Колеги помагайте, всичко започна като реших да си сложа чип, отидох погледнаха колата и ми казаха, че турбината надува на 0,6 бара, а трябва да надува на 0,9. Забравих да спомена колата е 1,9 тди AGR двигател 90 коня. Човека ми каза, че е развален клапана който ми управлява турбината и бил сигурен в това и че може пак да ми сложи чипа, но ще пуши повече докато не сменя клапана. Съгласих се, още на следващия ден смених клапана, но въпреки всичко турбината продължава да надува на 0,6 бара и колата продължава да си пуши. Обадих му се, каза че може да са ми объркани вакуум маркучите, но не успях да намеря схема как трябва да са вързани. Дайте мнения от какво може да е и ако някой успее да намери такава схема в интернет, ще съм му много благодарен.
Благодаря предварително на отзовалите се :)
Сеат ибиза 1.9 90 к.с. AGR 2000 г. Турбината не надува
- tndrrr
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Сеат ибиза 1.9 90 к.с. AGR 2000 г. Турбината не надува
Ако си сменял клапан Н75, ето това е схемата на вакуум маркучите:
Re: Сеат ибиза 1.9 90 к.с. AGR 2000 г. Турбината не надува
Мерси за бързият отговор, направих си маркучите по схемата, намерих и друга схема на всичките вакуумни маркучи и всичко е ок освен на този клапан. Направих ги така както трябва да са, но се появи друг проблем, вече турбината пренадува стига до 1,4 бара реално налягане. Маркучите са сменени, н75 е сменен, помагайте.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Сеат ибиза 1.9 90 к.с. AGR 2000 г. Турбината не надува
pezataa написа:Мерси за бързият отговор, направих си маркучите по схемата, намерих и друга схема на всичките вакуумни маркучи и всичко е ок освен на този клапан. Направих ги така както трябва да са, но се появи друг проблем, вече турбината пренадува стига до 1,4 бара реално налягане. Маркучите са сменени, н75 е сменен, помагайте.
Най-вероятно отново не са наредени както трябва.При единия възможен начин да се объркат колата пренадува по другия начин колата надува 0.6 върти маркучи и карай докато постигнеш правилното.
- tndrrr
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Сеат ибиза 1.9 90 к.с. AGR 2000 г. Турбината не надува
pezataa написа:Мерси за бързият отговор, направих си маркучите по схемата, намерих и друга схема на всичките вакуумни маркучи и всичко е ок освен на този клапан. Направих ги така както трябва да са, но се появи друг проблем, вече турбината пренадува стига до 1,4 бара реално налягане. Маркучите са сменени, н75 е сменен, помагайте.
Аз имам същият проблем с пренадуването и колата влиза в авариен режим. Вакуум маркучите са сменени, Н75 работи, ЕГР-а е затапен, колекторите са изчистени. Остава варианта проблема да идва от уестгейт клапана на турбото.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта