Здравейте, колеги :)
Колата ми е Поло 1998 TDI 90 коня, комби.
третият бушон от дясно на ляво ми е горял два пъти за 3 години, сменял съм го. Той дава ток на помпата (за други негови функции не знам). Днес той се стопи - буквално. Успях да го извадя и сменя - колата запали, обаче от това, че пластмасата може да се поразтопила, в която той влиза - светят ми задните стопове и спират само когато извадя въпросния бушон. Оранжевата лампичка за подгряването на свещите - отвреме-навреме премигва. Къде да търся проблема и какво би било най-евтиното решение?
До сега получих следното предложение:
Да се изведе ново гнезно за този бушон и да се провери за изгорели кабели покрай този бушон.
Откъде накъде ми светят стоповете? Изключих машинката на стоповете - отново светят. Спират да светят само когато откача въпросния бушон...
Помагайте...
Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия
- ел.техника
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
- Автомобил: GOLF4 TDI
- Двигател: AGR
- Местоположение: Северозападна BG
Re: Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия
Колега,не е толкова страшно.Предпазителя е горял и се е стопил от хлабава връзка.И най вероятно зад бушониерата има затопени кабели в сноп и затова като си сложил нов,отива ток и към други места по колата.Свали бушониерата,огледай,раздели кабелите в затопения сноп,изолирай и най накрая вземи едно легло за предпазител от някоя морга и смени нагорялото обезателно.Би трябвало да има място да се изведат двете кабелчета с отделения предпазител някъде.Импровизирай.Играчка е,но трябва да се направи,защото може да пламне цялото табло.
Или смени цялата бушониера с здрава такава втора ръка.
Успех.


- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия
Колко ампера е бушона който слагаш? Има значение .
Факт е че е била хлабава клемата.
Факт е че е била хлабава клемата.
Re: Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия
Понеже имах същото Поло и съм изгорил поне 10 бушона точно там, мога да ти кажа откъде идва късото. Отваряш петата врата, в нея от двете страни влизат кабелни снопове в гумирани канали. Махаш каналите и гледаш къде има оголени кабели, които дават на късо от време на време. 99% точно там ти е проблема.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 17 сеп 2014 9:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия
Благодаря на всички - проблемът е решен. Единият колега се оказа прав - вратата на багажника - връзките, оголени кабели, дали на късо - ударили спирачната машинка и подпалили бушона :)
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 1998 TDI разтопен бушон и последствия
Някъде четох за бушони ментета.Не отговарят на амперите написани на тях.При късо не изгарят почват да греят и правят доста поразии.Бушона трябва да прекъсне връзка при късо съединение без да се разтопи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 72 госта