
Интересува ме за какво е въпросното реле и дали е възможно неговото "прецъкване" (може би включва и изключва нещо ама какво?) да има връзка с менящите се обороти ? Забелязвам също, че "прецъкването" го има основно при студен двигател - като позагрее малко и като че ли изчезва..
Надявам се да получа някаква помощна информация по въпроса

Тъй като проблема се реши редактирах заглавието на темата. Оказа се, че всичко идва от един маркуч за вакуум, излизащ от всмукателните колектори и отиващ към сервото на спирачките.Вчера се хванах за главата как може всичко да се е дължало на това нещо. Маркуча беше скъсан частично и от дупката смучеше въздух. Усетих нещата покрай това, че отвреме навреме ми се втвърдяваше спирачния педал.. Смених маркучето и сега нещата спят - оборотите не мърдат, релето не прецъква на студена кола ?!? Спирачният педал е по-мек от всякога. По-доволен не мога да бъда. Благодаря пак за всички съвети. Важно е явно да се обръща внимание първо на възможно най-елементарните неща !!!
