


Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU
Здравейте колеги, колата е пасат 6 - 2.0 FSI 150к.с. - BLR двигател - номер на частта 06F906056AM - тъй като компютъра за съжаление замина, сега въпроса е откъде да взема друга такава част, в Порше е 2 500 лв. с отстъпка излиза около 1 900 лв. което пак не е малко. В Бг питах на няколко места за втора ръка и е почти невъзможно навсякъде има за дизел, но за бензин не. Вариантите са ми ebay където са от 200 до към 500 -600 евра и разни сайтове като този http://auto24parts.com/en_GB/p/ECU-ENGINE-CONTROLLER-VW-VOLKSWAGEN-PASSAT-2.0-FSI-06F906056AM,-06F-906-056-AM,-BOSCH-0261S02132,-0-261-S02-132-BENZIN-MED9.5.10-7003-1039S08676/27034 - приемам съвети и за чужди сайтове за части и за някъде от БГ ако има такъв вариант. Предварително благодаря.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU
Свържи се с някой който прави чип тунинг(от форума
) и ще ти го препрограмират както трябва да е
Не е проблем
Екуто ти EDC 16 ли е?



-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU
За съжаление се пробваха едни и резултата е тоталка на ECU-то
- варианта сега е втора употреба само

-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU
Да може втора употреба,но точно това казвам свържи се със доказани в областа не с "ЕДНИ"
http://adler-auto.bg/

-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU
Говорих с човека супер точен е и може да се говори с него надълго, но за съжаление не се занимава да търси части и сега май въпроса е само от чужбина, но от къде ?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU
Какво ти каза ,може ли да смени софтуера на дадено ЕКУ с твоят ?Защото аз мисля че може
,просто трябва да намериш ЕКУ,дори и от дизел,неговият софтуер се изтрива и се кача твоя 


- petrov.yordan
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 14 авг 2013 13:28
- Автомобил: Passat b6 variant [3c5]
- Двигател: BVY 2006
Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU
Колега обади се тук, честно казано не знам дали ще има това което търсиш, но имат налични доста пасати.
Варна, м. Франга Дере 213 България
+359 88 860 3085
https://goo.gl/maps/uiLB2
Варна, м. Франга Дере 213 България
+359 88 860 3085
https://goo.gl/maps/uiLB2
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU
phantom_ написа:Какво ти каза ,може ли да смени софтуера на дадено ЕКУ с твоят ?Защото аз мисля че може,просто трябва да намериш ЕКУ,дори и от дизел,неговият софтуер се изтрива и се кача твоя
За съжаление трябва да е от бензин и точно определен номер - говорил съм и с Порше и с колега от форума, който е много на ти с тия неща иначе ако ставаше уха пълно е с дизели

Колега petrov.yordan звънях преди малко на телефона който си ми дал, но за съжаление няма за FSI двигател, евентуално за TFSI но не е сигурно.
Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU
Дано не съм лош пророк, но ми се струва че в крайна сметка ще трябва да избираш между :
а/ покупка на нов за 1900 лв;
б/ покупка на друг автомобил.
а/ покупка на нов за 1900 лв;
б/ покупка на друг автомобил.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU
petrov.yordan написа:Колега обади се тук, честно казано не знам дали ще има това което търсиш, но имат налични доста пасати.
Варна, м. Франга Дере 213 България
+359 88 860 3085
https://goo.gl/maps/uiLB2
Ако колегата иска мога да проверя утре на място.На няма и 1 км ми е от ранчото.
Моргата се намира на пътя за с.Каменар в дясно. Собственик - Иван .Стационарен 052 300 833
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU
Мерси колега, но вчера звънях във Варна и ми каза човека че за моя двигател нямал ECU, a имал евентуално за TFSI, обаче тук пък нз дали ще стане вече.
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 съвет за ново ECU - сменен с друг но пак пробле
Здравейте отново, успях от чужбина да си докарам ECU точно за моя модел, беше успешно монтиран прекодиран и прочее, но днес отново се появиха проблеми с чек енджин на таблото а в последствие за малко и EPC и ESP, те са както следва:
Р0113 - датчик температура засмуква въздух. Сигналът е твърде висок
Р0106 - Наляг. смук. колектор/наляг. въздух неприемлив сигнал
Р0069 - Наляг. смук. колектор/наляг. въздух грешно съгласуване
Р0122 - Датчик за положение дроселна клапа. Твърде нисък сигнал
Р0222 - Позиционен датчик дроселна клапа 2 Твърде нисък сигнал
Налягане в смукателния колектор 620 hPa (тук нормалната била м/у 370-420)
Зададена стойност, налягане в Rail - 49.3 hPa
Дейст. стойн. налягане в Rail - 52.5 hPa
Ъгъл на запалване преди ОТ (ГМТ) - 9 hPa
Съпротивл., подгр. ЛС (секция 1, сензор1) - 300 Ом
Нагр. кръг л-сонди (Секц1, Сензор1) - Състояние активно
Съпротивл., подгр. ЛС (секция 1, сензор2) - 0.00 Ом (тук трябвало да е пак 300)
Нагр. кръг л-сонди (Секц1, Сензор2) - Състояние активно
Температура отработени газове (ред1) - 618 С (нормалното било 280-480 градуса)
Температура отработени газове (секция2) - 606 С (нормалното било 280-480 градуса)
Вентил регенерация горивоизпарител - 0%
Ниво запълване резервоар - Състояние:неизправно
Човека ми каза че проблема идва основно от позиционния датчик или т. нар. холл датчик (май при мен са два) и трябва да се смени, другото било пак някакъв датчик на ламбта сондата и за накрая за високата температура на отработените газове има може би проблем в катализатора и трябва да се махне и смени с резонансна тръба.
Уж проблема беше в ECU-то обаче сега проблема остава (загуба на мощност, безпричинно гаснене - като досега не го е правил след смяната от преди 2 дни, но ....... днес докато течеше диагностиката ми каза майстора да дам газ до край и тя едва отлепи до 2 000 оборота, като след като я загасих и запалих нямаше проблем). Близо 1 месец преди старото ECU да изгърми колата беше в човек, който ми казваше че всичко идва от кабели и релета, уж смени нещо взе пари обаче нищо. В Порше директно ми казаха че е ECU-то.
Моите си версии за нещата:
- След смяната на ECU-то това което се показва сега днес е просто стечение на обстоятелствата - набивам още 400-500 лв. и може да се оправи според майсторе от днес.
- Старото ECU се пробваха да го правят едни от Варна нищо не направиха пак пари и накрая умря ......... като преди 3 седмици падна дъжд и се наводни при компютъра и той изгоря ( били са запушени отводите за водата където водят в подкалниците (късмелия съм а :( ) - пак проблеми днес от дъжда ?
- Акумулатора е само 44 ампера (така съм я купил и през първите 3 месеца колата нямаше грижи) и да не дава достатъчно ток на колата
- Бушони или релета или кабелите който водят към ECU-то да са проблемни ?
Приемам съвети и майстори не знам честно какво да правя.......
Р0113 - датчик температура засмуква въздух. Сигналът е твърде висок
Р0106 - Наляг. смук. колектор/наляг. въздух неприемлив сигнал
Р0069 - Наляг. смук. колектор/наляг. въздух грешно съгласуване
Р0122 - Датчик за положение дроселна клапа. Твърде нисък сигнал
Р0222 - Позиционен датчик дроселна клапа 2 Твърде нисък сигнал
Налягане в смукателния колектор 620 hPa (тук нормалната била м/у 370-420)
Зададена стойност, налягане в Rail - 49.3 hPa
Дейст. стойн. налягане в Rail - 52.5 hPa
Ъгъл на запалване преди ОТ (ГМТ) - 9 hPa
Съпротивл., подгр. ЛС (секция 1, сензор1) - 300 Ом
Нагр. кръг л-сонди (Секц1, Сензор1) - Състояние активно
Съпротивл., подгр. ЛС (секция 1, сензор2) - 0.00 Ом (тук трябвало да е пак 300)
Нагр. кръг л-сонди (Секц1, Сензор2) - Състояние активно
Температура отработени газове (ред1) - 618 С (нормалното било 280-480 градуса)
Температура отработени газове (секция2) - 606 С (нормалното било 280-480 градуса)
Вентил регенерация горивоизпарител - 0%
Ниво запълване резервоар - Състояние:неизправно
Човека ми каза че проблема идва основно от позиционния датчик или т. нар. холл датчик (май при мен са два) и трябва да се смени, другото било пак някакъв датчик на ламбта сондата и за накрая за високата температура на отработените газове има може би проблем в катализатора и трябва да се махне и смени с резонансна тръба.
Уж проблема беше в ECU-то обаче сега проблема остава (загуба на мощност, безпричинно гаснене - като досега не го е правил след смяната от преди 2 дни, но ....... днес докато течеше диагностиката ми каза майстора да дам газ до край и тя едва отлепи до 2 000 оборота, като след като я загасих и запалих нямаше проблем). Близо 1 месец преди старото ECU да изгърми колата беше в човек, който ми казваше че всичко идва от кабели и релета, уж смени нещо взе пари обаче нищо. В Порше директно ми казаха че е ECU-то.
Моите си версии за нещата:
- След смяната на ECU-то това което се показва сега днес е просто стечение на обстоятелствата - набивам още 400-500 лв. и може да се оправи според майсторе от днес.
- Старото ECU се пробваха да го правят едни от Варна нищо не направиха пак пари и накрая умря ......... като преди 3 седмици падна дъжд и се наводни при компютъра и той изгоря ( били са запушени отводите за водата където водят в подкалниците (късмелия съм а :( ) - пак проблеми днес от дъжда ?
- Акумулатора е само 44 ампера (така съм я купил и през първите 3 месеца колата нямаше грижи) и да не дава достатъчно ток на колата
- Бушони или релета или кабелите който водят към ECU-то да са проблемни ?
Приемам съвети и майстори не знам честно какво да правя.......
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU
Гасне защото набива много грешки , най-добрия вариант според мене е . Взима се компютър от B6 FSI сваля му се софтуера и се зарежда на твоя компютър. Чете се от единия и се пише в другия. Това съм виждал как става но с човека не мога да се свържа ,но мога да му намеря контактите ако съм упорит.
На тази диагностика има ли параметри в реално време? Напиши ги както са на английски че може да бъркаш нещо.
На тази диагностика има ли параметри в реално време? Напиши ги както са на английски че може да бъркаш нещо.
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU
Значи новия компютър (специално е също като стария номер за FSI) беше присаден преди 3 дни от човек от форума където е на ти с тия неща ,стария ми комп е изгорял и за нищо не става по скоро за сравнение. Имаше данни в реално време от диагностиката но това което помня е че единия хол сензор не работеше коректно (нали педала за газта е електрически). Това което съм цитирал по-горе като номера на проблеми отговарят и на английските, обаче в кое се съмняваш неправилна работа отново на компа ли ?
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU
Сигурно ли е че тези датчици работят коректно? Може и в тях да е проблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта