Теч на масло от двигателя!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Sasho_Yovevv
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Теч на масло от двигателя!

Мнениеот Sasho_Yovevv » Съб 13 яну 2007 23:52


Здравейте приятели.Имам малки течове на масло от гарнитурата на главата,които се събират на малки капки по периферията на капака между двигателя и скоростната кутия.Беше ми омаслен капака на двигателя.Смених гарнитурата и отгоре вече е чисто.Маслото ми е Valvoline 15v40 и е на 9000 километра.Не си е сменило цвета,но ми се струва,че си губи вискозитета вече.От средата на гарнитурата на главата,където са свещите до десния тесен край на двигателя стои мазно,а също така и около делкото.Трябва ли да натягам шпилките на главата или да карам още 1000 километра и да сменя маслото и тогава да гледам за течове.Предварително ви благодаря за ценната информация,която получавам от вас. :roll:




Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 14 яну 2007 0:14


КОлега на тия километри си екстра карай още малко и си сменяй масълцето и ти дреме на половера :wink: спокойно нема му нищо за тези 9к изхарчило ли масло :?: ,ако не е не се притеснявай :wink:


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

... маслото ...

Мнениеот Dpop » Пон 15 яну 2007 15:47


Първо :welcome_to_group Sasho
Колега аз карам с Valvoline 15-40 Max Life от три години и го сменям на ок 11 000 км. И при мен има леко омасляване, но е по гарнитурата на клапаните и за сега не ми се сменя. Че маслото си губи качествата е вярно, но поне аз не съм почуствал съществена разлика, когато наближава времето за смяна. По какво съдиш за това губене на вискозитет :?: Пишеш, че не си е сменило дори цвета.
Нали не ти е светнало или свирнало нещо по таблото:?: Да пази Господ :bishop


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 15 яну 2007 15:57


Сашо май доста е поработил твоя ДВГ :wink: На 10 000 км след измиването двигателят ми има едва видимо омазняване!


Потребителски аватар
Sasho_Yovevv
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот Sasho_Yovevv » Пон 15 яну 2007 20:37


Привет колеги. За да бъда искрен долях половин литър М10Д след 8500 км, тъй като нивото на маслото беше стигнало долния край на огъвката на пръчката.И от тогава започна да подкапва. На 5000 км смених въздушния филтър.В инжекциона имаше около 20 - ина грама масло което явно се изпарява през маркуча който идва от капака на двигателя към моно инжекцията. Ауспуха е бял. Нормална ли е загубата на около половин литър масло за 8500км :?:

dpp нормално е след като маслото се сменя на 10000 на 9000 да си губи вискозитета цвета от прозрачен започва леко да потъмнява. По таблото нищо не свети да не чуе дявол :!:

kaloyan22 Прав си по принцип моя италиански пасатор го взех ужким на 183 000 но не се знае на колко е в действителност по принцип + още 100000. Дано ме опази господ от ремонти.

Благодаря на всички за ценната информация. Надявам се че след смяната на маслото нещата ще си дойдат на мястото.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пон 15 яну 2007 21:55


До колкото знам маслото трябва да почернее ,това означава че работи и събира мизериите по двигателя.Е не да стане като катран,но е нормално да потъмнее.Колега що си налял тва М10Д бе?По-добре да беше сменил цялото масло,си мисля аз...


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пон 15 яну 2007 22:14


Sasho_Yovevv написа:Привет колеги. За да бъда искрен долях половин литър М10Д след 8500 км,
колега, ми що не пробваш с М8, може и да закисне.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 16 яну 2007 0:58


Sasho_Yovevv написа:Привет колеги. ... Нормална ли е загубата на около половин литър масло за 8500км :?:

... моя италиански пасатор го взех ужким на 183 000 но не се знае на колко е в действителност по принцип + още 100000. Дано ме опази господ от ремонти.

Благодаря на всички за ценната информация. Надявам се че след смяната на маслото нещата ще си дойдат на мястото.


За доливането с М10Д няма да коментирам. Ти предполагам сам си знаш, че това се предприема в екстремални ситуации.
Имайки предвид "километража" разхода ти от 0,5 л. за 8500 км. си е съвсем приемлив и не следва да те притеснява. Когато стигнеш разход от над 1,5 л. и след замерване на компресия, може да се замислиш за ремонт.
:да:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 16 яну 2007 8:46


Рисковано е да се натягат шпилки те на главата!!!Чудя се що имаш омазняване около делкото-може би има някакъв О-пръстен който изпуска? Масло до 1л на 10 000км си е нормално.
Чудя се как може да наливате боклуци по колите си :horror:
От контакти с добри майстори установих-най-доброто за нашите двигатели е 10W/40 -полусинтетика-независимо от марката. 15/40 ако ти е издухан двигателя, а М10Д... -не ми го побира главата :shock :shock


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 16 яну 2007 8:57


kaloyan22 написа:Рисковано е да се натягат шпилки те на главата!!!Чудя се що имаш омазняване около делкото-може би има някакъв О-пръстен който изпуска? Масло до 1л на 10 000км си е нормално.
Чудя се как може да наливате боклуци по колите си :horror:
От контакти с добри майстори установих-най-доброто за нашите двигатели е 10W/40 -полусинтетика-независимо от марката. 15/40 ако ти е издухан двигателя, а М10Д... -не ми го побира главата :shock :shock

Да им кажеш на твойте майстори да ходят да пасат овце в Родопите и на тях да разправя тия легенди за вискозитета на маслата :lol:
Недей да цитираш глупости преди да си проверил как стоят нещата,защото ще ти се смеят :wink: Около 50% във форума карат с масла 15-40в,а колите не са им издухани-писна ми от селски брадви с палави изказвания от родана "издухан ти е двигателя" :wink:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 16 яну 2007 11:57


50% от българите в градовете се отопляват с твърдо гориво, но това не е основание да твърдим че това е най-доброто решение :lol:
Пък ако не разбираш от параметри на различните типове масла минерално/полусинтетика/синтетика ги сравни поне по-цена (обаче да са от един и същи производител!)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 16 яну 2007 12:19


Колеги стига с тия безмислени спорове за маслата, милион теми се изписаха вече! Всеки си има предпочитания и няма смисъл да му се натрапва дадено мнение. А колкото до това че като някой слага 15W40 значи му е издухан двигателя, това меко казано е изсмукано от пръстите мнение. Отново ви призовавам давайте си съветите по даден въпрос но не ангажирайте питащия с това че вашето мнение е единственото правилно.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 16 яну 2007 12:43


Вярно в много теми има такива спорове, но те са от хора които не знаят че освен вискозитет маслата имат и други параметри. Така че докато някой специалист по маслата не направи сравнение между параметрите на различните типове масла спора остава висящ.
Ще се радвам някой да ме убеди-що да харча излишни пари за полусинтетика като мога да си купя по-евтиното минерално масло.
Цени на масло АС Делко: минерално -30лв/ полусинтетика-44лв/ пълна синтетика-82/ за туба.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 16 яну 2007 13:09


kaloyan22 написа:Вярно в много теми има такива спорове, но те са от хора които не знаят че освен вискозитет маслата имат и други параметри. Така че докато някой специалист по маслата не направи сравнение между параметрите на различните типове масла спора остава висящ.
Ще се радвам някой да ме убеди-що да харча излишни пари за полусинтетика като мога да си купя по-евтиното минерално масло.
Цени на масло АС Делко: минерално -30лв/ полусинтетика-44лв/ пълна синтетика-82/ за туба.


Пич всеки да кара с каквото си иска дразни ме такива като тебе дето правят закллючение без дори да знаят за каква кола става на въпрос :lol: Караш с 15-40в значи мотора ти е издухан-супер чукни :lol: За това се дразня,а кой с каквото иска да си кара важното е да е качествено-вискозитета е по вкус и предпочитание :wink:
Кастрол-15-40в-53лв-4литра,10-40в магнетик-4л-65лв,5-40в-много пари отива :lol:
Май мойта минералка излиза по-скъпа от твойта полусинтетика а :?: mhihi mhihi По-добре с истинско минерално отколкото с полусинтетика с цветен етикет :wink: А сега си задай въпроса твойта полусинтетика каква е :wink:

Предложение-ако си навит ела да замерим компресии на мойта и твойта каляска-ако мойта с минералното е по-зле от твойта с полусинтетиката ти давам 100лв :wink: Ако е обратното ти ми даваш :wink:

http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=73
Тук са всички цени на маслата Кастрол :wink:

Последна промяна от dxd на Вто 16 яну 2007 13:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

... маслото ...

Мнениеот Dpop » Вто 16 яну 2007 13:29


Позволявам си да посоча само тези адреси, защото мисля, че са достатъчни за разискванията, свързани с коментираната от всички нас тема.
http://www.epochtimes-bg.com/2006-01/2006-11-07_05.htm
http://www.standartnews.com/archive/200 ... 4367_3.htm
http://clubs.dir.bg/showflat.php?Cat=16 ... art=1&vc=1
Моля да бъда извинен, ако следните редове са малко извън основният въпрос.
Лично според мен в действителност българският пазар не предлага богата гама от масла. Имам предвид не като марки на производители, а като разнообразие на вискозитет и състав. От прочетеното разбрах, че гамата от минерални масла включва например - 10W40 и 10W50 които не съм виждал на нашия пазар. Аз бих сложил минерално 10W50, съответстващо на годината на производство на моя двигател без да се претеснявам.
Пожелавам ви леко приключване на деня.

Последна промяна от Dpop на Вто 16 яну 2007 13:39, променено общо 1 път.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта