

ПС. Да не споменавам и рекламата на новата Astra, която не можела да закъса и била "най-доброто от немските инженери"


nokiangage написа:Разбирам какво имаш предвид колега и дори и да си е свършила работата предизиквайки обсъждане, така или иначе те няма да могат да си монетаризират рекламата от мен, понеже аз няма да си го купя. А пък на тия с "уникалните" реклами за прахове не мога да им се начудя как на всеки две седмици вадят "революционно нова формула" с екстракти от уникално рядка папуанска лавандула, екзотичен воронежки клек и други подобни...А всичките жени по света, които постоянно носят в дамската си чанта поне кило прах за пране или поне 5 литра омекотител, не им ли идва тежко и неудобно в ежедневието?
![]()
Иначе по темата, в Европа правилата и законите на рекламата и маркетинга не забраняват ли даден производител да нарече своя продукт най-добрия от всички? Гледах въпросната реклама на английски и там това изказване го няма, явно са го добавили специално за нас... Примерно в Щатите тези ограничения ги няма и предполагам повечето сме гледали реклами от там, които са забранени на стария континент поради същите причини. Според мен на повечето хора им е ясно, че Opel не са най-добрите и няма и да бъдат, но просто ми изглежда смешно... А кака Шифър като споделя от професионален опит, че въпросната Astra е невъзможно да се счупи и закъса, това сериозно ли го казват и дали е написано в гаранционните условия?
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта