Покупка на Голф 4 дизел

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот Бандит » Нед 23 ное 2014 22:28


Така е колега както в предишен пост казах ако обслужването в около 700 лева ( + 500-600 непредвидени ) мога да се справя , а доло горе да знаете каква е цената на демферен маховик + скорости.
http://www.cars.bg/c636705 ,
http://www.cars.bg/c16567
ако може мнение :love.vwclub




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13402
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 24 ное 2014 9:22


Бандит написа:
http://www.cars.bg/c636705


Тоя не изглежда зле.Регистриран е,сменени са някои неща.
Но втората обява за 4200,даже и да го смъкнеш на 4000,5000лв ги прескачш като стой та гледай.


Потребителски аватар
pomeoo
Мнения: 452
Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
Автомобил: MK3
Двигател: ABD
Местоположение: София
Контакти:

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот pomeoo » Пон 24 ное 2014 10:06


Бандит написа:а доло горе да знаете каква е цената на демферен маховик + скорости.


Не знам каква им е цената, но не е по-малко от 700лв.
Моето мнение е да търсиш бензинов Голф 4. 1.8Т е добър избор, всички бензинови мотори са добри БЕЗ 1.4 и 1.6 и в 2-те му разновидности.
Ако го намериш със Газов Инжекцион, още по-добре.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот vanesto » Пон 24 ное 2014 10:56


Бандит написа:Така е колега както в предишен пост казах ако обслужването в около 700 лева ( + 500-600 непредвидени ) мога да се справя , а доло горе да знаете каква е цената на демферен маховик + скорости.
http://www.cars.bg/c636705 ,
http://www.cars.bg/c16567
ако може мнение :love.vwclub

Първата изглежда запазена и гледана, за втората не ми се коментира, че с тая черната броня...Не се плаши толкова от демпферния маховик. Не е нещо, което се сменя всеки ден. Дори да е за смяна, купува се нов съединител к-т + твърд маховик от голф 3 1Z, ABF или G60 /от морга/ и цялата работа ти излиза 300-400лв. Има и нови комклекти с твърд маховик. Съединителят е консуматив и се сменя на всяка една кола. За скоростите, не знам какво имаш предвид, ама не се трошат.


Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот Бандит » Пон 24 ное 2014 11:20


Всеки познат като го питам за мнение за Голф 4 вика ,пълна трагедия скоростите много им се чупят и малко ме разколебаха , сега и тоя демферен маховик(само при 110 к.с ли се среща).Разгледах цените им и малко се стреснах от цените м/у 500-1000 лева.Само по чукането на празен ход ле се разбира че е заминал , има ли и други признаци , а скоростите как да разбера наред ли са (едвали диагностиката ще ги засече).


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот anonym0us » Пон 24 ное 2014 11:25


Виж колега, всеки си има виждане за автомобила. Няма кола която да няма дефекти, все пак тези коли са уморени от каране, както каза колега по-напред в темата. До колкото съм запознат за маховика, (Лично нямам дизел, но съм карал) когато почне да прави проблем, се усеща и на място. Когато колата работи и точно преди да я загасиш има едно тресене, това го прави понякога и на свободна скорост. А относно Голфовете, че се чупят много, да така е! Няма какво да се лъжем, че са най-здравите коли. Да прехвалени са, но на нас ни харесват. Ако мислиш да купиш кола която да караш само, по-добре се насочи към магазина за нови автомобили, но и там гаранция не дават, че няма да се счупи но ако стане ще я оправят за тяхна сметка.
Казах ти, съвсем приятелски да не се мъчиш. Хубаво е да знаеш много неща, и това ме радва в теб, че питаш. Но когато идеш да гледаш кола, сам не отивай. Закарай майстора и той ще ти избере читава кола, дори и това не е фактор. :c020
Тази която си пуснал от частно лице, първата обява си струва да отидеш да я видиш, малко отзад ми се вижда поизносена (Стоповете) но това да е проблема.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот forski » Пон 24 ное 2014 11:34


Всички Г4 ТДИ са с демпферен маховик, за тенденциозно трошливи скоростни кутий при ТДИ сефте чувам :smile


Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот Бандит » Пон 24 ное 2014 11:51


