Отново мизерия - този път Еконт

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот pakumba » Съб 27 юли 2013 7:16


predat0r написа:
beuchat написа:Кофти случка колега.При мен откакто се случи това,при продажба на нещо си подбирам много внимателно купувача и се разбирам с него по телефона.

Ядосах се много.. По телефона взе да ми казва..
-Брат ако ми свалиш още 30лв ще е взема иначе е връщам :banghead

Внимайте колеги много. Подбирайте си клиентите


А ти как разбра какво точно ти казва, какво е това "е взема"
-Брат ако ми свалиш още 30лв ще е взема иначе е връщам




Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот predat0r » Съб 27 юли 2013 8:32


pakumba написа:
predat0r написа:
beuchat написа:Кофти случка колега.При мен откакто се случи това,при продажба на нещо си подбирам много внимателно купувача и се разбирам с него по телефона.

Ядосах се много.. По телефона взе да ми казва..
-Брат ако ми свалиш още 30лв ще е взема иначе е връщам :banghead

Внимайте колеги много. Подбирайте си клиентите


А ти как разбра какво точно ти казва, какво е това "е взема"
-Брат ако ми свалиш още 30лв ще е взема иначе е връщам


Ако съм му свалил още малко щял да е приеме пратката иначе е отказвал..


KOKO ГЕОРГИЕВ

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Съб 03 авг 2013 14:41


От много години работя с Еконт, познават ме и колеги от форума и искам да споделя моя опит.
До момента съм имал само една дребна неприятност - некоректен жител на Царево ми поръча уж спешно вискосъединител, предадох го, но изненадващо около 17 ч се обади да каже, че вече си е намерил и го отказва. Това е при положени, че имам минимум 1500 пратки до момента.
Тук съм задължен да благодаря на служителите на Еконт, които веднага спряха пратката и ми я върнаха на другия без да платя стотинка въпреки, че вече беше в централния офис и подготвена за експедиция. :th_up
Моят съвет към всички е да направите окончателното договаряне по телефона, а не с писаници по скайп или на лични съобщения. Много е показателно как, с какъв тон и какво ще Ви говори насрещния! :gruebel
Ако става въпрос за скъпа пратка непременно се убедете, че си вдига телефона и не шикалкави. Недоумявам с какво право карнобатлията е поискал намаляване на цената при вече договорена такава, освен ако не е имало несъответствие с договореното?
И още нещо, което моля да не се разглежда като хвалба към форума на БМВ - всеки регистриран там потребител ползва 20% отстъпка за услугите на Еконт, ако сам си подготви пратката през форума. Има интегриран бутон. Отстъпката важи и ако плаща получателя и включва както куриерската услуга така и таксата по наложения платеж.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот Чудомир » Съб 03 авг 2013 15:26


predat0r написа:
pakumba написа:
predat0r написа:
beuchat написа:Кофти случка колега.При мен откакто се случи това,при продажба на нещо си подбирам много внимателно купувача и се разбирам с него по телефона.

Ядосах се много.. По телефона взе да ми казва..
-Брат ако ми свалиш още 30лв ще е взема иначе е връщам :banghead

Внимайте колеги много. Подбирайте си клиентите


А ти как разбра какво точно ти казва, какво е това "е взема"
-Брат ако ми свалиш още 30лв ще е взема иначе е връщам


Ако съм му свалил още малко щял да е приеме пратката иначе е отказвал..

Щял да Я приеме....иначе Я отказвал.

я = съкратена форма на нея, сиреч пратката
е = спрегната форма на глагол в 3 лице единствено число

Разбирам, че си от Пловдив, ама как един път не го написа правилно...


Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот xalerrelax » Съб 03 авг 2013 19:00


Получателят заплаща услугата за неговата посока.Ако откаже пратката заплаща само цената за кг , ОС и опаковка.
В случая не е платил 18.61 , а много по -малко ...към 5 лв.
Ако получателят откаже пратката , подателя заплаща само цената за кг при връщането и...демек 4.2 в случая.


Потребителски аватар
lucky7o
Мнения: 965
Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот lucky7o » Чет 27 ное 2014 15:21


И аз да запитам тук :)

Пратих един волан по Еконт вчера, та ходих да го взимам на 40 км от мен, че на момчето му беше спешно да го получи, един час си играх да го сваля от колата... Та на пича му трябваше някаква букса с платка за "air bag-a", пратих му го вчера и днеска ми звъни. "Ми братле, аз съм в Еконта сега, волана е тука, ама е счупен" ... Та има две букси на волана (точно това дето му трябва) и се оказва, че при транспорта са ги счупили. Не е плащал нищо, не знам как са му дали да отвори пратката преди да плати, бях цъкнал опция преглед след плащане на доставката. Както и да е, разбрахме се да я откаже, вина няма, че са увредили стоката по време на доставката. Обадиха ми се после от офиса и ми казаха да звънна на някакъв телефон да си направя рекламация. Направих това нещо, казаха че ще си направят някаква проверка и ще ми се обадят, кога точно не разбрах.

Въпроса ми е какво следва ? Чакам си да решат дали ще ми платят стоката или не... И другото нещо, с пича се бяхме разбрали да вземе това, което му трябва и да ми върне обратно волана с "air bag-a", тоест обявената цена за наложния не беше за целия волан :) Дали ще ми го върнат, или ще ми дадат парите и си остава при тях :rolleyes

Не че ще обеднея, ама въпроса е принципен, първо им викам по телефона кой ще върне на човека парите дето е платил за куриер (пък се е оказало, че получава счупена част)? Те ми викат ми ние няма какво да направим, то това си е за доставка... Както писах по-горе в крайна сметка се оказа, че не беше платил доставката та поне тук ще минем без разправии, но все пак.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот kris11 » Чет 27 ное 2014 17:58


Опаковай добре щом е чуплива вещ !!б Никой не ти е крив ,след като не си взел мерки за обезопасяване.Опаковане от рода на кашон в кашон, пуканки,велтапае и т.н./. Нямаш си на идея каков подмятане има на пратките.
Не си присъствал на товарене или разтоварване на пратки :Mr Green Fun .


Потребителски аватар
lucky7o
Мнения: 965
Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот lucky7o » Чет 27 ное 2014 18:12


Какво да опаковам на волан бе човек, пък и те си го опаковаха там в някакви неща, аз го нося те го мерят и си го опаковат... Задно стъкло пратих пак вчера и е пристигнало здраво...


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот vucata » Чет 27 ное 2014 18:24


Аз като бивш служител в куриерска фирма мога да Ви кажа, че е мазало...масово се подритват чували с пратки, кашони и така нататък...Проблема не е в човека който пуска пратката...във всеки един офис служителите са задължени да опаковат всяка една пратка така, че тя да пристигне до получателя невредима...независимо дали е чупливо или не. Стикери за чупливо също се слагат задължително за да знае куриера какво вози и къде да го сложи на най-безпопасно място в буса/колата/колелото-все тая. Еконт са цигани и си плащаш за стикерите....Всеки куриер който е повикан да вземе пратка от адрес също е длъжен да опакова пратката пред клиента по подобаващ начин!
Просто куриерите масово не си вършат работата, заради ниските заплати.....разбира се това не е извинение...но това е положението :icon_sad


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот joro_kem » Чет 27 ное 2014 18:33


да не забравяме, че има опция "застрахователна стойност" - за 40 лв. премията вероятно би била 1-2 лв., но със сигурност ще платят стоката изцяло, ако я повредят.


Потребителски аватар
lucky7o
Мнения: 965
Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот lucky7o » Чет 27 ное 2014 19:10


Те и сега ще я платят ;) чукни един гугъл да видиш колко хора за какви неща са ги осъдили, КЗП-то мога да кажа че си вършат работата. Съдя по фирмата в която работя, доста актове имахме, вече правим "всичко" за клиента, за да спестим разправиите, а и глобите ;)


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот drago_tr » Пет 28 ное 2014 10:52


lucki70.....Самия факт че си пратил пратката с опция да се плати таксата преди да се прегледа, моментално ме навежда на мисълта че нещо нее било наред с този волан. Ако ми пратят на мен такава пратка с такава опция и моментално съм я отказал. Защо ли?....Защото не желая да плащам за преглед на боклуци. Ако продавача е коректен....тази опция никога не би я сложил.
Това е моето мнение което съм си изградил от многото покупки и продажби които съм направил.


Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот xalerrelax » Пет 28 ное 2014 12:35


В последните постове прочетох много смешки и глупости , но както и да е.
Към колегата с волана , звънни и питай(за всичко , което не ти е ясно , във връзка с рекламацията).
Имат си телефон.


Потребителски аватар
lucky7o
Мнения: 965
Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот lucky7o » Пет 28 ное 2014 13:48


drago_tr написа:lucki70.....Самия факт че си пратил пратката с опция да се плати таксата преди да се прегледа, моментално ме навежда на мисълта че нещо нее било наред с този волан. Ако ми пратят на мен такава пратка с такава опция и моментално съм я отказал. Защо ли?....Защото не желая да плащам за преглед на боклуци. Ако продавача е коректен....тази опция никога не би я сложил.
Това е моето мнение което съм си изградил от многото покупки и продажби които съм направил.


Колега ти май май не си "работил" с куриери ?

До сега каквото и да съм пращал винаги слагам отметка - преглед на пратката. Което означава, че "клиента" може да я отвори и види преди да я заплати. Не знам при теб как е с пазаруването/пращането на пратки, но обикновено доставката е за сметка на купувача. Та с въпросната отметка купувача си плаща доставката, ако не харесва това, което е получил не го взима - но си плаща доставката в едната посока. А тва кво те навежда тебе като мисъл въобще не ме интересува ама грам. Пратил съм това, което сме се разбрали с човека, това е и получил. Счупените части са били в плика, като са отворили пратката. Съставен е протокол за рекламация. Ако си нямаш работа - не я върши тук с безмислените си постове.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Отново мизерия - този път Еконт

Мнениеот drago_tr » Пет 28 ное 2014 15:55


Доставката е за сметка на купувача но само ако аз харесам стоката. :deal Тогава си поемам целия масраф.
Извинявай, не съм искал да те обидя. Най вероятно си коректен продавач, такива както сме и повечето в този форум, но бъди сигурен че имам причина да действам така, но с тази опция всичко лъха на недоверие. Ако стоката ти е добра, едва ли някаква такса ще те спъне. Не търси вината в еконт...трябвало в да кажеш че стоката е чуплива.
Успех в продажбите. :beer



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта