Тия дни дойде времето и на моя обтегач. Свалихме капака с един мой приятел,на пръв поглед веригата си беше обтегната,но след по-обстойно преглеждане се виждаше,че белезите на двата вала леко се разминават. Свалихме валовете заедно с въпросния обтегач(моя е хидравличен,но имаше и букса отстрани най-вероятно някъв датчик),който оставихме цяла вечер в обезмаслител. Гледам тоя обтегач,разглобихме го наистина не виждам кво може да му има или да му се развали.Бананите бяха като нови,магистралките по тях за маслото си личаха много добре,следователно не са износени.Долното буталце мисля,че малко задържаше разглобихме всичко и го оставихме във ваничката с обезмаслителя.Поръчах верига и двата семеринга отпред на капака,на валовете. И следователно седнахме на маса
На следващия ден започна сглобяването(по точно докато излезна от работа почти беше сглобена :) :),при поставяне на валовете с новата верига и почистения обтегач,белезите си дойдоха на мястото(това означава, че наистина веригата е била разтегната). По между другото извадихме и някой друг повдигач да погледнем и там кво става

,моя авер каза че са ок,а и не съм ги чувал да се обаждат,така че може би настина са ок.
Като участник в манипулацията,забелязах че най-големия т....к е разкачането на ангренажа и по точно поставянето му. Разкачането го направихме,като го издърпахме направо от зъбното колело,може и да не е много правилно но нищо му няма

. Само не видях как го е закачил,видях само че бяха свалени двете обтяжни ролки. Но самото бутало дето бута тая обтяжната ролка на ангренажа не беше свалено. До него много трудно се стига,трябваше да сваляме бронята. Бях пробвал да го натисна с нещо,да може да му бутнем фиксиращия щифт,но няма бутане.Според мен може би е най-добре,да се сваля и бронята. Ако някой знае начина може да го сподели

.
Стана време за стартиране,звука който се чу при първото палене не искам да го чувам повече,всичко удряше на метал 3-4 секунди докато се напълни с масло. Само едно почукване остана за малко по дълго,най-вероятно някой от повдигачите които извадихме.При огледа им изжръцкахме маслото :). Изфорсирах няколко пъти и шума спря,настана тишина

.Не вярвах че това е всичко,докато тази сутрин не слезнах и не направих сутрешното палене,беше тихо

и ето пиша ви след него.
Като гледаш отстрани изглежда не толкоз сложно,но не препоръчвам на никой да го прави сам,без вещо лице около него. И тук е момента пак да благодаря на колегата zfa159

. Информацията която дава в постовете си е много ценна и 80% от успеваемостта при такива манипулации зависи колко сте информирани за това което правите,ако не сте го правили естествено.Моя авер беше вещото лице,но точно това нещо не беше го правил и разчиташе на мен за това което трябва да се случи. Както и аз на него за всичките белези,напасвания и т.н.

п.с. убедих се в едно нещо,тази кола наистина трябва да се кара с масло 5/40,всичките маслени магистрали бяха адски тънки,както на валовете така и на обтегача.Не искам и да си помислям кво ще стане ако не се сменя маслото. Моята е "талянка" но вътре е кукона