Питам за всеки детайл за да няма неприятни изненади който могат да се избегнат , защото от моята глупост,незнание + човека който взех нищо не разбираше (той твърдеше обратното) + продавач който нито поддържал ,нито оправял проблемите = на куп главоболия ,но аз сам съм си виновен , както се вика мъжко магаре един път се е.... :Mr Green Fun . За чупливите скорости при 4-ките сам чувал обобщено (не знам даже дали е вярно ) затова питам , не специално за ТДИ. Нещо за променлива и не променлива геометрия на турбото да кажете.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот forski » Пон 24 ное 2014 12:00


Променливата се зацапва, и се налага сваляне и почистване на турбината, до колкото си спомням двигателите без променлива геометрия са два, единия е AGR 90к.с. за кода на другия някой по-паметлив колега да допълни.

п.п. прочети за проблемите с топлия старт!


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот vanesto » Пон 24 ное 2014 12:11


За трошливите скорости си чул за 1,6 бензин 101кс със скоростна кутия DUU, ама при ТДИ няма такова нещо. Променливата геометрия се зацапва ако караш предимно градско. Ако поне веднъж месечно я изкарваш извънградско и я продухваш, няма да ти се налага на сваляш турбина за почистване. Дори и забита турбина, пак може да се продуха с два три ластика до 140-150 на магистралата. Ама може и да не се продуха :icon_lol , зависи от зацапването.


Потребителски аватар
MAYKI
Мнения: 412
Регистриран на: Сря 25 май 2011 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот MAYKI » Вто 25 ное 2014 0:42


[list=][/list]Като не тесен специалист ,както много интернет гуру легенди.
Казвам го от личен опит и никого не убеждавам с това мнение ,като човек който е имал малко над 10 броя Г4.

Първо щом си се засили за кола на 17/14 години с турбо на 300 000хил км ++,а и бензин се приготви за доста ремонти ,някой значителни някой не значителни ,но ще ги има в изобилие(просто ще си в постоянен строеж не за друго,а просто няма качествени екземпляри на пазара ,защото тези коли вече са кът и в белите държави струват пари ,който ти си отделил за кола в лева тук ,а там почти толкова ама в европейски знаци и просто няма как да ти се случи да имаш такава за тези пари).
Просто която и да вземеш на пазара за тези пари до няколко месеца ще бъде 6000 точки ,а след година +- още 1000хилка в добрия случай ,ако си случил на по запазена такава. Дори да купиш вече регистрирана,Супер,напълно,мега обслужена без никакви забележки ,с купувани части от Евро 07 и раздел купува накладки и дискове 2ра ръка и шарнир за 12лв марка ITN драмата пак ще ти бъде същата и ще ти напиша по надолу ,но ти сам ще разбереш сблъсквайки се сам с ето тези неща.
Турбинки,маховици,помпи ,Мап сензори,що е вакум ,кое клапан N75 ,ключалки,микро ключета,жила на прозорци,дебитомери,тампони,хидравлика,за стария дизел задължително стартер и качествена акумулация,защото ще започне дали топла след 5мин. въртене.а след това започваш да се чудиш какво става,четеш в нета как това бил заводски дефект и трябвало да се направи Ремап ,както смело пише един форумен "мега тунер" ама ,защо дефекта се проявява на 15 годишната кола след 250 000 хил км ? в повечето случай и той не може да каже и той е открил заводския дефект на VAG групата и е ударил в земята групата от софтуерни програмисти работещи за едни пари дето... и като решиш да направиш едно посещение при него ,защото вече ти е писнало да ти пада акумулатора от въртене и се дал 100лв за подгревни свещи и разни други такива и направиш едно посещение до него или някой негов Колега.
Ще разбереш може би отново как перфектното турбо от Китай как започва да издава едни звуци дето не са оригинални и как уж сменения с чисто нов демпферен маховик се окаже не толкова нов давайки газ от невероятния чип тунинг,който "изобщо не натоварва всички възлови агрегати на MAX) издавайки звук ,все еднo двигателя е паднал на земята и разни е такива все готини дизелови моменти.
И само нещо да вметна за скоростите поставяни на TDI са на практика са безпроблемни ,защото маховика е дмпферен ,някой ако е карал TDI 1Z знае с какъв маховик е и какво се случва със скоростите на тези мотори ,така че слагаш твърд маховик и след време сменяш и скорости .

А за нагара на турбините проблема е от милионния двигател при мотор с ГНП
Голф 4 AHF 98хил до 200 хил км за 6 години колата е карана само и единствено градско София няма извънградско каране с оригинална турбина от 12.1997г колата не е имала проблем с нагар освен прословутия актуатор ,който естествено изгнива колата е карана само и единствено от ЖЕНА
Голф 4 ALH от 2000хил до 200 и малко хил км не е имал проблем с забиване Егр сажди и дрън дрън нагари и т.н. с оригинално турбо и сменени 2 актуатора
За бензиновите мотори 1.4 1.6 2.3 1.8турбо не е нужно да ти пиша нищо само отвори раздел- Технически форум GOLF и претупай само ей така заглавията и ще разбереш за какви невероятни безпроблемни мотори и периферията около тях става дума .

Извода е от моя опит ,каквото и да си купиш ще минеш поне през 70% от описаните неща от мен ,а както се казва това не е всичко очаквай още

Бих ти препоръчал да се огледаш за 1.8 или 2.0 може да се каже ,че са най малката беля от към мотор и периферия Г.И. без проблем и забравяш за маховици турбини помпи клапани и т.н. и т.н.

За друг бюджет помпа дюза е за предпочитане ,но отново на разумни километри ,но както казах бюджета е друг.

Не Ангажирам никого с по горе написаното,написах го за да разбере пича какво го очаква
Така че каквото и да си купиш и да гледаш и да мериш все тая.
Дълго е ама е от сърце :biggrin


Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот Бандит » Вто 25 ное 2014 7:39


Благодаря колега за мнението което ми хареса ще обърна внимание на описаните неща от теб , но си вадя няколко извода от него :
1 по добре пеша отколкото Г4 дизел.
2 няма нищо здраво по тях :Mr Green Fun .
3 до 200 000 км ( а дано ,ама на дали )
Сега карам 2.0 ама голф 3 и да ти кажа хич не е по безпроблемен . За заделените пари винаги могат да се заделят допълнително ,никога не е казано че трябва да се придържам точно до някаква сума (но не и колосална сума за нищо). Никой не е казал че 15 и кусур годишна кола няма да има повреди ,темата е долу горе какво да гледаме , ако нещо има повредено как да го различим и познаем и т.н ,за да се избегнат евентуални ядове.Темата е информативна и образователна за мен (и не само за мен) въз основа на вашия опит ,съвети избор който споделяте тук във форума . Като последно изречение ще кажа :

Жена , Прасе , Телевизор и кола се избират на късмет :Mr Green Fun


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот DaDiablo » Вто 25 ное 2014 8:55


Нали знаеш, че ако слушаш мнението на всички "не тесни специалисти" наистина ще си ходиш пеша? :Mr Green Fun

MAYKI, колега, заболя ме главата докато ти прочета писанието .. мисля, че учителя ти по Български език е за бой ..


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот forski » Вто 25 ное 2014 10:04


Като изключих хаоса който цари в поста на колегата MАYKI, нещата които е написал са верни, и са валидни не само за Г4 TDI, а и за всички останали HDI, CDI, CDTI и т.н. милионници които се внасят и продават в България.
Направо са си киндер сюрприз отвсякъде :smile


Потребителски аватар
MAYKI
Мнения: 412
Регистриран на: Сря 25 май 2011 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Покупка на Голф 4 дизел

Мнениеот MAYKI » Вто 25 ное 2014 11:59


DaDiablo написа:Нали знаеш, че ако слушаш мнението на всички "не тесни специалисти" наистина ще си ходиш пеша? :Mr Green Fun

MAYKI, колега, заболя ме главата докато ти прочета писанието .. мисля, че учителя ти по Български език е за бой ..


Мога да ти го напиша и ,като литературно изложение тип преразказ,но смисъл няма
Проблема е ,че и да го напиша ще ми трябва повече време от тези 15 мин. просто набързо нахвърляна РЕАЛНА информация от личния ми опит с така иначе невероятния голф 4 и TDI моторите , като цяло.

ИЗВИНЯВАМ СЕ , ЧЕ ИНФОТО Е ПРОСТО И ТАКА НАХВЪРЛЯНО И НЕ ПОДРЕДЕНО!!!

Но за 1 часа през нощта толкова мога.

Имаш безплатен Аналгин от мен.
Поздрави на всички



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта