


VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
изтриите грешките и да се види какво ще остане. Може да са стари събития от предишния собственик ;)
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 17:30
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
minimalizum написа:изтриите грешките и да се види какво ще остане. Може да са стари събития от предишния собственик ;)
Съжалявам, забравих да уточня, че колата скоро беше в сервиз. Прави й се диагностика, триха се грешките и тези са съвсем пресни.
Иначе сменихме датчик на коляновия вал, воден фланец вляво от главата, S образна тръба + клапан + тройник на картерната вентилация, ако има някакво значение.
- nikolay_nachev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 09 юли 2014 12:56
- Автомобил: Golf MK4 1.9 TDI 110hp
- Двигател: AHF 1999
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
shamano Колега нямаш кои знае какви грешки.
2-те
Няма връзка с контролния модул
Тази за климатроника
я имам и аз. Докато той работи по-добре не пипай (поне за мен е дива Индия)
Нещо ти заяжда шофьорската врата.
За тази грешка и идея си нямам
2-те
Код: Избери всички
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Няма връзка с контролния модул
Тази за климатроника
Код: Избери всички
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty
я имам и аз. Докато той работи по-добре не пипай (поне за мен е дива Индия)
Код: Избери всички
1 Fault Found:
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
Нещо ти заяжда шофьорската врата.
Код: Избери всички
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
За тази грешка и идея си нямам
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 17:30
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
[quote="nikolay_nachev"]shamano Колега нямаш кои знае какви грешки.
.....
Благодаря за инфото.
Мен повече ме притеснява грешката:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-00 -
Само тя остана след изчистването на грешките.
Колата няма мощност и прекъсва.
.....
Благодаря за инфото.
Мен повече ме притеснява грешката:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-00 -
Само тя остана след изчистването на грешките.
Колата няма мощност и прекъсва.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Евентуално спукан маркуч, лошо съединение. От някъде губи налягане между турбото и дроселовата клапа.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty
По спомени мисля, че тази грешка идва от клапата която определя от къде климатроника да "смуче" въздух - от вън или вътре от купето. В механизма на тази клапа има едно пластмасово зъбно колело, което обикновено се пука и моторчето колкото и да върти, не може да премести клапата. Нов такъв механизъм мисля, че струваше към 140 лв. От морга няма смисъл да търсиш и там ще са счупени. Тази клапа се намира в краката на пасажера под жабката. Спокойно можеш да си караш и без нея, но е хубаво да видиш в какво положение е спряла, защото ако взима въздух вътре от купето, когато вали, стъклата ще са ти вечно изпотени.
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
Тази грешка може да се е получила ако си откачал акумулатора, или си го поизтощил повечко - примерно след по-дълго слушане на музика или ако си забравил фаровете някой път.
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
А тази идва от затварящия механизъм на шофьорската врата - най-вероятно спукана спойка, не работещо микроключе или прекъснат кабел - все лесно и евтино отстраним проблем.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 17:30
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, искрено благодаря за информацията.
С климатроника за сега нямам никакви проблеми, тези дни е дъждовно и няма запотяване на стъклата, затова въобще няма да го закачам.
Колкото до проблема със загубата на налягане м/у турбото и дросела ... огледах до колкото можах всички маркучи и съединения, но проблем не видях. Идните дни продължавам с ровенето и намиране на решение на проблема. Изчетох доста теми, в които са описани и моите симптоми и си мисля, че дебитомера може да ми създава ядове ...
Благодаря отново на отзовалите се!
С климатроника за сега нямам никакви проблеми, тези дни е дъждовно и няма запотяване на стъклата, затова въобще няма да го закачам.
Колкото до проблема със загубата на налягане м/у турбото и дросела ... огледах до колкото можах всички маркучи и съединения, но проблем не видях. Идните дни продължавам с ровенето и намиране на решение на проблема. Изчетох доста теми, в които са описани и моите симптоми и си мисля, че дебитомера може да ми създава ядове ...
Благодаря отново на отзовалите се!
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги едно въпросче и от мен. Имам тази грешка:
Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
Part No SW: 1T0 920 874 A HW: 1T0 920 874 A
Component: IMMO VDD 2416
Revision: V0005000 Serial number: VWX7Z0J23NV04B
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 346B9FD3073B6FA3D7B
1 Fault Found:
00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 123796 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 07:01:02
Някакви идеи на какво се дължи грешката? Проблеми с паленето и работата на колата като цяло нямам.
Колата е Тауран 1,9 TDI 2010г.
Благодаря за вниманието.
Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
Part No SW: 1T0 920 874 A HW: 1T0 920 874 A
Component: IMMO VDD 2416
Revision: V0005000 Serial number: VWX7Z0J23NV04B
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 346B9FD3073B6FA3D7B
1 Fault Found:
00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 123796 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 07:01:02
Някакви идеи на какво се дължи грешката? Проблеми с паленето и работата на колата като цяло нямам.
Колата е Тауран 1,9 TDI 2010г.
Благодаря за вниманието.
Въпрос за съвместимост на Vag Com 12.12.0
Здравейте колеги! Като за начало да ви похваля за пълзотворния форум, защото от 6 месеца го разглеждам и чак сега ми се наложи да си направя регистрация, за да разбера отговора на въпроса ми
.
Имам Поло 1.3 (6n) и искам да си купя кабел за диагностика. Видях, че тези със софтуер 409.1 могат да четат грешките, но не и да ги трият. Като цяло искам да си взема някое с по-нова версия, за да имам по-голяма функционалност. Поправете ме ако греша, но ми е нужен KKL кабел? Сега не съм сигурен дали ще станат по-новите версии Vag Com 11.11.3 и 12.12.0 на Полото.

