Сеат ибиза 1.9 90 к.с. AGR 2000 г. Турбината не надува

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pezataa
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 12:47
Автомобил: seat ibiza
Двигател: AGR 2000

Сеат ибиза 1.9 90 к.с. AGR 2000 г. Турбината не надува

Мнениеот pezataa » Вто 02 сеп 2014 19:34


Колеги помагайте, всичко започна като реших да си сложа чип, отидох погледнаха колата и ми казаха, че турбината надува на 0,6 бара, а трябва да надува на 0,9. Забравих да спомена колата е 1,9 тди AGR двигател 90 коня. Човека ми каза, че е развален клапана който ми управлява турбината и бил сигурен в това и че може пак да ми сложи чипа, но ще пуши повече докато не сменя клапана. Съгласих се, още на следващия ден смених клапана, но въпреки всичко турбината продължава да надува на 0,6 бара и колата продължава да си пуши. Обадих му се, каза че може да са ми объркани вакуум маркучите, но не успях да намеря схема как трябва да са вързани. Дайте мнения от какво може да е и ако някой успее да намери такава схема в интернет, ще съм му много благодарен.
Благодаря предварително на отзовалите се :)




Потребителски аватар
tndrrr
Мнения: 150
Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
Автомобил: VW Golf IV 2000
Двигател: 1.9 TDI AGR

Re: Сеат ибиза 1.9 90 к.с. AGR 2000 г. Турбината не надува

Мнениеот tndrrr » Сря 03 сеп 2014 0:03


Ако си сменял клапан Н75, ето това е схемата на вакуум маркучите:
222222.jpg


Потребителски аватар
pezataa
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 12:47
Автомобил: seat ibiza
Двигател: AGR 2000

Re: Сеат ибиза 1.9 90 к.с. AGR 2000 г. Турбината не надува

Мнениеот pezataa » Чет 04 сеп 2014 0:14


Мерси за бързият отговор, направих си маркучите по схемата, намерих и друга схема на всичките вакуумни маркучи и всичко е ок освен на този клапан. Направих ги така както трябва да са, но се появи друг проблем, вече турбината пренадува стига до 1,4 бара реално налягане. Маркучите са сменени, н75 е сменен, помагайте.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Сеат ибиза 1.9 90 к.с. AGR 2000 г. Турбината не надува

Мнениеот hip-hopotam » Съб 06 сеп 2014 21:43


pezataa написа:Мерси за бързият отговор, направих си маркучите по схемата, намерих и друга схема на всичките вакуумни маркучи и всичко е ок освен на този клапан. Направих ги така както трябва да са, но се появи друг проблем, вече турбината пренадува стига до 1,4 бара реално налягане. Маркучите са сменени, н75 е сменен, помагайте.

Най-вероятно отново не са наредени както трябва.При единия възможен начин да се объркат колата пренадува по другия начин колата надува 0.6 върти маркучи и карай докато постигнеш правилното.


Потребителски аватар
tndrrr
Мнения: 150
Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
Автомобил: VW Golf IV 2000
Двигател: 1.9 TDI AGR

Re: Сеат ибиза 1.9 90 к.с. AGR 2000 г. Турбината не надува

Мнениеот tndrrr » Нед 07 сеп 2014 13:32


pezataa написа:Мерси за бързият отговор, направих си маркучите по схемата, намерих и друга схема на всичките вакуумни маркучи и всичко е ок освен на този клапан. Направих ги така както трябва да са, но се появи друг проблем, вече турбината пренадува стига до 1,4 бара реално налягане. Маркучите са сменени, н75 е сменен, помагайте.

Аз имам същият проблем с пренадуването и колата влиза в авариен режим. Вакуум маркучите са сменени, Н75 работи, ЕГР-а е затапен, колекторите са изчистени. Остава варианта проблема да идва от уестгейт клапана на турбото.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта