Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU

Техническа и сервизна информация за Passat
villystyle
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
Двигател: BLR 2005
Местоположение: София

Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU

Мнениеот villystyle » Вто 18 ное 2014 22:10


Здравейте колеги, колата е пасат 6 - 2.0 FSI 150к.с. - BLR двигател - номер на частта 06F906056AM - тъй като компютъра за съжаление замина, сега въпроса е откъде да взема друга такава част, в Порше е 2 500 лв. с отстъпка излиза около 1 900 лв. което пак не е малко. В Бг питах на няколко места за втора ръка и е почти невъзможно навсякъде има за дизел, но за бензин не. Вариантите са ми ebay където са от 200 до към 500 -600 евра и разни сайтове като този http://auto24parts.com/en_GB/p/ECU-ENGINE-CONTROLLER-VW-VOLKSWAGEN-PASSAT-2.0-FSI-06F906056AM,-06F-906-056-AM,-BOSCH-0261S02132,-0-261-S02-132-BENZIN-MED9.5.10-7003-1039S08676/27034 - приемам съвети и за чужди сайтове за части и за някъде от БГ ако има такъв вариант. Предварително благодаря.




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU

Мнениеот phantom_ » Сря 19 ное 2014 14:35


Свържи се с някой който прави чип тунинг(от форума :wink ) и ще ти го препрограмират както трябва да е :th_upНе е проблем :biggrin Екуто ти EDC 16 ли е?


villystyle
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
Двигател: BLR 2005
Местоположение: София

Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU

Мнениеот villystyle » Сря 19 ное 2014 14:47


За съжаление се пробваха едни и резултата е тоталка на ECU-то :cry - варианта сега е втора употреба само


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU

Мнениеот phantom_ » Сря 19 ное 2014 15:04


Да може втора употреба,но точно това казвам свържи се със доказани в областа не с "ЕДНИ" :th_up http://adler-auto.bg/


villystyle
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
Двигател: BLR 2005
Местоположение: София

Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU

Мнениеот villystyle » Сря 19 ное 2014 15:15


Говорих с човека супер точен е и може да се говори с него надълго, но за съжаление не се занимава да търси части и сега май въпроса е само от чужбина, но от къде ?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU

Мнениеот phantom_ » Сря 19 ное 2014 15:26


Какво ти каза ,може ли да смени софтуера на дадено ЕКУ с твоят ?Защото аз мисля че може :rolleyes ,просто трябва да намериш ЕКУ,дори и от дизел,неговият софтуер се изтрива и се кача твоя :c020


Потребителски аватар
petrov.yordan
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 14 авг 2013 13:28
Автомобил: Passat b6 variant [3c5]
Двигател: BVY 2006

Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU

Мнениеот petrov.yordan » Сря 19 ное 2014 15:31


Колега обади се тук, честно казано не знам дали ще има това което търсиш, но имат налични доста пасати.
Варна, м. Франга Дере 213 България‎
+359 88 860 3085
https://goo.gl/maps/uiLB2


villystyle
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
Двигател: BLR 2005
Местоположение: София

Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU

Мнениеот villystyle » Сря 19 ное 2014 15:56


phantom_ написа:Какво ти каза ,може ли да смени софтуера на дадено ЕКУ с твоят ?Защото аз мисля че може :rolleyes ,просто трябва да намериш ЕКУ,дори и от дизел,неговият софтуер се изтрива и се кача твоя :c020

За съжаление трябва да е от бензин и точно определен номер - говорил съм и с Порше и с колега от форума, който е много на ти с тия неща иначе ако ставаше уха пълно е с дизели :smile
Колега petrov.yordan звънях преди малко на телефона който си ми дал, но за съжаление няма за FSI двигател, евентуално за TFSI но не е сигурно.


cekal
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 20 ное 2013 23:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1997

Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU

Мнениеот cekal » Сря 19 ное 2014 23:44


Дано не съм лош пророк, но ми се струва че в крайна сметка ще трябва да избираш между :
а/ покупка на нов за 1900 лв;
б/ покупка на друг автомобил.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU

Мнениеот kris11 » Чет 20 ное 2014 11:03


petrov.yordan написа:Колега обади се тук, честно казано не знам дали ще има това което търсиш, но имат налични доста пасати.
Варна, м. Франга Дере 213 България‎
+359 88 860 3085
https://goo.gl/maps/uiLB2


Ако колегата иска мога да проверя утре на място.На няма и 1 км ми е от ранчото.
Моргата се намира на пътя за с.Каменар в дясно. Собственик - Иван .Стационарен 052 300 833


villystyle
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
Двигател: BLR 2005
Местоположение: София

Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU

Мнениеот villystyle » Чет 20 ное 2014 11:48


Мерси колега, но вчера звънях във Варна и ми каза човека че за моя двигател нямал ECU, a имал евентуално за TFSI, обаче тук пък нз дали ще стане вече.


villystyle
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
Двигател: BLR 2005
Местоположение: София

Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU - сменен с друг но пак пробле

Мнениеот villystyle » Съб 06 дек 2014 21:34


Здравейте отново, успях от чужбина да си докарам ECU точно за моя модел, беше успешно монтиран прекодиран и прочее, но днес отново се появиха проблеми с чек енджин на таблото а в последствие за малко и EPC и ESP, те са както следва:

Р0113 - датчик температура засмуква въздух. Сигналът е твърде висок
Р0106 - Наляг. смук. колектор/наляг. въздух неприемлив сигнал
Р0069 - Наляг. смук. колектор/наляг. въздух грешно съгласуване
Р0122 - Датчик за положение дроселна клапа. Твърде нисък сигнал
Р0222 - Позиционен датчик дроселна клапа 2 Твърде нисък сигнал

Налягане в смукателния колектор 620 hPa (тук нормалната била м/у 370-420)
Зададена стойност, налягане в Rail - 49.3 hPa
Дейст. стойн. налягане в Rail - 52.5 hPa
Ъгъл на запалване преди ОТ (ГМТ) - 9 hPa

Съпротивл., подгр. ЛС (секция 1, сензор1) - 300 Ом
Нагр. кръг л-сонди (Секц1, Сензор1) - Състояние активно
Съпротивл., подгр. ЛС (секция 1, сензор2) - 0.00 Ом (тук трябвало да е пак 300)
Нагр. кръг л-сонди (Секц1, Сензор2) - Състояние активно

Температура отработени газове (ред1) - 618 С (нормалното било 280-480 градуса)
Температура отработени газове (секция2) - 606 С (нормалното било 280-480 градуса)
Вентил регенерация горивоизпарител - 0%
Ниво запълване резервоар - Състояние:неизправно

Човека ми каза че проблема идва основно от позиционния датчик или т. нар. холл датчик (май при мен са два) и трябва да се смени, другото било пак някакъв датчик на ламбта сондата и за накрая за високата температура на отработените газове има може би проблем в катализатора и трябва да се махне и смени с резонансна тръба.
Уж проблема беше в ECU-то обаче сега проблема остава (загуба на мощност, безпричинно гаснене - като досега не го е правил след смяната от преди 2 дни, но ....... днес докато течеше диагностиката ми каза майстора да дам газ до край и тя едва отлепи до 2 000 оборота, като след като я загасих и запалих нямаше проблем). Близо 1 месец преди старото ECU да изгърми колата беше в човек, който ми казваше че всичко идва от кабели и релета, уж смени нещо взе пари обаче нищо. В Порше директно ми казаха че е ECU-то.
Моите си версии за нещата:
- След смяната на ECU-то това което се показва сега днес е просто стечение на обстоятелствата - набивам още 400-500 лв. и може да се оправи според майсторе от днес.
- Старото ECU се пробваха да го правят едни от Варна нищо не направиха пак пари и накрая умря ......... като преди 3 седмици падна дъжд и се наводни при компютъра и той изгоря ( били са запушени отводите за водата където водят в подкалниците (късмелия съм а :( ) - пак проблеми днес от дъжда ?
- Акумулатора е само 44 ампера (така съм я купил и през първите 3 месеца колата нямаше грижи) и да не дава достатъчно ток на колата
- Бушони или релета или кабелите който водят към ECU-то да са проблемни ?

Приемам съвети и майстори не знам честно какво да правя.......


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU

Мнениеот sportul » Нед 07 дек 2014 12:04


Гасне защото набива много грешки , най-добрия вариант според мене е . Взима се компютър от B6 FSI сваля му се софтуера и се зарежда на твоя компютър. Чете се от единия и се пише в другия. Това съм виждал как става но с човека не мога да се свържа ,но мога да му намеря контактите ако съм упорит.

На тази диагностика има ли параметри в реално време? Напиши ги както са на английски че може да бъркаш нещо.


villystyle
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
Двигател: BLR 2005
Местоположение: София

Re: Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU

Мнениеот villystyle » Нед 07 дек 2014 12:34


Значи новия компютър (специално е също като стария номер за FSI) беше присаден преди 3 дни от човек от форума където е на ти с тия неща ,стария ми комп е изгорял и за нищо не става по скоро за сравнение. Имаше данни в реално време от диагностиката но това което помня е че единия хол сензор не работеше коректно (нали педала за газта е електрически). Това което съм цитирал по-горе като номера на проблеми отговарят и на английските, обаче в кое се съмняваш неправилна работа отново на компа ли ?


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU

Мнениеот sportul » Нед 07 дек 2014 13:33


Сигурно ли е че тези датчици работят коректно? Може и в тях да е проблема.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта