Тресене на двигател

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Тресене на двигател

Мнениеот cerosina » Пон 15 яну 2007 15:57


Здравейте ,
пускам темата в общия раздел щото мисля че се отнася за всички двигатели. Пасат 1.8 РП двигател бензин.
Трепере ми скоростния лост , волана и педалите независимо от оборотите. Проблема е в двигателя, става и на място. В зоната около 1500 - 2500 става непоносимо. Като се има предвид, че там обикновено карам извънградско, иде ми да се разрева.

Сменям трета предна опора на двигателя ( ПРОДАВАМ 2 :( - една гумена и 1 маслена ТОПРАН ! - обадете се ако имате нужда - на 1/2 цена ) - оказа се че почти разлика няма. Сега съм с Лемфьордер.
Задна дясна опора - смених я вчера, имах една под ръка ( оригиналната ) - не е от нея ... Сменях скоро задна лява, знам какво е да е разбита - не е от нея.

Кабели - нови , свещи - нови ( има сиво бял отенък по тях - бедна смес ?) , тампон на моното - на 1г. капачка и палец, днеска гледах - няма очевидни проблеми. Генератор и хидравл. помпа са здраво хванати.
Генерацията никъде не опира, клати се свободно заедно с двигателя.
Вибацията се усеща най-много на "подрамника" ( така му викат братушките ) - гредата за която се хваща предния тампон на двиг. - но от там нататък стига до неговите тампони и не се разпространява :(

Остава само да сменя маслото и да премеря компресията.
Нямам загуба на мощност ( или поне не очевидна ) , но ми писна да карам трактор !

На празен ход се забелязва как двигателя претрепва все едно е дизел :(

Проблема се появи след и може да е вследствие на:

1. Притегнах гайките на фланеца на катализатора, бяха се разхлабили
2. Смяна на преден тампон на двигателя ( беше заминал горкия )
3. Притегнах ангренажния ремък ( може ли от това да е ??? )
4. Смених гарнитура на капака на клапаните и маслото
5. Смених кабелите на свещите ...

Преди това колата беше тиха като оса :(

Дайте идеи от какво може да е
Благодаря!




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 15 яну 2007 16:16


Казваш че си притегнал фланеца на катал. катализатора седи ли ти още,да не е задръстен и да ти тормози двигателя.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пон 15 яну 2007 17:06


teodor6769 написа:Казваш че си притегнал фланеца на катал. катализатора седи ли ти още,да не е задръстен и да ти тормози двигателя.

Нямам катализатор, просто се изразих образно за резонатора който е на негово място...


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 15 яну 2007 17:26


А провери ли да не си разместил случайно кабелите на свещите, случва се понякога от бързане.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пон 15 яну 2007 17:40


teodor6769 написа:А провери ли да не си разместил случайно кабелите на свещите, случва се понякога от бързане.

Тя колата май няма да върви тогава - нали бяха цилиндри 1-2-4-3 , като първия е откъм възд филтър ?


Потребителски аватар
steli
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
Автомобил: Голф2
Двигател: ЕZ 1989
Местоположение: Pleven

Мнениеот steli » Пон 15 яну 2007 18:05


Поредността на кабелите е 1-3-4-2.Успех


Потребителски аватар
steli
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
Автомобил: Голф2
Двигател: ЕZ 1989
Местоположение: Pleven

Мнениеот steli » Пон 15 яну 2007 18:09


Цилиндър 1 е от към ремъчната шайба


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пон 15 яну 2007 18:14


steli написа:Поредността на кабелите е 1-3-4-2.Успех


Я сега някой да поясни.Ко ще рече това 1 3 4 2.Значи - при мен си го има това тресене, смених свещи и тампон и си продължава.Не е толкова осезаемо като при колегата ама го има.Кабелите си ги сложих както бяха преди.
Вече си мисля че АБУ така си работи като двигател.? ИвоГ?При тебе как е?


Потребителски аватар
steli
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
Автомобил: Голф2
Двигател: ЕZ 1989
Местоположение: Pleven

Мнениеот steli » Пон 15 яну 2007 18:24


Това е подредбата на кабелите на капачката на делкото.Редят се по посока на въртене на оста на делкото.Мястото на 1цилиндър е отбелязано.На свещите се поставят 1-2-3-4 като 1 е от страната на шайбата


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 15 яну 2007 18:24


Това трябва да е реда на работа на цилиндрите, ама и аз като тебе както ги свалям така ги слагам не съм обръщал внимание на номерата та за това и си затраях да не се излагам. :oops:


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пон 15 яну 2007 18:26


steli написа:Поредността на кабелите е 1-3-4-2.Успех


Мерси на всички ...
Хм, така е при мене ако се въртя по часовниковата стрелка на делкото.
А 1 ви цилиндър къде му е дупката на делкото, да знаеш случайно дали има значение? при мен 1-ви цилиндър е на дупката близо до двигателя - вътрешен ред в дясно :) От там като броя по часовника е 1-3-4-2

ПС. На моето делко няма белязка за 1ви цилиндър.


Потребителски аватар
steli
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
Автомобил: Голф2
Двигател: ЕZ 1989
Местоположение: Pleven

Мнениеот steli » Пон 15 яну 2007 18:33


Като свалиш дистрибуторната капачка върху ръба на делкото има нарез.Както си със свалена капачка врътни на стартер и ще видиш на къде ще завърти.Всъщата посока ще наредиш кабелите.Нареэа ти посочва 1 цилиндър


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 16 яну 2007 9:08


Ей, ама вие сериозно ли :shock , че то ако са разместени кабелите изобщо няма да запали да не говорим за по-сериозни последствия...


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Вто 16 яну 2007 9:28


Не е от кабелите, наред са...
Разчетох се в разни руски форуми и мисля да пробвам следното - разхлабват се всички болтове с които двигателя се държи за опорите и се оставя да работи 1 мин, да се слегне двигателя... дано действа.. ще пиша...


Потребителски аватар
_WV_
Мнения: 138
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _WV_ » Вто 16 яну 2007 9:56


колега,аз си мисля,че проблема ти е от тампоните на мотора все пак :? само да отбележа,че съм го имал същия проблем и аз и се оправи като спрях да слагам тампони боклуци :!: предния голям тампон,трябва задалжително да е гумен :!: бях сложил маслен и тресеше още повече.маслен е тампона на скоростната кутия,а другия до шайбата е гумен :!: слагаш само лемфьордер/и трите/ и трябва да се оправи :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта