Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуатора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуатора

Мнениеот FELIPE » Пет 05 сеп 2014 20:14


Понеже утре искам да го сменя,а за да се смени трябва да я качвам на канал или подемник да питам-лесен ли е достъпа до щуцера на актуатора като се махне кората,колко мм е щуцера,взел съм силиконов вакуумен маркуч с фи 4 мм,три ми се видяха много малко,дали ще стане.На сегашния маркуч има две снадки които влизат в едни бели щипки,трябва ли и новия да го режа на две места за да стане като оригиналния :biggrin ,малко тъп въпрос но иначе няма как да се закрепи.




Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот aliyatin.com » Пет 05 сеп 2014 20:42


Колега не ти трябва канал.За фи-то незнам колко беше но защо него извади преди да си купиш маркучето?Лесно се сменя. :beer


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот FELIPE » Пет 05 сеп 2014 20:48


:biggrin Е как да стигна до актуатора без канал,при мен хем няма ЕГР и пак не мога да си пъхна ръката надолу към турбото.


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот aliyatin.com » Пет 05 сеп 2014 21:00


Моята има ЕГР и си пъхнах ръката :mhihi От долу имам кори които не ми се развиват-успех!


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот nasko1978 » Пет 05 сеп 2014 21:08


По-лесно е на канал!
Маркуча трябва да е 3,2мм. наставките и по-дебелите маркучета ги запази.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот FELIPE » Пет 05 сеп 2014 21:23


Лошо...маркучите са 3 или 4 мм,а 3 мм няма да стане при снадките ,които са с 5 мм външен диаметър преходници.На връщане от морето преди 3 седмици ми заби с грешка "Negative Deviation",купих силиконов вакуумен маркуч от интернет по 8 лв. метъра,но не го смених,преди два дни за по-лесно сменях преходниците,които са на снадките и уж всичко бе супер,колата стана много пъргава,но днес пък изгубих всякакво управление на турбото :cry ,явно проблема е надолу към актуатора.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот nasko1978 » Пет 05 сеп 2014 22:52


Или в самият актуатор?!
Ползвай маркуч за нафта на 3,2мм.


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот aliyatin.com » Съб 06 сеп 2014 8:16


Маркучето за излишната нафта на комбайн Клас-с двигател на мерцедес е едно към едно с тези вакумни маркучи!Има същата оплетка-маслоусточив е.Този силиконовия като загрее двигателя няма ли да омекне много и да ти направи проблем с вакума?Откачи маркуча от клапан №75 и дръпни с уста-през това време гледай актуатора дали отваря.Така ще разбереш и от каде ти изпуска маркучето.Моето беше спукано на около30см от актуатора посока клапана 75.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот FELIPE » Съб 06 сеп 2014 12:13


Ами силиконовия маркуч е с много дебела стена(3 мм),но днес го смених и управлението не се оправи за жалост,сега преди малко откачих едната снадка и правих вакуум с уста като гледах към турбото,но нищо не се движи,не знам вакуума ,който правя дали е достатъчен :biggrin , но движение няма,някакви идеи?До последно колата си вървеше супер,значи геометрията се е движела,грешки няма записани днес вдигнах 160 до 5500 оборота на един прав път и след това я закачих на лаптопа,започва да дърпа чак след 3000 оборота,така правеше когато едната снадка се беше пукнала,но сега всичко е наред,направо съм в шах :cry


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот novatora » Съб 06 сеп 2014 13:19


Маркучите оригинално вградени са 3.2 мм. Само този който е на филтъра на колата е 5 мм. Аз си прогоних цялата система- смених де що има вакумен маркуч- и резултата е голям. Смених и бяло черното клапанче че беше заминала мембмембраната.


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот aliyatin.com » Съб 06 сеп 2014 14:28


Вакума с уста трябва да е достатъчен.Пробвай с ръка лостчето на актуатора дали се движи.С това дъждовно лято и ако нямаш кора под мотора?


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот FELIPE » Съб 06 сеп 2014 14:48


Имам кора,знам за проблемите с ръждясалите актуатори на коли с напречни мотори,май нещата вървят към блокирала геометрия,б@си преди три седмици се върнах от морето,това са няколко часа магистрално каране с около 140 без проблеми,като преди това пак нямаше проблеми с пренадуване,дори и да е имала сажди би трябвало да са се изчистили :icon_sad


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот airjohn » Съб 06 сеп 2014 15:15


Колега, свали за начало актуатора. На мен скоро ми наби същата грешка и като свалих актуатура се оказа блокирал. Успях да го раздвижа и карах със стария докато пристигне новия, който е хромиран. Надявам се да изкара по-дълго. Свалих го без канал отгоре. Не е много лесно, но свалянето на турбина е далеч по-трудоемко. :th_up


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот FELIPE » Нед 07 сеп 2014 11:48


Ами утре или вдругиден ще я карам на майстор...най ме притеснява факта,че няма записани грешки,а колата се държи все едно е в авариен режим,ако е блокирал актуатора не трябва ли да влиза в авариен със съответната грешка?


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Bora 2002 ASZ смяна на вакуумен маркуч от N75 до актуато

Мнениеот airjohn » Нед 07 сеп 2014 12:02


FELIPE написа:На връщане от морето преди 3 седмици ми заби с грешка "Negative Deviation",....явно проблема е надолу към актуатора.


Това "Negative Deviation" не го ли броиш за грешка? :biggrin



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 74 госта