Golf MK3 1.9TDI 110hp Проблем с турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
radoslav_st
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 20 сеп 2014 13:30
Автомобил:
Двигател:

Golf MK3 1.9TDI 110hp Проблем с турбото

Мнениеот radoslav_st » Съб 20 сеп 2014 14:04


Здравейте, имам проблем с голфа, който се състои в изключване на турбото когато изцедиш колата малко повече. Оправя се след като колата се загаси и запали повторно. Колата е Golf 3 1.9 TDI 110HP 1997г. Казаха ми, че при тези коли има някакъв често срещан проблем с променливата геометрия и когато затегне турбото пренадува и влиза в авариен режим. Взех си кабел за компютъра от един познат и след тест се оказа, че налягането на турбото на моменти достига до малко над 2600mbar, след което обикновено забива, но не винаги. Баща ми от доста години я кара с този проблем, но напоследък взе да забива много по-често и е неприятно за каране. Въпросът ми е има ли риск да се счупи нещо, ако се кара още така и дали има големи рискове при сваляне на турбото за раздвижване на тоя гейт.

Прикачам един файл показващ нагледно един тест направен с VAG-COM. Опитал съм се да обхвана най-важното. Първия ограден ред показва до къде стига налягането, а втория какво се случва след като забие.
turbo-problem.JPG


Благодаря за вниманието!




Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Golf MK3 1.9TDI 110hp Проблем с турбото

Мнениеот policevidin » Пон 08 дек 2014 22:54


Е то е ясно, пренадува... или геометрията е забила или клапана Н75 се е преебал (който можеш да замениш с този от ЕГР-а) или имаш липса на вакуум.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Golf MK3 1.9TDI 110hp Проблем с турбото

Мнениеот ventotdi » Пон 08 дек 2014 23:33


При липса на вакум турбото седи постоянно разтоварено . Иначе си прав , че е или геометрия или ръждясъл актуатор.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Golf MK3 1.9TDI 110hp Проблем с турбото

Мнениеот policevidin » Вто 09 дек 2014 11:42


Колега клапана може да запече и в отворено състояние, не само в затворено.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Golf MK3 1.9TDI 110hp Проблем с турбото

Мнениеот vanesto » Вто 09 дек 2014 11:49


radoslav_st написа: Въпросът ми е има ли риск да се счупи нещо, ако се кара още така и дали има големи рискове при сваляне на турбото за раздвижване на тоя гейт.

Да, рискуваш да счупиш турбината, а след това и целия двигател да хвърлиш, ако влезе масло вътре.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта