
Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуатора
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуатора
Понеже утре искам да го сменя,а за да се смени трябва да я качвам на канал или подемник да питам-лесен ли е достъпа до щуцера на актуатора като се махне кората,колко мм е щуцера,взел съм силиконов вакуумен маркуч с фи 4 мм,три ми се видяха много малко,дали ще стане.На сегашния маркуч има две снадки които влизат в едни бели щипки,трябва ли и новия да го режа на две места за да стане като оригиналния
,малко тъп въпрос но иначе няма как да се закрепи.

- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Колега не ти трябва канал.За фи-то незнам колко беше но защо него извади преди да си купиш маркучето?Лесно се сменя. 

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Моята има ЕГР и си пъхнах ръката
От долу имам кори които не ми се развиват-успех!

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
По-лесно е на канал!
Маркуча трябва да е 3,2мм. наставките и по-дебелите маркучета ги запази.
Маркуча трябва да е 3,2мм. наставките и по-дебелите маркучета ги запази.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Лошо...маркучите са 3 или 4 мм,а 3 мм няма да стане при снадките ,които са с 5 мм външен диаметър преходници.На връщане от морето преди 3 седмици ми заби с грешка "Negative Deviation",купих силиконов вакуумен маркуч от интернет по 8 лв. метъра,но не го смених,преди два дни за по-лесно сменях преходниците,които са на снадките и уж всичко бе супер,колата стана много пъргава,но днес пък изгубих всякакво управление на турбото
,явно проблема е надолу към актуатора.

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Или в самият актуатор?!
Ползвай маркуч за нафта на 3,2мм.
Ползвай маркуч за нафта на 3,2мм.
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Маркучето за излишната нафта на комбайн Клас-с двигател на мерцедес е едно към едно с тези вакумни маркучи!Има същата оплетка-маслоусточив е.Този силиконовия като загрее двигателя няма ли да омекне много и да ти направи проблем с вакума?Откачи маркуча от клапан №75 и дръпни с уста-през това време гледай актуатора дали отваря.Така ще разбереш и от каде ти изпуска маркучето.Моето беше спукано на около30см от актуатора посока клапана 75.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Ами силиконовия маркуч е с много дебела стена(3 мм),но днес го смених и управлението не се оправи за жалост,сега преди малко откачих едната снадка и правих вакуум с уста като гледах към турбото,но нищо не се движи,не знам вакуума ,който правя дали е достатъчен
, но движение няма,някакви идеи?До последно колата си вървеше супер,значи геометрията се е движела,грешки няма записани днес вдигнах 160 до 5500 оборота на един прав път и след това я закачих на лаптопа,започва да дърпа чак след 3000 оборота,така правеше когато едната снадка се беше пукнала,но сега всичко е наред,направо съм в шах 


-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Маркучите оригинално вградени са 3.2 мм. Само този който е на филтъра на колата е 5 мм. Аз си прогоних цялата система- смених де що има вакумен маркуч- и резултата е голям. Смених и бяло черното клапанче че беше заминала мембмембраната.
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Вакума с уста трябва да е достатъчен.Пробвай с ръка лостчето на актуатора дали се движи.С това дъждовно лято и ако нямаш кора под мотора?
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Имам кора,знам за проблемите с ръждясалите актуатори на коли с напречни мотори,май нещата вървят към блокирала геометрия,б@си преди три седмици се върнах от морето,това са няколко часа магистрално каране с около 140 без проблеми,като преди това пак нямаше проблеми с пренадуване,дори и да е имала сажди би трябвало да са се изчистили 

- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Колега, свали за начало актуатора. На мен скоро ми наби същата грешка и като свалих актуатура се оказа блокирал. Успях да го раздвижа и карах със стария докато пристигне новия, който е хромиран. Надявам се да изкара по-дълго. Свалих го без канал отгоре. Не е много лесно, но свалянето на турбина е далеч по-трудоемко. 

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
Ами утре или вдругиден ще я карам на майстор...най ме притеснява факта,че няма записани грешки,а колата се държи все едно е в авариен режим,ако е блокирал актуатора не трябва ли да влиза в авариен със съответната грешка?
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато
FELIPE написа:На връщане от морето преди 3 седмици ми заби с грешка "Negative Deviation",....явно проблема е надолу към актуатора.
Това "Negative Deviation" не го ли броиш за грешка?

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 87 госта