
Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
- teac
- Мнения: 107
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Със сигурност ще трябва да смениш микроключето. И да го смазеш и да тругне, ще е за много кратко. Плюс едно презпояване на платката в бравата и си готов. 

- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
teac написа:Със сигурност ще трябва да смениш микроключето. И да го смазеш и да тругне, ще е за много кратко. Плюс едно презпояване на платката в бравата и си готов.
Цялото това нещо ли трбва да се смени:

Ако го взема от морга, как мога да го тествам дали рбаоти коректно? Като го гледам на ЕТКА-та къде се намира, ми се вижда че е бая разправия за смяна :) ?
EDIT: Сега се сетих, че проблема стана в събота, когато навън доста валеше...след като прочетох всичките 45 страници леко се шокирах и мисля да видя първо комфорт модула на какво дередже е :)
- teac
- Мнения: 107
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Сменя се само това микре в което влизат червеният и синият кабел. От мога ако вземемш, много вероятно бравата ще е в подобно положение.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
dika написа:teac написа:Със сигурност ще трябва да смениш микроключето. И да го смазеш и да тругне, ще е за много кратко. Плюс едно презпояване на платката в бравата и си готов.
Цялото това нещо ли трбва да се смени:
Ако го взема от морга, как мога да го тествам дали рбаоти коректно? Като го гледам на ЕТКА-та къде се намира, ми се вижда че е бая разправия за смяна :) ?
EDIT: Сега се сетих, че проблема стана в събота, когато навън доста валеше...след като прочетох всичките 45 страници леко се шокирах и мисля да видя първо комфорт модула на какво дередже е :)
Вземи ново,оригинално.
Не се занимавай със стари брави (особенно ако е шофиорска).
http://olx.bg/lyava-shofiorska-brava-golf-4-bora-passat-b5-b5-5-seat-leon-toledo-skoda-octavia-nova-i57415040
Ако е някоя от задните,си я отремонтирай!
- teac
- Мнения: 107
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Е заради едно копче струва ли си цялата брава да сменя човек!? 

- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
(Ами в шофиорската са 5бр.)
В задните по 1
В задните по 1

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
В задните брави са 3 бр.-2 на платката и 1 външно(с двете жички).
- teac
- Мнения: 107
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Но само едно от всичките 5 (3) се прецаква. Това с двете жици. Вътрешбните се оправят с презапояване 

- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Здравейте, колеги! Купих си пасат б5 и сега си купих б5.5 Сега имам няколко различия от стария и не ми е съвсем ясно какво се случва. Сега като отключвам и заключвам от ключалката се отключва и заключва само шофьорската врата без да се активира централното, нито алармата. Иначе алармата си действа от дистанционното. Издава сигнал като от клаксон и всички врати се отключват/заключват. На предишната кола като задържа отключено/ заключено с ключа се сваляха/вдигаха прозорците. Тук обаче нищо. Нито централното от ключа работи, нито алармата се активира/деактивира с ключалката, нито имам зумер за забравени фарове, нито стъклата се свалят/вдигат с ключалката, като заключа от копчето вътре първо се заключват всички врати а после моята сама се отключва, не всички врати отчитат че са отворени... Въобще е голям филм. Като чета темата май проблема е в микроключетата. Как е по - добре? Да сменя цялата брава или да сменя само въпросното микре с двете жички и да презапоя останалите?
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Това нещо го разяснихме наскоро и не си чел .
Ако се заключва само врата от ключа без другите микретата оградени с жълто и зелено не работят или има спукани спойки както съм показъл по-нагоре.

От дистанционното работи защото комфорт модула пуска директно моторчетата.
Четете темата , има обяснено всичко и пак ...
Ако се заключва само врата от ключа без другите микретата оградени с жълто и зелено не работят или има спукани спойки както съм показъл по-нагоре.

От дистанционното работи защото комфорт модула пуска директно моторчетата.
Четете темата , има обяснено всичко и пак ...

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Въпрос ???
Днеска, след основно почистване и миене на Дизела, ми направи впечатление че от вътрешната ми ръчка за отваряне на шофьорската врата се отваря по тегаво и чак накрая на хода на лоста-ръчка става това. Това и преди ми е правило впечатление, но сега пробвах и при отворена врата и с пръст принудително прещраках зъбчето в ключалката-2 пъти. При първото дърпане на отварачката-ръчка- нямаше реакция на изщракване на зъбчето в ключалката. Чак при второто дръпване изщрака и се отвори зъбчето. Преди бях мазал с моторно масло, но то явно се е отмило.
Пробвах пасажерската врата- там нямаше проблеми. Само отварач-лоста пак отваряше в края на хода си.
Напръсках с ВД всички ключалки и шофьорската започна да се отваря от първият път-при първо дръпване -изщракваше зъбчео като тествах на отворена.
Само това дето в края на хода на лоста се отваря механиката ме дразни. Има ли реглаж това на жилото -откъм ключалката- със завъртане и натягане на бронята/жилото и регулиране на хода му ???
Свалял съм и предната и задна кора но не съм обръщал внимание на това.
В3-та имаше такова регулиране, ама тук или съм забравил или не съм обърнал внимание изобщо.
Днеска, след основно почистване и миене на Дизела, ми направи впечатление че от вътрешната ми ръчка за отваряне на шофьорската врата се отваря по тегаво и чак накрая на хода на лоста-ръчка става това. Това и преди ми е правило впечатление, но сега пробвах и при отворена врата и с пръст принудително прещраках зъбчето в ключалката-2 пъти. При първото дърпане на отварачката-ръчка- нямаше реакция на изщракване на зъбчето в ключалката. Чак при второто дръпване изщрака и се отвори зъбчето. Преди бях мазал с моторно масло, но то явно се е отмило.
Пробвах пасажерската врата- там нямаше проблеми. Само отварач-лоста пак отваряше в края на хода си.
Напръсках с ВД всички ключалки и шофьорската започна да се отваря от първият път-при първо дръпване -изщракваше зъбчео като тествах на отворена.
Само това дето в края на хода на лоста се отваря механиката ме дразни. Има ли реглаж това на жилото -откъм ключалката- със завъртане и натягане на бронята/жилото и регулиране на хода му ???
Свалял съм и предната и задна кора но не съм обръщал внимание на това.
В3-та имаше такова регулиране, ама тук или съм забравил или не съм обърнал внимание изобщо.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
И при мен така се беше случило след като сменях жило (голям кеф 20 човека да те гледат как сваляш джама, за да си отвориш вратата отвън
). Бях свикнал, но като разглобявах вратата наскоро, забелязах, че жилото не е влязло в "тунела" си, а се беше заклинджосало някак си по-близо до ръчката (съответно трябва да се дръпне до край, за да отвориш вратата). Така че нищо не губиш ако я отвориш и провериш дали си е на мястото 


Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Губи се- време, развалям на рапидките гнездата и разбирасе шанса да се потроши нещо друго е голям.
Значи шофьорската я отварях още веднага като я взех колата. Та и от двете страни бронята си е на мястото.
Със сигурност от към ръчката е там.
Даже има и една щипка която се поставя отгоре върху бронята точно при ръчката-фиксира и застопорява бронята на место. И на Ауди А4-99 с вакуум-помпа пак така е реализирана системата на отварач-лоста и бронята му !
При тебе тази щипка има ли я ??? Щото иначе пак ще излезе ! Тоест, след като я щракнах тази щипка, съм сигурен че бронята е на местото си !
От към ключалката не съм пипал и за това питам как влиза в нея жилото. Не помня добре.
При мене се отваря добре, но в края на хода и от двете предни врати. Задните се отварят по към средата на хода на жилото.
Колега, не разбрах при тебе като си го оправял не видя ли има ли реглаж от към ключалката ?
Аз това питам ???
За какво да разглобявам, ако няма реглаж. Със сигурност бронята ми си е на местото си.
Айде де -толкова колеги пишете в темата и разглобявате тия ключалки, пък само един колега отговаря доста мъгляво. Нещо се губи нишката ?
Значи шофьорската я отварях още веднага като я взех колата. Та и от двете страни бронята си е на мястото.
Със сигурност от към ръчката е там.


При тебе тази щипка има ли я ??? Щото иначе пак ще излезе ! Тоест, след като я щракнах тази щипка, съм сигурен че бронята е на местото си !
От към ключалката не съм пипал и за това питам как влиза в нея жилото. Не помня добре.
При мене се отваря добре, но в края на хода и от двете предни врати. Задните се отварят по към средата на хода на жилото.
Колега, не разбрах при тебе като си го оправял не видя ли има ли реглаж от към ключалката ?
Аз това питам ???

За какво да разглобявам, ако няма реглаж. Със сигурност бронята ми си е на местото си.
Айде де -толкова колеги пишете в темата и разглобявате тия ключалки, пък само един колега отговаря доста мъгляво. Нещо се губи нишката ?
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
И аз имам същия проблем (ако може да се нарече проблем). Смених б5 с б5.5 и много ме дразни това отваряне в края на хода и на лостчето отвътре и на дръжката на вратата отвън. Става с голям зор и силно дърпане. На стария пасат изобщо не беше така. Отваряше се със съвсем леко усилие и в началото на хода на лостчето.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Колеги,да помоля за съдействие: Търся електрическата част на предна лява врата (шофьорската) или поне здрава платката вътре.
Ако на някой му е останала след ремонт или смяна...
Като отключа и сваля стъклата до долу...Очаквам скоро да започне да сваля стъклата самоволно
Ремонтирах спойките,пусках дублираши проводници-всичко работеше коректно,но за 2 дни... Няма накъде повече да се въстановява.Ключето в механичната част е ОК.


Ако на някой му е останала след ремонт или смяна...
Като отключа и сваля стъклата до долу...Очаквам скоро да започне да сваля стъклата самоволно

Ремонтирах спойките,пусках дублираши проводници-всичко работеше коректно,но за 2 дни... Няма накъде повече да се въстановява.Ключето в механичната част е ОК.


Последна промяна от gancho на Пет 03 окт 2014 16:30, променено общо 1 път.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 52 госта