Пасат Б5 1.9 ТДИ АФН маслото изчезва
- lusko_vabel
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
- Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Pleven
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ АФН маслото изчезва
Сега се сещам, че единият от маркучите които влиза в този клапан е леко омаслен отдолу.Дали наистина проблема е от клапан.
- lusko_vabel
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
- Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Pleven
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ АФН маслото изчезва
Колеги маслото стъбилно си изчезва.Помагайте дайте цени на гумички на клапани, и цени на този клапан който е отгоре на главата.Другото което видях е, че има доста масло по болта на капака на клапаните който е от страната на агренажния ремък.Благодаря ви предварително 

- lusko_vabel
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
- Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Pleven
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ АФН маслото изчезва
Колеги отдавна не бях писал по въпроса, та смених филтъра за картерните газове с нов, бях пропуснал да кажа, че от този филтър капеше масло в/у капака на клапаните, и при рязко подаване на газ преди смяната колата изпушваше когато не е загряла напълно синьо.Та след смяната за около седмица седмица и нещо никакъв проблем нито в/у капака на клапаните имаше масло нито при по студен двигател изпушваше синьо, и сега всичко пак на ново.... не знам вече... предложете мнения идеи и т.н много ще съм ви благодарен!
- fermer 10
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
- Автомобил:
- Двигател: AFN ABU
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ АФН маслото изчезва
Колега а каква марка беше новия клапан който си сменил
- lusko_vabel
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
- Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Pleven
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ АФН маслото изчезва
Трябва да погледна някакъв за 35лв. беше...
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ АФН маслото изчезва
Колеги, студент съм в Германия и взех един Пасат 110 коня АФН мотор, от първи собственик, работил във VW-Wolfsburg на 284 000км наистина много гледана кола и снощи я транспортирах от Волфсбург до Берлин (250км) и забелязах, че като я настъпвам по Аутобана примерно от 120км/ч до 180 км/ч с пълна тяга, пуши доста и то не черно. Не е първият АФН, който имаме в семейството, гледал съм стойности на ВАГ-ком, нямаме пикаеща дюза, центровката е по синята линия -всичко сякаш е ок. Днес след 19 часово отлежаване на маслото го проверих и е под минимума, много малко масло, чак се изприщих... Лампата не е светвала, ама тя така или иначе е за налягане, а не за ниво, но се надявам да не съм прецакал мотора с толкова ниско ниво.
Иначе казано масло някак изчезва, дали го гори или не, нямам идея, но този клапан ми се вижда понамаслен, а самият мотор под нивото на главата е доста лигав.
Дали имам проблем с клапана, как да го проверя дали работи изправно?
Къде да търся тия тръбички дето се нацепвали и изчезвало масло?
Помогнете с каквото можете, че на 05.02.2016 трябва да стигна България и не ми се иска да доливам масло на всеки 400 километра.
Иначе казано масло някак изчезва, дали го гори или не, нямам идея, но този клапан ми се вижда понамаслен, а самият мотор под нивото на главата е доста лигав.
Дали имам проблем с клапана, как да го проверя дали работи изправно?
Къде да търся тия тръбички дето се нацепвали и изчезвало масло?
Помогнете с каквото можете, че на 05.02.2016 трябва да стигна България и не ми се иска да доливам масло на всеки 400 километра.