Не съм сигурен как точно се управлява тоя клапан- дали е само с ток или е с косвено управление - ел клапан и вакуум-актуатор като при ТДИ.
Какво се досетих- пробвай следното-
Като не е забила- палиш и като я настъпиш- нея вкарвай в критични обороти- примерно до 5000 макс- така няма да достигнеш пренадува и би следвало да ускорява и на другите предавки нормално докато не я пренадуеш ти.
Знам също че когато достигнеш пренадува-би следвало да чуеш как тоя клапан изпуска излишното налягане- все едно си тир.
На първо време това се сещам.
Колегите слагат логовете като прикачени файлове.
=========
Човек отворих първият лог- взичко е на кюспе

Праснал си СВЕс фаила без да го обработиш с Ексела. Добре че пазя инфото как се отделяха данните в Ексел -та го направих човешки вече.
Ще го погледна.
Като искаш да ти помогне някои- ми дай му инфото като за човек.
