Та закупих въпросният Пасат преди по малко от месец 2.0 TDI 170 кс BKR двигател 2006 г. На колко километра е не мога да кажа не ми се вярва да е както показва километража 98 000 км а и във VW вече не дават сервизна история. като цяло колата е много запазена и реших, че това е моята кола. Още преди покупката я закачихме нямаше никави грешки показателите и бяха перфектни... Та веднага след като я взех почна едно обслужване масло, филтри, ремъци, водна помпа и шетограма. Колата пушка майсторите при които я обслужвах също я караха и беше закачена и в движение, всичко ток. Отивам вече в Порше софия ЮГ да сменявам дюзите по акция въпреки че на старите показателите бяха мн добри ( по думи на майстора) Оставих колат във Порше Юг и ми казаха "Ако дюзите са от старите и нищо не е пипано по тях ги сменяме заедно с окабеляването,правим настройките и така.. Ако са от новите затваряме капака и не ги пипаме" това беше отивам аз на същия ден по обяд да си взема колата, виждам се с приемчка подава ми ключа казва готова е сменени са, без повече обеснения и влезе някъде на вътре. Не получих и никакъв документ... Викам си ми тя колата мие на 6 какво да ги питам. Запалих колата, никаква промяна не усетих погледнах аспуха нямаше черен дим (поне това което съм чел във форума, колеги споделят,че винаги има в началото пушеци при смяна на дюзи) качих се и си тръгнах. Няма и километър след това ми светна лампата за DPF. Не и обърнах внимание викм си на новя участък ще го продухам ;-) да ама нямах възможност, а и трябваше да се връщам на работа и така 2 дни си карам в адското задръстване до работа и обратно и с нетърпение чакам Събота за да изляза някъде извън София. В Събота сутринта паля колата и излизам от нашата уличка на Симеоновско, натискам газта брее колата не помръдва







Благодаря ви предварително.