


когато двигателите ви глътнат въздух .......
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
колеги това с дърпането е мама мия един познат го яде така вярно опел беше колата ама пак .Зимата дърпане опит за палене , прескача зъб и клапаните станаха още по плоски после 3-400 лева за ремонт и от тогава питаите го дали дърпа дизел . Иначе знам от майстори че дизел не се дърпа па какво ще да става бензинките не знам защо но няма проблем .
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Когато знаеш какво и как да направиш, паленето с дърпане не е никакъв проблем. Ако, обаче, не си в час - по-добре недей!
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
ktamen написа:fox_vt написа:С какво се различава запалване със стартер и бутане?
Стартера е с ограничена мощност и не върти толкова яко. Това е разликата. И точно от тази разлика идва опасността за ремъка. Все пак и на мен ми се струва, че тази опасност често се преувеличава.
И каква е опасноста за ремъка?Ангренажа върти разпределителния вал,водна помпа и ГНП.Обясни ми разликата при запалване със стартер и с бутане.За да завърти двигателя трябва някое бутало да се възпламени и това възпламеняване е ударно,хайде познай кога ще е по голям удара -като се върти бавно от стартера или като се върти по бързо двг.Клапа за меко гасене знаете ли за какво е сложена да предотврати същия този удар при внезапното спиране на двг в някоя ГМТ и спиране на всичката карантия дето се върти от ангренажа внезапно.Затова е и фрайлайфната ролка на алтернатора,всичко се ъпгрейтва защото ремъка ти се товари при всяко палене и всяко гасене.
Последна промяна от fox_vt на Съб 23 авг 2014 16:30, променено общо 1 път.
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Колега...айде леко с налагането на мнени все едно в завод на vw си работил. Главната причина е силния първоначалвн удар при теглене...повечето палят на втора и ремъка прескача. Другия важен фактор е че това в повечето случаи се прави на студен двигател, когато луфтовете са по големи...при загрят двигател метала се разширява и ремъка се обтяга допълнително.
Това с опасността при високи обороти не искам да го коментирам, че в бисерите ще влезе.(говорим за изправен ремък...не някой на ръба)
Това с опасността при високи обороти не искам да го коментирам, че в бисерите ще влезе.(говорим за изправен ремък...не някой на ръба)
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Колега не се обиждай но ти знаеш ли изобщо как работи двигател със вътрешно горене? Целия ти пост е за в бисерите да ти кажа аз. 

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
fox_vt написа:Колега не се обиждай но ти знаеш ли изобщо как работи двигател със вътрешно горене? Целия ти пост е за в бисерите да ти кажа аз.
големи сте разбирачи , дръпнаха ме и запалих, не е страшно, пускайте плавно съединителя, с въртене изхабих 2 акумулатора , и сега съм ХЕПИ :)))))))
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
При смяната на горивния филтър на фиата ми редовно не иска да запали, но имам поставена гумена помпична преди филтъра.Пълня филтъра, помпя докато стане твърда, обезвъздушавам от помпата и въртя 5-6 оборота, после пак обезвъздушавам и пак въртя.Тествано от 2-тия път пали вече 10 смени.Не съм рискувал да го дърпам, но не ме жал и да го дръпна.Иначе без нафта никога не съм оставал.Скоро гледах един АФН и на него му бяга сложили такава струва около 30 лв.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
delianov написа: пускайте плавно съединителя

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Скоро гледах и аз един пиниз.Приложи го шофьор на 20 годишна Корса върху 6 годишно Пежо.
Прегъвате маркуча за излишната нафта така,че да не връща гориво и някой върти стартера.
Прегъвате маркуча за излишната нафта така,че да не връща гориво и някой върти стартера.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Не е много ефективен начина, щото и въздуха няма как да излезе , най-много да се сцепи маркученце по дюзи .
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
палене от бутилка с нафта сложена близо до гнп-то,кво не му харесвате на тоя вариант
- =TDI=
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 16:17
- Автомобил: Passat 1.9 TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Хасково
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
...в багажника си имам подкачваща помпа за бензин от LADA с една педя маркуч към нея. Сваля се една скоба на филтъра, свързвам я между филтъра и ГНП-то и обезвъждушвам за минута ....ако ме се наложи.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Ами ако сме с верига? 
Толкова много пъти съм палил коли с паднали акумулатори с дърпане, ама сега като се замисля, май само бензин са били..
Даже с проблеми по горивната/запалителната системи, съм ги дърпал, те на скорост, за да им работи сервото на спирачките..

Толкова много пъти съм палил коли с паднали акумулатори с дърпане, ама сега като се замисля, май само бензин са били..

Даже с проблеми по горивната/запалителната системи, съм ги дърпал, те на скорост, за да им работи сервото на спирачките..
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Моя мотор е 1.9ТД и никога не съм имал проблеми с паленето може да е пресъхнал до дупка резервоара сипвам нафта върта 1 мин и си пали преспокойно никога до сега не съм обезвъздушавал.



- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
StrEagle написа:Ами ако сме с верига?
Толкова много пъти съм палил коли с паднали акумулатори с дърпане, ама сега като се замисля, май само бензин са били..
Даже с проблеми по горивната/запалителната системи, съм ги дърпал, те на скорост, за да им работи сервото на спирачките..
А тези с веригите са още по-лесни за трошене. Повечето вериги се опъват от обтегач на масло, който ако е престояла колата в повечето случай е "омекнал". На съседката ми Полото /1.2, 3 цил 12 клапана/ преди 3 години му сменихме мотора заради такова палене - 1 пробито бутало, 2-рото беше само със забит клапан в него - палене с бутане на скорост на кола с верига, аз лично НИКОГА, даже ме е страх като им сменям малко на такива гледам да не престояват.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта