Здравейте колеги имам следния проблем:рециклирах турбото,смених н75 клапана с нов и колата забива на 130км изключва турбината прегледах и вакумите видимо няма сцепено скъсано и си блъскам главата и не мога да разбера от каде идва този проблем!!!преди време ми направи впечътление че като дам на контакт под капака съка някво реле сега обаче този звук го няма
Въпроса ми е възможно ли е някой клапан да не работи н75 е нов дали може някой друг да е причината за това?не съм затапвал ЕГР ра.На диагностика ми пише че има недостиг на въздух
Благодаря предварително!!!
Голф 3 1.9 tdi 90 коня
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Голф 3 1.9 tdi 90 коня
От това което си изписал...то остава само дебитомер или мап сензор.
Вземи дебитомер от някоя морга за проба.
Това което е цъкало е било H75. Така казват тука, че трябвало да цъка постоянно, ама аз и моя клапан нещо нещо не го чувам...ама нямам проблем със забиване.
Вземи дебитомер от някоя морга за проба.
Това което е цъкало е било H75. Така казват тука, че трябвало да цъка постоянно, ама аз и моя клапан нещо нещо не го чувам...ама нямам проблем със забиване.
Re: Голф 3 1.9 tdi 90 коня
Каде седи мап сензора и какво представлява?
А дебитомера го изключвах и колата не искаше да върви
А дебитомера го изключвах и колата не искаше да върви
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта