Passat B2 - новият ми кокал и съпътстващи въпроси за него :)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 15 яну 2007 19:01


Те не че не влизат , ами са много хлабави - само с надиране няма да стане... с един колега решихме да пробваме с латун , но това след четвъртък , че имам разни разправии сега около шофьорския изпит :)
Старите тампони си ги избих и четирите - бяха скъсани и скапани и омекнали... амортисьорите - Монро Сенсатрак изтекли... :) Ще купя и от тези гумичките между навивките на пружините , за да се вдигне малко задницата и ще сложа едни фиатови джанти 14-ки , които имам , че с тез 13-ки отзад не ми харесва... кофтито е , че са на 4Х98, но ще стягам внимателно... :roll:

П.С. зарадваха ме с една готина новина - и статора и ротора на стартера са окъсили :cry:




Потребителски аватар
KRASI_1.8
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 25 сеп 2004 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KRASI_1.8 » Пон 15 яну 2007 19:42


КОФАП са супер амортисьори,дори са по-добри от тези Оптимал и фленорските,които вече не се произвеждат!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 15 яну 2007 21:20


KRASI_1.8 написа:КОФАП са супер амортисьори,дори са по-добри от тези Оптимал и фленорските,които вече не се произвеждат!


E... вече съм ги купил :) Не мисля да карам пасата толкова дълго , че да ми се наложи повторна смяна... :D


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Пон 15 яну 2007 22:58


зарадваха ме с една готина новина - и статора и ротора на стартера са окъсили :cry:[/quote]

май отиваш на рециклиране,така като гледам,или на друг стартер,но бях ти казвал по-рано че не се знае какъв ще оцелиш/2-ра ръка/,но за статор не знам какво ще е положението


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 17 яну 2007 10:11


Вчера смених и задните накладки , почистих и полирах спирачните цилиндърчета , че бяха пълни с гняс , пък се чудя що не спира... отляво нещо беше мазало и май ще трябва да търся барабан , щот има зверски даруги по него - имаше скъсана пружинка, клина за натягане на накладките беше изпаднал... ужас направо :shock


П.С. Ам , взех книжка :011:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 17 яну 2007 10:29


The_Machine написа:П.С. Ам , взех книжка :011:

!!! ЧЕСТИТООООооо!!!1
:!: Пай сееееее... Машина на пътя! mhihi mhihi


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 17 яну 2007 19:43


Малко латун оправи работата с тампоните - набиха си се екстра , ще видим колко ще изкарат :)


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Чет 18 яну 2007 10:38


Браво колега
The_Machine написа:Малко латун оправи работата с тампоните - набиха си се екстра , ще видим колко ще изкарат :)


Знам, че ако не се товари с много килограми багажника и се внимава със скоростта при качване на бордюри могат да изкарат поне 6-7 г.
Е разбира се и ако си попаднал на добро качество тампони.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 21 яну 2007 1:23


Before
Изображение

And after?

Изображение


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 21 яну 2007 1:27


Малко се повдигна гъзЪ :lol: , определено вече странично няма клатене, няма резонанси при рязко вертикално натоварване - само едно тст и заспива :) ... остана утре да оправя и спирачките... дано да стане ОК , че нещо ме съмнява , че църцори течност в сервото :(


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 24 яну 2007 17:13


Малко козметика...
Преди След
Преди След
Преди След
Преди След
Преди След

П.С. На някой да му се намира втулката за стартера в скоростите ,че нямам кога да обикалям - като свърша работа и магазините вече са затворили :(


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 06 фев 2007 0:38


1. Колко ми е обема на резервоара?

2. Какво масло се препоръчва за моторя (1.8 код DS)

3. Има някакъв потенциометър над копчето за габарити/фарове - разглобих я , почистих и възстанових - имаше някаква подвижна пъпка , която беше изкривена от контактните намотки - та след като оправих уж въпросната врътка , тя пак не променя нищо в системата? Това потенциометър за силата на осветяване на уредите на таблото ли е?

4. Някой ще даде ли РАБОТЕЩ линк за инструкция за експлоатация на тоз туч , че тези , които някъде назад ми бяхте давали нещо не ги намирам в самия сайт :(

5. След като налях 15В40 масло тракането на повдигачите (хидравлични) понамаля , но не изчезна - да ги свалям и промивам , да ги подменям ли или просто да си се возя? :roll: :)

6. Празния ми ход скочи на около 2000 оборота на бензин - на газ не съм го гледал , щот газовата е извън строя. Вакуумчета не са - прегледах ги... да не ми е заял автоматичния смукач? :( (Карба е Пиербърг 2Е)

7. Бе нещо волана ми е супер недиректен и огромен - не мога да си извадя и касетофона от шейната баси :roll: - голфов волан или фланец за спортно воланче за фолф ще пасне ли на моите шлици? А по-директна рейка да речем от Голф? Или пък хидравлична от по-нов пасат?


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 06 фев 2007 16:47


The_Machine написа:1. Колко ми е обема на резервоара?



3. Има някакъв потенциометър над копчето за габарити/фарове - разглобих я , почистих и възстанових - имаше някаква подвижна пъпка , която беше изкривена от контактните намотки - та след като оправих уж въпросната врътка , тя пак не променя нищо в системата? Това потенциометър за силата на осветяване на уредите на таблото ли е?


1.на моя дизеловия ми беше 60л
2.да това е потенциометър за светлините на уредите,на таблото.При мен беше същият проблем,но така и не можах да го реша


marklin
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

kolega

Мнениеот marklin » Пон 26 мар 2007 2:13


КИРИЛИЦА!!!
mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
PACENCETO
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот PACENCETO » Пет 25 яну 2008 10:40


МОЯТА БАБА Е 1,6 ЧИСТ ДИЗЕЛ И СЪБИРА 75л. С ТАМПОНИТЕ ОТЗАД МЕЖДУ НАВИВКИТЕ НА ПРУЖИНИТЕ ЩЕ ВОЗИ КАТО КАРУЦА. АЗ СЪМ ИЗБИЛ ЧАШКАТА ОТ АМОРТИСЬОРА КЪДЕТО ЛЯГА ПРУЖИНАТА И ЗАВАРИХ ПОД НЕЯ ТРЪБА С ВЪТРЕШЕН ДИАМЕТЪР ДОСТАТЪЧЕН ДА ВЛЕЗЕ ОБРАТНО В АМОРТИСЬОРА ДО ЗАСЕЧКАТА. ВИСОЧИНАТА И Е ОКОЛО 4-5 САНТИМЕТРА,А ДЕБЕЛИНАТА НА СТЕНАТА Е ОКОЛО 0,5 САНТИМЕТРА.ЕФЕКТА ГО ПОСТИГНАХ.ДАНО ДА СЪМ БИЛ ОТ ПОЛЗА.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта