1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/мин
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
При мен дебитомера е нов БОШ, не заместител. Като казваш клапани имаш предвид, че са износени ли ? Нямам харч на масло - за 15 хил. съм долял 0.5 литра.
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Студен двигател
по-гъсто масло
по-високо налягане
остава някой клапан неработещ



- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
НЕ е от маслото, аз съм пробвал с 5в30, в момента съм с Мотул Льоман ефект няма, студен топъл се си му е тази. Пробвай те да е някоя от сутрините да запарите двигателя без Умна дюза и ефекта няма да го има. Аз смених моята и проблема позатихна. Не виждам какво общо има но влияе на ефекта.
Прави ми впечетлене че когато запаля, и двигателя работи по-тежко и по-шумно проблема се изявява много често.
Някъде по горе бях писал, не е от масло,помпа,повдигачи,валове.............единствено клапани и пружини не съм сменил.
Прави ми впечетлене че когато запаля, и двигателя работи по-тежко и по-шумно проблема се изявява много често.
Някъде по горе бях писал, не е от масло,помпа,повдигачи,валове.............единствено клапани и пружини не съм сменил.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Добре, какво общо би могла да има умната дюза ? Аз моята съм я мерил и съпротивлението и е нормално. Ще опитам да покарам без нея. Може би ако е откачена тя се задейства друга горивна карта с по-малко гориво и по някакъв начин повлиява на проблема... знам ли. Колко излизат повдигачи, клапани и пружини като цена горе долу ?
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Не е и дебитомер, аз съм без дебитомер и проблема си е същия.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=395048&start=15
Там излязоха пружините на клапаните.
Там излязоха пружините на клапаните.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Кажете някаква ориентировъчна цена за пружини + гумички + труд. Ще питам тук там, но искам да знам колко реално върви този ремонт за да не ме преметнат нещо, че яко съм се наплашил от "майстори".
EDIT: Някой може ли да ми намери OE номера на пружините на клапаните за Leon 1M1 1.9 tdi ASV 09.2002
EDIT: Някой може ли да ми намери OE номера на пружините на клапаните за Leon 1M1 1.9 tdi ASV 09.2002
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Всичко идва от пружините на клапаните, омекнали са!При високите обороти пружината не може да противодейства на инертността на клапана,в следствие на което клапана заедно с повдигача се отделят от гърбицата на вала и се получава хлабина,а каква е функцията на повдигача-да обира хлабината.Така повдигача се препълва с масло и клапаните не могат да затворят плътно,съответно губим въпросния цилиндър.След кратка работа на празен ход всичко се нормализира.
Решението е смяна на пружините на клапаните и масло предписано от производителя!
Решението е смяна на пружините на клапаните и масло предписано от производителя!
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Евала колега, много точно обяснение. Ще ги сменя мойте при първа възможност и ще пиша какво е станало.
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Номер 11 и номер 13,това ти е нужно!
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Лошото е, че по номера на 11 не мога да намеря нищо, а номер 13 даже няма и номер. 11 и 13 комплект ли са ?
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Днес минах през ЕлитКар, обявиха ми цена от 20 лв. на пружина с поръчка от Германия за 5 дни. Вижда ми се скъпо за едни пружини. По номера на рамата излезе, че са само големите (номер 11). Като сложиш и гумички, и ако и повдигачите са износени още 100 лв. и ремонт... 

- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Сега се замислям, ако са пружините то няма ли да се проявява проблема и когато е топла колата ? Един вид те немогат да придобият по-голяма якост гогато загрее колата, а точно обратното. Ако повдигачите са заталачени с нагар и мизерия няма ли да се проявява същия проблем ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта