VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот minimalizum » Вто 04 ное 2014 0:09


изтриите грешките и да се види какво ще остане. Може да са стари събития от предишния собственик ;)




shamano
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 14 май 2013 17:30
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот shamano » Вто 04 ное 2014 8:40


minimalizum написа:изтриите грешките и да се види какво ще остане. Може да са стари събития от предишния собственик ;)



Съжалявам, забравих да уточня, че колата скоро беше в сервиз. Прави й се диагностика, триха се грешките и тези са съвсем пресни.
Иначе сменихме датчик на коляновия вал, воден фланец вляво от главата, S образна тръба + клапан + тройник на картерната вентилация, ако има някакво значение.


Потребителски аватар
nikolay_nachev
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 09 юли 2014 12:56
Автомобил: Golf MK4 1.9 TDI 110hp
Двигател: AHF 1999

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот nikolay_nachev » Сря 12 ное 2014 23:06


shamano Колега нямаш кои знае какви грешки.
2-те

Код: Избери всички

01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

Няма връзка с контролния модул
Тази за климатроника

Код: Избери всички

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty

я имам и аз. Докато той работи по-добре не пипай (поне за мен е дива Индия)

Код: Избери всички

1 Fault Found:
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal

Нещо ти заяжда шофьорската врата.

Код: Избери всички

00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

За тази грешка и идея си нямам


shamano
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 14 май 2013 17:30
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот shamano » Чет 13 ное 2014 9:12


[quote="nikolay_nachev"]shamano Колега нямаш кои знае какви грешки.
.....

Благодаря за инфото.
Мен повече ме притеснява грешката:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-00 -
Само тя остана след изчистването на грешките.
Колата няма мощност и прекъсва.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dancing_niki » Чет 13 ное 2014 11:28


Евентуално спукан маркуч, лошо съединение. От някъде губи налягане между турбото и дроселовата клапа.


Потребителски аватар
jordancho
Мнения: 487
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
Автомобил: VW Bora
Двигател: AGZ 1999
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот jordancho » Чет 13 ное 2014 19:58


01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty

По спомени мисля, че тази грешка идва от клапата която определя от къде климатроника да "смуче" въздух - от вън или вътре от купето. В механизма на тази клапа има едно пластмасово зъбно колело, което обикновено се пука и моторчето колкото и да върти, не може да премести клапата. Нов такъв механизъм мисля, че струваше към 140 лв. От морга няма смисъл да търсиш и там ще са счупени. Тази клапа се намира в краката на пасажера под жабката. Спокойно можеш да си караш и без нея, но е хубаво да видиш в какво положение е спряла, защото ако взима въздух вътре от купето, когато вали, стъклата ще са ти вечно изпотени.

00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Тази грешка може да се е получила ако си откачал акумулатора, или си го поизтощил повечко - примерно след по-дълго слушане на музика или ако си забравил фаровете някой път.

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal

А тази идва от затварящия механизъм на шофьорската врата - най-вероятно спукана спойка, не работещо микроключе или прекъснат кабел - все лесно и евтино отстраним проблем.


shamano
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 14 май 2013 17:30
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот shamano » Пет 14 ное 2014 21:32


Колеги, искрено благодаря за информацията.
С климатроника за сега нямам никакви проблеми, тези дни е дъждовно и няма запотяване на стъклата, затова въобще няма да го закачам.
Колкото до проблема със загубата на налягане м/у турбото и дросела ... огледах до колкото можах всички маркучи и съединения, но проблем не видях. Идните дни продължавам с ровенето и намиране на решение на проблема. Изчетох доста теми, в които са описани и моите симптоми и си мисля, че дебитомера може да ми създава ядове ...

Благодаря отново на отзовалите се!


aleks.76
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 10 апр 2014 21:54
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот aleks.76 » Съб 15 ное 2014 23:00


Колеги едно въпросче и от мен. Имам тази грешка:

Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
Part No SW: 1T0 920 874 A HW: 1T0 920 874 A
Component: IMMO VDD 2416
Revision: V0005000 Serial number: VWX7Z0J23NV04B
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 346B9FD3073B6FA3D7B

1 Fault Found:
00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 123796 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 07:01:02

Някакви идеи на какво се дължи грешката? Проблеми с паленето и работата на колата като цяло нямам.
Колата е Тауран 1,9 TDI 2010г.

Благодаря за вниманието.


Vajeto
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 16 ное 2014 12:29
Автомобил:
Двигател:

Въпрос за съвместимост на Vag Com 12.12.0

Мнениеот Vajeto » Нед 16 ное 2014 12:45


Здравейте колеги! Като за начало да ви похваля за пълзотворния форум, защото от 6 месеца го разглеждам и чак сега ми се наложи да си направя регистрация, за да разбера отговора на въпроса ми :applaud5 .

Имам Поло 1.3 (6n) и искам да си купя кабел за диагностика. Видях, че тези със софтуер 409.1 могат да четат грешките, но не и да ги трият. Като цяло искам да си взема някое с по-нова версия, за да имам по-голяма функционалност. Поправете ме ако греша, но ми е нужен KKL кабел? Сега не съм сигурен дали ще станат по-новите версии Vag Com 11.11.3 и 12.12.0 на Полото. :yahoo_09


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот na4o4o » Нед 16 ное 2014 18:43


на кой канал през ваг ком мога да вида температурата на горивото и имали списък с каналите ?

на 3ти канал coolant temperatur показва винаги 74-75-76 градуса,дори след продължително градско каране,нормално ли е това или ваг кома лъже,имам нормално парно,мисля да сменям термостата ?


Потребителски аватар
nikolay_nachev
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 09 юли 2014 12:56
Автомобил: Golf MK4 1.9 TDI 110hp
Двигател: AHF 1999

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот nikolay_nachev » Пон 17 ное 2014 1:27


TiL написа:Хайде да попитам и тук, че в другата тема никой нищо не казва...
Колеги искам да направя лог на надува на турбото и показанията на дебитомера. На кои канали са данните? Колата е от профила, а кабела е 12.12 мисля беше.

10,11 и 3 ако не се лъжа. Теб те интересува 11 т.е. колко надува но е хубаво да го гледаш спрямо натоварването на двигателя. Що се отнася до дебитомера или е 12 или 13. Карам на спомени така че извинявай ако съм объркал нещо. Просто го нямам пред мен за да се сетя. Що се отнася до момента на лог файла е хубаво да започнеш на 4-та от 1300 1500 оборота до 4500 примерно поне за дизела. Надявам се да съм помогнал.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Пон 17 ное 2014 10:40


Колегата ти казва за Дизел каналите. Страхувам се че тия канали нямат много общо с бензиновият мотор ТИЛ.

Провери и ми кажи дали не греша.

Като гледа на Брато -Аудито, ми се стори че наистина каналите са други. Иначе и аз можех да ти ги кажа тия канали.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Пон 17 ное 2014 19:43


Здравейте колеги,
и аз да почерпа малко акъл. Та записах 1 лог в движение, за да гледам за misfire-и, въпреки че като грешки имам само подгряването на ламбда сондите, това което записах за 7-8 мин каране е:

Address 01: Engine (022 906 032 E)

18:54:17 Group 015
0 Count
0 Count
0 Count
Enabled

18:54:17 Group 016
11 Count
0 Count
0 Count
Enabled
И на бензин и на газ записваше по някой misfire, но реално грешки и гърмежи няма. Долавя се едно много тихо пуфкане от ауспуха, но колата си върви на пушка без осезаеми придърпвания, ако не пусна лога трудно ще се долови. Въпросът е от кое да започна да проверявам: кабели, свещи, бобина (бобината я сменях с 2ра ръка и я огледах, нямаше пукнатини по корпуса), или нещо друго може да е причина за такива леки misfire-и на 4ти цилиндър?


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dancing_niki » Вто 18 ное 2014 10:27


Грешката е точно пренадуване, за логовете някой, който разбира.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Вто 18 ное 2014 11:21


Аз ти казах че на бензина са други каналите за турбо надува.

А тия логове как мога да ги видя колега. Нещо не ми е ясно в тоя сайт какво точно да свалям и дали е там.

Предпочитам нормален файл да има за сваляне, като на другите колеги. Понеже може и да ти дам мнение по въпроса. А и аз се интересувам от мотора заради Братми.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта