Голф 3 GTI , тунинг

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот Vizor » Вто 02 дек 2014 22:50


Код: Избери всички

Year of production 1993-1997.
ABF is an import VW motor
it was detuned and found in the golf 3 GTI overseas
the motor is easily capable of making more power than the VR6 , it was only sold at less power because the VR6 was the flagship golf 3.

So what makes the ABF motor better than our local AAL?
It's the Manifold design and it's running on full EFI. VW has actually detuned the ABF to 150BHP. Once properly tuned the ABF motor can make 165-168BHP. The reason why VW has detuned it, is that the VR6, during those times, were making 174BHP. Not a good marketing ploy for the 2.8L VR6, when a 2L 4Cly making close to 170BHP.


П.П.

Грам не ме интересува за мотора ти как е натроен и с каква кутия е. Говорех за стокови мотори, а ти започна да нареждаш човека, който в действителност знае нещо, което дори не си предполагал, че съществува и накрая ме изкарваш мене виновен :D Е бива ли такова нещо?
Па ако щеш и на 50 градуса аванс карай. Кола може да се убие (в случая на АБФ) и от електрониката и дори от най-малките пластмаски (G60-G40) при въздушния филтър :) Волен не един път беше писал. Вземете едно ножче, изрежете си пластмаската на въздушния филтър на г40 и ви подарявам едни безплатни коне :)

Твоя може да е какъвто иска после. Точно катко може да е ABF.




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот vucata » Вто 02 дек 2014 23:29


Направо си е ташак VR6цата спрямо ABF.... Доказано си е....


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот leonardo_vd » Сря 03 дек 2014 19:53


На тоя абф освен да го турбинираш не може да изкараш торка на 6-така или само конете са важни. Визоре само за твое сведение сигурно знаеш, ама ВР-а е измислян да бъде дизел.
Всеки кара каквото си иска, но на мен АБФ-а и по точно моторите с 4-ри цилиндъра не ми доставят удоволствие. Звука и "бутането" на 6-така са уникални, дори и в сток вариант.
Сега ще кажеш че и в голф 4-ри е куц и 1.8-то е по-добро... Затова от камара време си търся някоя изгодна и все удрам на камък, пък и 3-ки 2.9 лесно се намират :)


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот RISTEE » Сря 03 дек 2014 23:18


Фактите говорят, на събора 2013 година имаше гонка между пл ( с подобрения ) срещу вр6 и двете коли бяха мк2, пл разтегли няколко пъти вр-а... Друг е въпроса че 180-90 коня с едни валове няма как да се извадят. според мен.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот paco » Чет 04 дек 2014 14:46


leonardo_vd написа:...


Има само едно нещо по-хубаво от големия литраж и то е още по голям литраж. Абсолютно прав си, че няма как да изкараш същия торк от 4цил. мотор, но не винаги това е най-важното. В зависимост за какво се прави колата, си подбираш и мотора. Сам разбираш, че няма особена логика да сложиш 6-цилиндрова "котва" в кола дето трябва трябва да завива бързо и адекватно. Просто няма да има сила дето да накара тая кола да прави това за което си я цанил. Сега, ако ще си правиш стрийт кола , драгаджийка или там производните е друга бира.


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот RISTEE » Чет 04 дек 2014 17:41


Ето и гонката за която говорех


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот leonardo_vd » Чет 04 дек 2014 20:44


paco написа:
leonardo_vd написа:...


Има само едно нещо по-хубаво от големия литраж и то е още по голям литраж. Абсолютно прав си, че няма как да изкараш същия торк от 4цил. мотор, но не винаги това е най-важното. В зависимост за какво се прави колата, си подбираш и мотора. Сам разбираш, че няма особена логика да сложиш 6-цилиндрова "котва" в кола дето трябва трябва да завива бързо и адекватно. Просто няма да има сила дето да накара тая кола да прави това за което си я цанил. Сега, ако ще си правиш стрийт кола , драгаджийка или там производните е друга бира.

Абсолютно си прав ПАЦО.. За писта тоя мотор не става, но за евридейка и стриит драгаджийка е доста по-добра инвестиция.


Относно ПЛ-а от събора,,, всички знаем че е със доста добре подредени скорости, и аз се пусках със него и има доста добра 1-ва и 2-ра /пича малко крадеше от старта/ Но нагоре си го настигам сериозно. Виж времената от замерването. Доколкото ВР-а и аз го бих с 1.8т-то ама май нямаше друг кой да му се опре, а АБФ-и в 2-ка имаше и си я лупах сериозно..... ВР-а ми беше по-тегав да го бия.


Потребителски аватар
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Нед 21 дек 2014 11:03


RISTEE написа:Ето и гонката за която говорех


Тоя Голф беше 9А и не беше само редената кутия. На диното го бяха изкарали 232 коня. Момчето дето го беше правил ми е братовчед и знам за какво идеше реч



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта