Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Steffan
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 28 май 2008 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе

Мнениеот Steffan » Пон 29 сеп 2014 19:25


И при мен ги има същите симптоми и с притрисането и с изчезването му на климатик :). Моята е на 86000 и всичките съм си ги минал аз. Колата е чипната преди 2 години - това не е от значение за притрисането.
Това което ме дразно от няколко месеца е, че при гасене се чува звук като на падащ самолет камикадзе или като нещо подобно на падащи обороти на двигателя.




Потребителски аватар
jaden
Мнения: 121
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 10:52
Автомобил: Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw
Двигател: BXE 2009
Местоположение: София

Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе

Мнениеот jaden » Сря 01 окт 2014 23:35


Поправям се, и с климатик пак си тресе! Днес установих следното- оборотите при работа на място са около 840 при което тресе съвсем леко. Реших,че ако оборотите са малко по високи, тресенето ще изчезне, но уви! На 1000 оборота вече тресе осезаемо,много се усеща!Това как се обяснява!?


Потребителски аватар
pavel1828
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
Автомобил: vw Passat b 5.5
Двигател: AVB 2001
Местоположение: Несебър

Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе

Мнениеот pavel1828 » Чет 02 окт 2014 19:22


90% някоя дюза.Като казвам дюза означава,че първо се започва със смяна на гумичките.С годините се опичат и после сами се сещате.


gugun4u
Мнения: 531
Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: 1.9 TDI 2007
Местоположение: София

Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе

Мнениеот gugun4u » Чет 02 окт 2014 19:46


Със същия двигател, Голф 5, 2007 година, купен на реални 105К, прави същите щуротии. С тази разлика, че ги прави най - вече при температура около 80 градуса. Загрее ли - много рядко. Като смених горивния филтър с нов, и съответно смених маслото, се пооправи, тоест прави го, но по - леко притриса и в по - малък температурен диапазон, и още по - рядко като загрее. С различното гориво също има разлика. Най - спокоен е с V-Power. И аз мислех, че с климатика се оправя - да някой път. Накрая след 11К километра ми писна да гоня лудите. При Порше на диагностика излезна ОК, при още 3 майстора пак. Всички казва, че работи нормално, и ако с това свършват кусурите на тази кола съм ОК :)


Потребителски аватар
jaden
Мнения: 121
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 10:52
Автомобил: Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw
Двигател: BXE 2009
Местоположение: София

Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе

Мнениеот jaden » Съб 04 окт 2014 15:52


Значи, оказва се, че доста от нас имат такъв проблем и досега никой ли не е открил проблема!?Странно е, защото не е единичен случай,а е масово!!


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Октавията 2 1,9 тди 105 к.с. 2009 г. тресе

Мнениеот 110afn » Съб 04 окт 2014 17:10


IRRITATING написа:Ако си сигурен че колата е на 90 000км не търси проблемите в маховика Според мен по скоро се насочи към дюзите

Искам да те уверя, че 90 000 по принцип са малко, но съм виждал и на 60 000 разбит първи и оригинален маховик. Много е важно боравенето със съединителя, за разлика от по-старите.
Почти съм сигурен, че за такъв пробег дюзите са безпроблемни, включително и гумичките
Според това , което колегата описва е маховик, но въобще да не се плаши и да бърза. Първия маховик почна да ми претриса на 180 000, на 220 000 почна да се чува дрънченето, на 260 000 го смених. Новия на 300 000 вече се усещаше. На 360 000 пак нов и нов собственик
Става въпрос за BLS двигател, но той е същия


Потребителски аватар
manchorov
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе

Мнениеот manchorov » Сря 08 окт 2014 12:14


Същата работа е и при мен Голф 5 1.9 тди БКЦ 105 коня.Много леко претрисане на място като е колата.Предимно преди да загрее двигателя.След това на загрял много рядко.130к.км. (реални).Преди тази имах за кратко пак същата но на 160к. и там проблема беше доста по ясно изразен с периодични разтрисания,но по често на загрял двигател.Но за 10 дни ми я откраднаха и така не стигнах до някакви изводи.При тази сега нещата са почти не забележими и ще си я карам така.И двете коли бяха на реални километри купени от Германия,за доста по големи пари от аналогичните в БГ.


Потребителски аватар
pavel1828
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
Автомобил: vw Passat b 5.5
Двигател: AVB 2001
Местоположение: Несебър

Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе

Мнениеот pavel1828 » Вто 21 окт 2014 12:53


Да ви кажа какво се оказа при мен-гумичките на дюзите.а преди смяната бяха с перфектни показания.Аз се боря с проблемен първи старт,тоест с дим и тресене на мотора за около3-4секунди. От гумичките ми изчезна само тресенето на обороти.За всички с такъв проблем,понеже аз и моя майстор сменяхме гумичките,бобчетата се износват и може да пробвате само с регулиране на дюзите.Вчера констатирах,че имам теч от тандем помпата и поръчах друга.Лек ден.


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 655
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе

Мнениеот alpinab » Сря 22 окт 2014 9:41


Да опресня темата с малко информация от мен. Преди 2,3 седмици направих пълно сервизно обслужване: ремъци ролки и т.н. След тази процедура при мен въпросното претрисане почти изчезна. Според мен може да се дължи на финния реглаж между зъбната ролка на която лежи ангренажния ремъм и фланеца,към който за захваща (за разпределителния вал). Преди смяна на ангренажния ремък, празния ход ковеше 0.5 Л/Ч сега се колебае м/у 0.5-0.6 Л/Ч.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 38 госта