Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система
Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система
здравеите колеги имам проблем с теч в водната система,проблема се намира зад мотора над стартера има една тръба и влиза във фланец маи така да го кажа
Последна промяна от reniii на Пет 24 окт 2014 19:29, променено общо 2 пъти.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 1.4 16в теч водна система
Така как го описа ми прилича на октопода кудето влиза термостата ама без снимка и с това обяснение трудно... Поне год е тва поло, 6N ли е, 9 ли?
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 16в теч водна система
Тази тръба е с опръстен към термостатното тяло. И се закрепва със зегерка.
Re: Поло 1.4 16в теч водна система
http://prikachi.com/images.php?images/454/7681454J.jpg
ето снимка полото е 6х се води маи 2000г тече точно от едно дето се дърпа като с е.
ето снимка полото е 6х се води маи 2000г тече точно от едно дето се дърпа като с е.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 1.4 16в теч водна система
reniii написа:http://prikachi.com/images.php?images/454/7681454J.jpg
ето снимка полото е 6х се води маи 2000г тече точно от едно дето се дърпа като с е.
Тази тръба отива и влиза в ''гърба ''на водната помпа. В двата края има О пръстени.Дано се разминеш само с тях. При мен и тръбата беше ''изгоряла'' и се ронеше .Силикони,миликони и накрая нова тръба. По спомен около 50лв. Но за да смениш пръстените се сваля октопода.
Re: Поло 1.4 16в теч водна система
значи сменям това http://mot.bg/korpus-na-termostata-vemo-mt304760.html ако не стане сменям и тръбата ангренажа не се бута нали
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система
Не. Първо тръбата и ако не стане тогава термостатното тяло.Но най-добре да определиш точно мястото на теча и съответно да се прецени в кое от двете е проблемът.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система
Така или иначе сваляш октопода.Огледай добре леглото, където влиза тръбата и самия край на тръбата .Ако трябва да сменяш октопода,да е 1/1 с твоя.За различните мотори са различни.
Re: Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система
georgi_dob написа:Не. Първо тръбата и ако не стане тогава термостатното тяло.Но най-добре да определиш точно мястото на теча и съответно да се прецени в кое от двете е проблемът.
а тръбата как се вади от там.
4i4o-dido написа:Така или иначе сваляш октопода.Огледай добре леглото, където влиза тръбата и самия край на тръбата .Ако трябва да сменяш октопода,да е 1/1 с твоя.За различните мотори са различни.
тои е сменян няколко пъти и не знам вече какво са направили,само тръбата не знам как ще я махна от там ако е тя
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система
Като я свалиш ще видиш какво са направили. Свалянето на тръбата става по следния начин откъм термостатното тяло е хваната с фиба която издърпваш назад ,но внимателно да я счупиш и тогава сваляш тръбата като тялото е отвито от главата за да може леко да го дръпнеш леко към акумолатора а тръбата леко натискаш към водната помпа и изваждаш откъм тялото .По принцип стои на бертове с О-пръстен за уплътнение и при някое вадене са счупили бертовете на тръбата, другия вариант при предишно сваляне да е счупена фибата и оттам да тече понеже тръбата е под напрежение от стегнатото тяло фибата и гъбата на водната помпа .Всичко се прави на канал правил съм го на старото поло преди 3 години докато не купих новото, а из къщи се върти някъде и тръба и фиба-нови ако е счупена пиши на лични ще ти ги пратя понеже на мен няма да ми вършат работа .Ако сваляш целия октопод махаш всички маркучи влизащи в него и буксата на термодатчика и тогава отвиваш двата болта откъм главата а за тръбата вече ти казах какво да правиш .Успех и търси нещо марково а не на Топран ,че е и тръби има на същата марка и няма да изкара повече от някои месец.
Re: Поло 1.4 16в 6н 2000г теч водна система
Супер разбрах те аз сам махнах колектора за по лесно,че от долу даже не можах да видия от къде тече,добре колега разбрах до някъде ако има нещо ще ти пиша на лс.
Много ви благодаря колеги
Много ви благодаря колеги
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта