Размисли за съединител.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Размисли за съединител.

Мнениеот mishu » Нед 14 яну 2007 19:25


Съединителят ми е за смяна. Сменян е преди 50-60 хиляди пълен комплект. Мога ли да сменя само феродовия диск или трябва и другия. В един сервиз ми казаха, че като почне да приплъзва и от топлината омеквали пружините и новият пак не държал и се скапвал бързо. Като се замисля, от икономии само мизерии стават, но все пак ми е интересно дали е така. :roll:




Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Нед 14 яну 2007 20:41


по принцип темата е за някой от "Техническите" но ако е сменян преди 50-60 сигурно има и друг проблем ... да се огледа маховика


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 15 яну 2007 8:26


За моята кола майстора каза че се сменя само всичко комплект-ти си по нов модел :roll: (Но да не пипам до като не почве да приплъзва)


Потребителски аватар
Ото Кац
Мнения: 910
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ото Кац » Пон 15 яну 2007 11:34


смяната само на феродовия е палиативна мярка... най-добре е да смениш направо целия комплект.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 15 яну 2007 11:44


Аз не бих сменял с лека ръка оригинален притискателен диск без нужда.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 15 яну 2007 12:03


silent написа:Аз не бих сменял с лека ръка оригинален притискателен диск без нужда.
    Не се знае дали е оригинален защото колегата вече го е сменял пълен комплект но не е писал каква марка е сложил. Ако е някакъв италиански за 120-150лв каквито се предлагат нищо чудно да е заминал и притиска телния диск.


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Пон 15 яну 2007 12:10


и аз съм за смяна на всичко :) верно че по скъпичко идва, ама така или иначе ще плащаш сваляне качване на съединителя такаче подобре целия


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 15 яну 2007 12:25


Колега по-добре целия и то с хубав /за да не се наложи след няколко месеца пак да се отваря/
Не е нормално обаче при нормално каране да изкара толкова малко километри /освен ако не е бил някакво менте/ стария ти съединител.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 15 яну 2007 13:05


Я обяснете моля ви ,по-подробно, що на Вектрата може да се смени само феродовия диск , а на Пасата само комплект?
Обикновенно карам 50 000км и после си сменям колите, що да се набутвам с цял комплект :roll:

Последна промяна от K22 на Вто 16 яну 2007 8:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 15 яну 2007 13:32


Никой не е казал че не може, аче е по добре да се смени комплект особенно ако досега никога не е сменян. Най добре е като се свали да се прецени състоянието на притискателния и тогава да се решава.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 15 яну 2007 13:37


Моя майстор ми каза- за това питам!Да не би щото е хидравличен педала?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 15 яну 2007 13:41


Това че е с помпа има значение че не можеш да го регулираш както когато е със жило.


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Пон 15 яну 2007 13:41


Той е свършил толкова бързо, защото преди това колата е била служебна и тея са я карали прави на педала. Но не било толкова до състоянието на притискателния диск, колкото до състоянието на пружините дето го притискат. Абе карам така докато не почне да приплъзва при нормално каране и после сменям комплект. Може ли нещо да се прецака ако направя така? Сега ми приплъзва само, като я насиля и на висока предавка.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 15 яну 2007 13:46


Може евентуално да скъса някоя пружина на прит. диск ако я юркаш много, а иначе най много да ти понамирисва на феродо. Но ако колата си е твоя а не служебна не отлагай много.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 15 яну 2007 13:52


Сега направих нова консултация -можело и само феродовия диск да се сменя, но практиката показвала че като го смениш комплект имало гаранция за 150 000км.Освен това като вземе да приплъзва на баир, имаш 1000 км пробег да го сменяш?!Нов комплект струва около 250лв.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта