И при мен ги има същите симптоми и с притрисането и с изчезването му на климатик :). Моята е на 86000 и всичките съм си ги минал аз. Колата е чипната преди 2 години - това не е от значение за притрисането.
Това което ме дразно от няколко месеца е, че при гасене се чува звук като на падащ самолет камикадзе или като нещо подобно на падащи обороти на двигателя.



Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе
- jaden
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 10:52
- Автомобил: Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw
- Двигател: BXE 2009
- Местоположение: София
Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе
Поправям се, и с климатик пак си тресе! Днес установих следното- оборотите при работа на място са около 840 при което тресе съвсем леко. Реших,че ако оборотите са малко по високи, тресенето ще изчезне, но уви! На 1000 оборота вече тресе осезаемо,много се усеща!Това как се обяснява!?
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе
90% някоя дюза.Като казвам дюза означава,че първо се започва със смяна на гумичките.С годините се опичат и после сами се сещате.
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: 1.9 TDI 2007
- Местоположение: София
Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе
Със същия двигател, Голф 5, 2007 година, купен на реални 105К, прави същите щуротии. С тази разлика, че ги прави най - вече при температура около 80 градуса. Загрее ли - много рядко. Като смених горивния филтър с нов, и съответно смених маслото, се пооправи, тоест прави го, но по - леко притриса и в по - малък температурен диапазон, и още по - рядко като загрее. С различното гориво също има разлика. Най - спокоен е с V-Power. И аз мислех, че с климатика се оправя - да някой път. Накрая след 11К километра ми писна да гоня лудите. При Порше на диагностика излезна ОК, при още 3 майстора пак. Всички казва, че работи нормално, и ако с това свършват кусурите на тази кола съм ОК :)
- jaden
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 10:52
- Автомобил: Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw
- Двигател: BXE 2009
- Местоположение: София
Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе
Значи, оказва се, че доста от нас имат такъв проблем и досега никой ли не е открил проблема!?Странно е, защото не е единичен случай,а е масово!!
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Октавията 2 1,9 тди 105 к.с. 2009 г. тресе
IRRITATING написа:Ако си сигурен че колата е на 90 000км не търси проблемите в маховика Според мен по скоро се насочи към дюзите
Искам да те уверя, че 90 000 по принцип са малко, но съм виждал и на 60 000 разбит първи и оригинален маховик. Много е важно боравенето със съединителя, за разлика от по-старите.
Почти съм сигурен, че за такъв пробег дюзите са безпроблемни, включително и гумичките
Според това , което колегата описва е маховик, но въобще да не се плаши и да бърза. Първия маховик почна да ми претриса на 180 000, на 220 000 почна да се чува дрънченето, на 260 000 го смених. Новия на 300 000 вече се усещаше. На 360 000 пак нов и нов собственик
Става въпрос за BLS двигател, но той е същия
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе
Същата работа е и при мен Голф 5 1.9 тди БКЦ 105 коня.Много леко претрисане на място като е колата.Предимно преди да загрее двигателя.След това на загрял много рядко.130к.км. (реални).Преди тази имах за кратко пак същата но на 160к. и там проблема беше доста по ясно изразен с периодични разтрисания,но по често на загрял двигател.Но за 10 дни ми я откраднаха и така не стигнах до някакви изводи.При тази сега нещата са почти не забележими и ще си я карам така.И двете коли бяха на реални километри купени от Германия,за доста по големи пари от аналогичните в БГ.
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе
Да ви кажа какво се оказа при мен-гумичките на дюзите.а преди смяната бяха с перфектни показания.Аз се боря с проблемен първи старт,тоест с дим и тресене на мотора за около3-4секунди. От гумичките ми изчезна само тресенето на обороти.За всички с такъв проблем,понеже аз и моя майстор сменяхме гумичките,бобчетата се износват и може да пробвате само с регулиране на дюзите.Вчера констатирах,че имам теч от тандем помпата и поръчах друга.Лек ден.
- alpinab
- Мнения: 655
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Октавия 2, 1.9 тди, BXE, 105 к.с., 2009 г. тресе
Да опресня темата с малко информация от мен. Преди 2,3 седмици направих пълно сервизно обслужване: ремъци ролки и т.н. След тази процедура при мен въпросното претрисане почти изчезна. Според мен може да се дължи на финния реглаж между зъбната ролка на която лежи ангренажния ремъм и фланеца,към който за захваща (за разпределителния вал). Преди смяна на ангренажния ремък, празния ход ковеше 0.5 Л/Ч сега се колебае м/у 0.5-0.6 Л/Ч.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 40 госта