени и това възпламеняване е ударно,хайде познай кога ще е по голям удара -като се върти бавно от стартера или като се върти по бързо двг.Клапа за меко гасене знаете ли за какво е сложена да предотврати същия този удар при внезапното спиране на двг в някоя ГМТ и спиране на всичката карантия дето се върти от ангренажа внезапно.Затова е и фрайлайфната ролка на алтернатора,всичко се ъпгрейтва защото ремъка ти се товари при всяко палене и всяко гасене.

Последна промяна от fox_vt на Съб 23 авг 2014 16:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот kenwood » Съб 23 авг 2014 13:02


Колега...айде леко с налагането на мнени все едно в завод на vw си работил. Главната причина е силния първоначалвн удар при теглене...повечето палят на втора и ремъка прескача. Другия важен фактор е че това в повечето случаи се прави на студен двигател, когато луфтовете са по големи...при загрят двигател метала се разширява и ремъка се обтяга допълнително.

Това с опасността при високи обороти не искам да го коментирам, че в бисерите ще влезе.(говорим за изправен ремък...не някой на ръба)


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот fox_vt » Съб 23 авг 2014 14:29


Колега не се обиждай но ти знаеш ли изобщо как работи двигател със вътрешно горене? Целия ти пост е за в бисерите да ти кажа аз. :mhihi


delianov
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 02 авг 2014 18:43
Автомобил:
Двигател:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот delianov » Съб 23 авг 2014 18:05


fox_vt написа:Колега не се обиждай но ти знаеш ли изобщо как работи двигател със вътрешно горене? Целия ти пост е за в бисерите да ти кажа аз. :mhihi



големи сте разбирачи , дръпнаха ме и запалих, не е страшно, пускайте плавно съединителя, с въртене изхабих 2 акумулатора , и сега съм ХЕПИ :)))))))


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот dimovip » Съб 23 авг 2014 19:42


При смяната на горивния филтър на фиата ми редовно не иска да запали, но имам поставена гумена помпична преди филтъра.Пълня филтъра, помпя докато стане твърда, обезвъздушавам от помпата и въртя 5-6 оборота, после пак обезвъздушавам и пак въртя.Тествано от 2-тия път пали вече 10 смени.Не съм рискувал да го дърпам, но не ме жал и да го дръпна.Иначе без нафта никога не съм оставал.Скоро гледах един АФН и на него му бяга сложили такава струва около 30 лв.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот samo_pechka » Съб 23 авг 2014 19:49


delianov написа: пускайте плавно съединителя

:th_up


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот Iezekil » Съб 23 авг 2014 19:59


Скоро гледах и аз един пиниз.Приложи го шофьор на 20 годишна Корса върху 6 годишно Пежо.

Прегъвате маркуча за излишната нафта така,че да не връща гориво и някой върти стартера.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот samo_pechka » Съб 23 авг 2014 20:41


Не е много ефективен начина, щото и въздуха няма как да излезе , най-много да се сцепи маркученце по дюзи .


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот vinixxx » Съб 23 авг 2014 21:34


палене от бутилка с нафта сложена близо до гнп-то,кво не му харесвате на тоя вариант


Потребителски аватар
=TDI=
Мнения: 64
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 16:17
Автомобил: Passat 1.9 TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Хасково

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот =TDI= » Сря 27 авг 2014 20:15


...в багажника си имам подкачваща помпа за бензин от LADA с една педя маркуч към нея. Сваля се една скоба на филтъра, свързвам я между филтъра и ГНП-то и обезвъждушвам за минута ....ако ме се наложи.


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот StrEagle » Сря 27 авг 2014 20:44


Ами ако сме с верига? :mhihi

Толкова много пъти съм палил коли с паднали акумулатори с дърпане, ама сега като се замисля, май само бензин са били.. :gruebel
Даже с проблеми по горивната/запалителната системи, съм ги дърпал, те на скорост, за да им работи сервото на спирачките..


vreskov
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 18 май 2013 9:51
Автомобил:
Двигател:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот vreskov » Пон 08 сеп 2014 10:49


Моя мотор е 1.9ТД и никога не съм имал проблеми с паленето може да е пресъхнал до дупка резервоара сипвам нафта върта 1 мин и си пали преспокойно никога до сега не съм обезвъздушавал. :th_up :th_up


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот °niksi° » Пет 12 сеп 2014 22:21


StrEagle написа:Ами ако сме с верига? :mhihi

Толкова много пъти съм палил коли с паднали акумулатори с дърпане, ама сега като се замисля, май само бензин са били.. :gruebel
Даже с проблеми по горивната/запалителната системи, съм ги дърпал, те на скорост, за да им работи сервото на спирачките..

А тези с веригите са още по-лесни за трошене. Повечето вериги се опъват от обтегач на масло, който ако е престояла колата в повечето случай е "омекнал". На съседката ми Полото /1.2, 3 цил 12 клапана/ преди 3 години му сменихме мотора заради такова палене - 1 пробито бутало, 2-рото беше само със забит клапан в него - палене с бутане на скорост на кола с верига, аз лично НИКОГА, даже ме е страх като им сменям малко на такива гледам да не престояват.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта