NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
И неговото турбо е рециклирано .Но надува само на 1.35 и явно там е проблема .
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
Не добре настроена геометрия. След рециклиране често не се настройва лоста и стопера правилно и всичко отива подяволите. В една от темите бях обяснил подробно как се настройва правилно това чудо.
Клапан Н75 не работи добре.
При мене ги имаше тези неща. Сам настроих геото и почистих Н75.
Също лош вакум- спукани пътища, щуцер на тандем помпа-разбит (залепва се)- лоши спирачки и управление на актуатора на геото.
Пропуск в турбопътищата. Запуше смукателен колектор.
Но, и други могат да са причините.
Клапан Н75 не работи добре.
При мене ги имаше тези неща. Сам настроих геото и почистих Н75.
Също лош вакум- спукани пътища, щуцер на тандем помпа-разбит (залепва се)- лоши спирачки и управление на актуатора на геото.
Пропуск в турбопътищата. Запуше смукателен колектор.
Но, и други могат да са причините.