Имам Поло 1.3 (6n) и искам да си купя кабел за диагностика. Видях, че тези със софтуер 409.1 могат да четат грешките, но не и да ги трият. Като цяло искам да си взема някое с по-нова версия, за да имам по-голяма функционалност. Поправете ме ако греша, но ми е нужен KKL кабел? Сега не съм сигурен дали ще станат по-новите версии Vag Com 11.11.3 и 12.12.0 на Полото.

- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
на кой канал през ваг ком мога да вида температурата на горивото и имали списък с каналите ?
на 3ти канал coolant temperatur показва винаги 74-75-76 градуса,дори след продължително градско каране,нормално ли е това или ваг кома лъже,имам нормално парно,мисля да сменям термостата ?
на 3ти канал coolant temperatur показва винаги 74-75-76 градуса,дори след продължително градско каране,нормално ли е това или ваг кома лъже,имам нормално парно,мисля да сменям термостата ?
- nikolay_nachev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 09 юли 2014 12:56
- Автомобил: Golf MK4 1.9 TDI 110hp
- Двигател: AHF 1999
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
TiL написа:Хайде да попитам и тук, че в другата тема никой нищо не казва...
Колеги искам да направя лог на надува на турбото и показанията на дебитомера. На кои канали са данните? Колата е от профила, а кабела е 12.12 мисля беше.
10,11 и 3 ако не се лъжа. Теб те интересува 11 т.е. колко надува но е хубаво да го гледаш спрямо натоварването на двигателя. Що се отнася до дебитомера или е 12 или 13. Карам на спомени така че извинявай ако съм объркал нещо. Просто го нямам пред мен за да се сетя. Що се отнася до момента на лог файла е хубаво да започнеш на 4-та от 1300 1500 оборота до 4500 примерно поне за дизела. Надявам се да съм помогнал.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колегата ти казва за Дизел каналите. Страхувам се че тия канали нямат много общо с бензиновият мотор ТИЛ.
Провери и ми кажи дали не греша.
Като гледа на Брато -Аудито, ми се стори че наистина каналите са други. Иначе и аз можех да ти ги кажа тия канали.
Провери и ми кажи дали не греша.
Като гледа на Брато -Аудито, ми се стори че наистина каналите са други. Иначе и аз можех да ти ги кажа тия канали.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги,
и аз да почерпа малко акъл. Та записах 1 лог в движение, за да гледам за misfire-и, въпреки че като грешки имам само подгряването на ламбда сондите, това което записах за 7-8 мин каране е:
Address 01: Engine (022 906 032 E)
18:54:17 Group 015
0 Count
0 Count
0 Count
Enabled
18:54:17 Group 016
11 Count
0 Count
0 Count
Enabled
И на бензин и на газ записваше по някой misfire, но реално грешки и гърмежи няма. Долавя се едно много тихо пуфкане от ауспуха, но колата си върви на пушка без осезаеми придърпвания, ако не пусна лога трудно ще се долови. Въпросът е от кое да започна да проверявам: кабели, свещи, бобина (бобината я сменях с 2ра ръка и я огледах, нямаше пукнатини по корпуса), или нещо друго може да е причина за такива леки misfire-и на 4ти цилиндър?
и аз да почерпа малко акъл. Та записах 1 лог в движение, за да гледам за misfire-и, въпреки че като грешки имам само подгряването на ламбда сондите, това което записах за 7-8 мин каране е:
Address 01: Engine (022 906 032 E)
18:54:17 Group 015
0 Count
0 Count
0 Count
Enabled
18:54:17 Group 016
11 Count
0 Count
0 Count
Enabled
И на бензин и на газ записваше по някой misfire, но реално грешки и гърмежи няма. Долавя се едно много тихо пуфкане от ауспуха, но колата си върви на пушка без осезаеми придърпвания, ако не пусна лога трудно ще се долови. Въпросът е от кое да започна да проверявам: кабели, свещи, бобина (бобината я сменях с 2ра ръка и я огледах, нямаше пукнатини по корпуса), или нещо друго може да е причина за такива леки misfire-и на 4ти цилиндър?
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Грешката е точно пренадуване, за логовете някой, който разбира.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Аз ти казах че на бензина са други каналите за турбо надува.
А тия логове как мога да ги видя колега. Нещо не ми е ясно в тоя сайт какво точно да свалям и дали е там.
Предпочитам нормален файл да има за сваляне, като на другите колеги. Понеже може и да ти дам мнение по въпроса. А и аз се интересувам от мотора заради Братми.
А тия логове как мога да ги видя колега. Нещо не ми е ясно в тоя сайт какво точно да свалям и дали е там.
Предпочитам нормален файл да има за сваляне, като на другите колеги. Понеже може и да ти дам мнение по въпроса. А и аз се интересувам от мотора заради Братми.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта