
Теч на масло от двигателя!
- Sasho_Yovevv
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 15 ное 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Теч на масло от двигателя!
Здравейте приятели.Имам малки течове на масло от гарнитурата на главата,които се събират на малки капки по периферията на капака между двигателя и скоростната кутия.Беше ми омаслен капака на двигателя.Смених гарнитурата и отгоре вече е чисто.Маслото ми е Valvoline 15v40 и е на 9000 километра.Не си е сменило цвета,но ми се струва,че си губи вискозитета вече.От средата на гарнитурата на главата,където са свещите до десния тесен край на двигателя стои мазно,а също така и около делкото.Трябва ли да натягам шпилките на главата или да карам още 1000 километра и да сменя маслото и тогава да гледам за течове.Предварително ви благодаря за ценната информация,която получавам от вас. 

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
... маслото ...
Първо
Sasho
Колега аз карам с Valvoline 15-40 Max Life от три години и го сменям на ок 11 000 км. И при мен има леко омасляване, но е по гарнитурата на клапаните и за сега не ми се сменя. Че маслото си губи качествата е вярно, но поне аз не съм почуствал съществена разлика, когато наближава времето за смяна. По какво съдиш за това губене на вискозитет
Пишеш, че не си е сменило дори цвета.
Нали не ти е светнало или свирнало нещо по таблото:?: Да пази Господ

Колега аз карам с Valvoline 15-40 Max Life от три години и го сменям на ок 11 000 км. И при мен има леко омасляване, но е по гарнитурата на клапаните и за сега не ми се сменя. Че маслото си губи качествата е вярно, но поне аз не съм почуствал съществена разлика, когато наближава времето за смяна. По какво съдиш за това губене на вискозитет

Нали не ти е светнало или свирнало нещо по таблото:?: Да пази Господ

- Sasho_Yovevv
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 15 ное 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Привет колеги. За да бъда искрен долях половин литър М10Д след 8500 км, тъй като нивото на маслото беше стигнало долния край на огъвката на пръчката.И от тогава започна да подкапва. На 5000 км смених въздушния филтър.В инжекциона имаше около 20 - ина грама масло което явно се изпарява през маркуча който идва от капака на двигателя към моно инжекцията. Ауспуха е бял. Нормална ли е загубата на около половин литър масло за 8500км
dpp нормално е след като маслото се сменя на 10000 на 9000 да си губи вискозитета цвета от прозрачен започва леко да потъмнява. По таблото нищо не свети да не чуе дявол
kaloyan22 Прав си по принцип моя италиански пасатор го взех ужким на 183 000 но не се знае на колко е в действителност по принцип + още 100000. Дано ме опази господ от ремонти.
Благодаря на всички за ценната информация. Надявам се че след смяната на маслото нещата ще си дойдат на мястото.

dpp нормално е след като маслото се сменя на 10000 на 9000 да си губи вискозитета цвета от прозрачен започва леко да потъмнява. По таблото нищо не свети да не чуе дявол

kaloyan22 Прав си по принцип моя италиански пасатор го взех ужким на 183 000 но не се знае на колко е в действителност по принцип + още 100000. Дано ме опази господ от ремонти.
Благодаря на всички за ценната информация. Надявам се че след смяната на маслото нещата ще си дойдат на мястото.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Sasho_Yovevv написа:Привет колеги. ... Нормална ли е загубата на около половин литър масло за 8500км![]()
... моя италиански пасатор го взех ужким на 183 000 но не се знае на колко е в действителност по принцип + още 100000. Дано ме опази господ от ремонти.
Благодаря на всички за ценната информация. Надявам се че след смяната на маслото нещата ще си дойдат на мястото.
За доливането с М10Д няма да коментирам. Ти предполагам сам си знаш, че това се предприема в екстремални ситуации.
Имайки предвид "километража" разхода ти от 0,5 л. за 8500 км. си е съвсем приемлив и не следва да те притеснява. Когато стигнеш разход от над 1,5 л. и след замерване на компресия, може да се замислиш за ремонт.

- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Рисковано е да се натягат шпилки те на главата!!!Чудя се що имаш омазняване около делкото-може би има някакъв О-пръстен който изпуска? Масло до 1л на 10 000км си е нормално.
Чудя се как може да наливате боклуци по колите си
От контакти с добри майстори установих-най-доброто за нашите двигатели е 10W/40 -полусинтетика-независимо от марката. 15/40 ако ти е издухан двигателя, а М10Д... -не ми го побира главата

Чудя се как може да наливате боклуци по колите си

От контакти с добри майстори установих-най-доброто за нашите двигатели е 10W/40 -полусинтетика-независимо от марката. 15/40 ако ти е издухан двигателя, а М10Д... -не ми го побира главата


kaloyan22 написа:Рисковано е да се натягат шпилки те на главата!!!Чудя се що имаш омазняване около делкото-може би има някакъв О-пръстен който изпуска? Масло до 1л на 10 000км си е нормално.
Чудя се как може да наливате боклуци по колите си![]()
От контакти с добри майстори установих-най-доброто за нашите двигатели е 10W/40 -полусинтетика-независимо от марката. 15/40 ако ти е издухан двигателя, а М10Д... -не ми го побира главата![]()
Да им кажеш на твойте майстори да ходят да пасат овце в Родопите и на тях да разправя тия легенди за вискозитета на маслата

Недей да цитираш глупости преди да си проверил как стоят нещата,защото ще ти се смеят


- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги стига с тия безмислени спорове за маслата, милион теми се изписаха вече! Всеки си има предпочитания и няма смисъл да му се натрапва дадено мнение. А колкото до това че като някой слага 15W40 значи му е издухан двигателя, това меко казано е изсмукано от пръстите мнение. Отново ви призовавам давайте си съветите по даден въпрос но не ангажирайте питащия с това че вашето мнение е единственото правилно.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Вярно в много теми има такива спорове, но те са от хора които не знаят че освен вискозитет маслата имат и други параметри. Така че докато някой специалист по маслата не направи сравнение между параметрите на различните типове масла спора остава висящ.
Ще се радвам някой да ме убеди-що да харча излишни пари за полусинтетика като мога да си купя по-евтиното минерално масло.
Цени на масло АС Делко: минерално -30лв/ полусинтетика-44лв/ пълна синтетика-82/ за туба.
Ще се радвам някой да ме убеди-що да харча излишни пари за полусинтетика като мога да си купя по-евтиното минерално масло.
Цени на масло АС Делко: минерално -30лв/ полусинтетика-44лв/ пълна синтетика-82/ за туба.
kaloyan22 написа:Вярно в много теми има такива спорове, но те са от хора които не знаят че освен вискозитет маслата имат и други параметри. Така че докато някой специалист по маслата не направи сравнение между параметрите на различните типове масла спора остава висящ.
Ще се радвам някой да ме убеди-що да харча излишни пари за полусинтетика като мога да си купя по-евтиното минерално масло.
Цени на масло АС Делко: минерално -30лв/ полусинтетика-44лв/ пълна синтетика-82/ за туба.
Пич всеки да кара с каквото си иска дразни ме такива като тебе дето правят закллючение без дори да знаят за каква кола става на въпрос



Кастрол-15-40в-53лв-4литра,10-40в магнетик-4л-65лв,5-40в-много пари отива

Май мойта минералка излиза по-скъпа от твойта полусинтетика а





Предложение-ако си навит ела да замерим компресии на мойта и твойта каляска-ако мойта с минералното е по-зле от твойта с полусинтетиката ти давам 100лв


http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=73
Тук са всички цени на маслата Кастрол

Последна промяна от dxd на Вто 16 яну 2007 13:40, променено общо 1 път.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
... маслото ...
Позволявам си да посоча само тези адреси, защото мисля, че са достатъчни за разискванията, свързани с коментираната от всички нас тема.
http://www.epochtimes-bg.com/2006-01/2006-11-07_05.htm
http://www.standartnews.com/archive/200 ... 4367_3.htm
http://clubs.dir.bg/showflat.php?Cat=16 ... art=1&vc=1
Моля да бъда извинен, ако следните редове са малко извън основният въпрос.
Лично според мен в действителност българският пазар не предлага богата гама от масла. Имам предвид не като марки на производители, а като разнообразие на вискозитет и състав. От прочетеното разбрах, че гамата от минерални масла включва например - 10W40 и 10W50 които не съм виждал на нашия пазар. Аз бих сложил минерално 10W50, съответстващо на годината на производство на моя двигател без да се претеснявам.
Пожелавам ви леко приключване на деня.
http://www.epochtimes-bg.com/2006-01/2006-11-07_05.htm
http://www.standartnews.com/archive/200 ... 4367_3.htm
http://clubs.dir.bg/showflat.php?Cat=16 ... art=1&vc=1
Моля да бъда извинен, ако следните редове са малко извън основният въпрос.
Лично според мен в действителност българският пазар не предлага богата гама от масла. Имам предвид не като марки на производители, а като разнообразие на вискозитет и състав. От прочетеното разбрах, че гамата от минерални масла включва например - 10W40 и 10W50 които не съм виждал на нашия пазар. Аз бих сложил минерално 10W50, съответстващо на годината на производство на моя двигател без да се претеснявам.
Пожелавам ви леко приключване на деня.
Последна промяна от Dpop на Вто 16 яну 2007 13:39, променено общо 1 път.