Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
reniii
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 28 сеп 2013 21:26
Автомобил:
Двигател:

Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система

Мнениеот reniii » Пет 24 окт 2014 12:53


здравеите колеги имам проблем с теч в водната система,проблема се намира зад мотора над стартера има една тръба и влиза във фланец маи така да го кажа

Последна промяна от reniii на Пет 24 окт 2014 19:29, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Поло 1.4 16в теч водна система

Мнениеот zografski » Пет 24 окт 2014 13:21


Така как го описа ми прилича на октопода кудето влиза термостата ама без снимка и с това обяснение трудно... Поне год е тва поло, 6N ли е, 9 ли?


georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 1.4 16в теч водна система

Мнениеот georgi_dob » Пет 24 окт 2014 15:06


Тази тръба е с опръстен към термостатното тяло. И се закрепва със зегерка.


reniii
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 28 сеп 2013 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 1.4 16в теч водна система

Мнениеот reniii » Пет 24 окт 2014 15:36


http://prikachi.com/images.php?images/454/7681454J.jpg
ето снимка полото е 6х се води маи 2000г тече точно от едно дето се дърпа като с е.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Поло 1.4 16в теч водна система

Мнениеот 4i4o-dido » Пет 24 окт 2014 17:36


reniii написа:http://prikachi.com/images.php?images/454/7681454J.jpg
ето снимка полото е 6х се води маи 2000г тече точно от едно дето се дърпа като с е.

Тази тръба отива и влиза в ''гърба ''на водната помпа. В двата края има О пръстени.Дано се разминеш само с тях. При мен и тръбата беше ''изгоряла'' и се ронеше .Силикони,миликони и накрая нова тръба. По спомен около 50лв. Но за да смениш пръстените се сваля октопода.


reniii
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 28 сеп 2013 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 1.4 16в теч водна система

Мнениеот reniii » Пет 24 окт 2014 17:42


значи сменям това http://mot.bg/korpus-na-termostata-vemo-mt304760.html ако не стане сменям и тръбата ангренажа не се бута нали


georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система

Мнениеот georgi_dob » Пет 24 окт 2014 20:44


Не. Първо тръбата и ако не стане тогава термостатното тяло.Но най-добре да определиш точно мястото на теча и съответно да се прецени в кое от двете е проблемът.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 25 окт 2014 7:54


Така или иначе сваляш октопода.Огледай добре леглото, където влиза тръбата и самия край на тръбата .Ако трябва да сменяш октопода,да е 1/1 с твоя.За различните мотори са различни.


reniii
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 28 сеп 2013 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система

Мнениеот reniii » Сря 05 ное 2014 20:38


georgi_dob написа:Не. Първо тръбата и ако не стане тогава термостатното тяло.Но най-добре да определиш точно мястото на теча и съответно да се прецени в кое от двете е проблемът.

а тръбата как се вади от там.
4i4o-dido написа:Така или иначе сваляш октопода.Огледай добре леглото, където влиза тръбата и самия край на тръбата .Ако трябва да сменяш октопода,да е 1/1 с твоя.За различните мотори са различни.

тои е сменян няколко пъти и не знам вече какво са направили,само тръбата не знам как ще я махна от там ако е тя


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система

Мнениеот anonimko » Сря 05 ное 2014 21:24


Като я свалиш ще видиш какво са направили. Свалянето на тръбата става по следния начин откъм термостатното тяло е хваната с фиба която издърпваш назад ,но внимателно да я счупиш и тогава сваляш тръбата като тялото е отвито от главата за да може леко да го дръпнеш леко към акумолатора а тръбата леко натискаш към водната помпа и изваждаш откъм тялото .По принцип стои на бертове с О-пръстен за уплътнение и при някое вадене са счупили бертовете на тръбата, другия вариант при предишно сваляне да е счупена фибата и оттам да тече понеже тръбата е под напрежение от стегнатото тяло фибата и гъбата на водната помпа .Всичко се прави на канал правил съм го на старото поло преди 3 години докато не купих новото, а из къщи се върти някъде и тръба и фиба-нови ако е счупена пиши на лични ще ти ги пратя понеже на мен няма да ми вършат работа .Ако сваляш целия октопод махаш всички маркучи влизащи в него и буксата на термодатчика и тогава отвиваш двата болта откъм главата а за тръбата вече ти казах какво да правиш .Успех и търси нещо марково а не на Топран ,че е и тръби има на същата марка и няма да изкара повече от някои месец.


reniii
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 28 сеп 2013 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система

Мнениеот reniii » Чет 06 ное 2014 8:34


Супер разбрах те аз сам махнах колектора за по лесно,че от долу даже не можах да видия от къде тече,добре колега разбрах до някъде ако има нещо ще ти пиша на лс.
Много ви благодаря колеги



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта