Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Robbie_Williams
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 17 сеп 2014 9:51
Автомобил:
Двигател:

Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия

Мнениеот Robbie_Williams » Вто 28 окт 2014 17:59


Здравейте, колеги :)
Колата ми е Поло 1998 TDI 90 коня, комби.
третият бушон от дясно на ляво ми е горял два пъти за 3 години, сменял съм го. Той дава ток на помпата (за други негови функции не знам). Днес той се стопи - буквално. Успях да го извадя и сменя - колата запали, обаче от това, че пластмасата може да се поразтопила, в която той влиза - светят ми задните стопове и спират само когато извадя въпросния бушон. Оранжевата лампичка за подгряването на свещите - отвреме-навреме премигва. Къде да търся проблема и какво би било най-евтиното решение?
До сега получих следното предложение:
Да се изведе ново гнезно за този бушон и да се провери за изгорели кабели покрай този бушон.

Откъде накъде ми светят стоповете? Изключих машинката на стоповете - отново светят. Спират да светят само когато откача въпросния бушон...
Помагайте...




Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия

Мнениеот ел.техника » Сря 29 окт 2014 9:12


Колега,не е толкова страшно.Предпазителя е горял и се е стопил от хлабава връзка.И най вероятно зад бушониерата има затопени кабели в сноп и затова като си сложил нов,отива ток и към други места по колата.Свали бушониерата,огледай,раздели кабелите в затопения сноп,изолирай и най накрая вземи едно легло за предпазител от някоя морга и смени нагорялото обезателно.Би трябвало да има място да се изведат двете кабелчета с отделения предпазител някъде.Импровизирай.Играчка е,но трябва да се направи,защото може да пламне цялото табло. :a045 Или смени цялата бушониера с здрава такава втора ръка. :th_up Успех.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия

Мнениеот дърт милиционер » Сря 29 окт 2014 18:51


Колко ампера е бушона който слагаш? Има значение .
Факт е че е била хлабава клемата.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия

Мнениеот Alek » Сря 29 окт 2014 19:36


Понеже имах същото Поло и съм изгорил поне 10 бушона точно там, мога да ти кажа откъде идва късото. Отваряш петата врата, в нея от двете страни влизат кабелни снопове в гумирани канали. Махаш каналите и гледаш къде има оголени кабели, които дават на късо от време на време. 99% точно там ти е проблема.


Robbie_Williams
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 17 сеп 2014 9:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия

Мнениеот Robbie_Williams » Чет 30 окт 2014 17:44


Благодаря на всички - проблемът е решен. Единият колега се оказа прав - вратата на багажника - връзките, оголени кабели, дали на късо - ударили спирачната машинка и подпалили бушона :)


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия

Мнениеот mladeja » Чет 30 окт 2014 18:40


Някъде четох за бушони ментета.Не отговарят на амперите написани на тях.При късо не изгарят почват да греят и правят доста поразии.Бушона трябва да прекъсне връзка при късо съединение без да се разтопи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 70 госта