NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот sportul » Съб 06 сеп 2014 22:13


И неговото турбо е рециклирано .Но надува само на 1.35 и явно там е проблема .




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот kossis » Нед 07 сеп 2014 10:45


Не добре настроена геометрия. След рециклиране често не се настройва лоста и стопера правилно и всичко отива подяволите. В една от темите бях обяснил подробно как се настройва правилно това чудо.
Клапан Н75 не работи добре.

При мене ги имаше тези неща. Сам настроих геото и почистих Н75.

Също лош вакум- спукани пътища, щуцер на тандем помпа-разбит (залепва се)- лоши спирачки и управление на актуатора на геото.

Пропуск в турбопътищата. Запуше смукателен колектор.

Но, и други могат да са причините.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 54 госта