Може,ама като знам как се задръстват тръбите ще е чудо да се отпушат.Пробвай извади двата маркуча към радиатора и с маркуч вързан към някоя чешма го промивай под налягане последователно през двете тръби.Същевременно ще разбереш и колко е запушено по дебита на излизащата вода.
Отделно провери ли клапата плътно ли затваря,говорим за тая най-дясната нали,към десния въздуховод дето е.
Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Pachitko
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 22 дек 2013 21:36
- Автомобил: VW Golf III ABU klima
- Двигател: 1.6-75hp
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Да точно нея, тя си беше напълно здрава, но премахнах дунапренът и я уплътних много добре. Пробвах я като пуснах парното докато ръката ми беше вътре в него, от клапата не влизаше студен въздух, като го завъртя на студено си отваря и затваря, клапата е ОК. Утре ще пробвам по този начин, който казваш ти и ще напиша резултата. Поздрави ! :))
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 29 яну 2012 9:35
- Автомобил: golf 3 GL
- Двигател: aam 1.8
- Местоположение: г делчев
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
абе, някой да е пробвал с "КАЛГОН", дето го дават срещу котлен камък, дали има ефект в двигатела? 

- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Клапите ги направих ,радиаторчето го смених всичко съм събрал .Но Не се включва моторчето на нито една степен, жилото се движи нормално ,не мисля че съм забравил незакачена букса .Някакви идеи кое да проверя? Четох назад в темата за не добра маса къде се намира да я погледна и нея? 

- Pachitko
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 22 дек 2013 21:36
- Автомобил: VW Golf III ABU klima
- Двигател: 1.6-75hp
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Смених и радиаторче, старото не се беше задръстило ама въобще. Дадох 28лв, уж добро. Сменихме го същата работа, клапите са добре уплътнени. Ходих при още 2 майстори да видят водната помпа и на двамата мнението беше, че работи идеално, маркучите поставени както трябва държи 90 градуса и няма. Оставям го така, отказвам се, ще се седи на студено, но оставам с мнение че може радиатора да не ми е хубав. Купих си една духалка за 30 лв, дето се включва в запалката и така ще бъде цяла зима... :)
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
А като се свали да се прави тази процедура може ли направо да се сложи климатроник ? Колата има сега климатик. Трябва ми само целия корпус на парното с моторчетата, панела за контролиране,сензора за температура и това на таблото отгоре ? Радиатора за климатика същия ли е?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Може,ама личното ми мнение е,че климатик е по-доброто решение.
Другия колега явно се е набутал с менте.Хубаво ще е да свалиш въздуховода и да опипаш радиаторчето през клапата колко е горещо.За 28лв. няма да е като орижин,но все трябва да топли.Всъщност колко точно не ти топли парното?Маркуча входящия горещ ли е?А изходящия?
По-предния колега-провери буксата под въздуховода,дето влиза в турбината,размести я и я замери кое точно ти се губи...
Другия колега явно се е набутал с менте.Хубаво ще е да свалиш въздуховода и да опипаш радиаторчето през клапата колко е горещо.За 28лв. няма да е като орижин,но все трябва да топли.Всъщност колко точно не ти топли парното?Маркуча входящия горещ ли е?А изходящия?
По-предния колега-провери буксата под въздуховода,дето влиза в турбината,размести я и я замери кое точно ти се губи...
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Да букса се оказа не правеше добър контакт ,влязла но не беше щтракнала.Бях сложил вече таблото а тя се пада по средата отзад и просто не я виждах, с напипване я намерих.
Процедурата със смяна на радиаторче я направих не защото имах теч ами защото преди две години когато го сменях сложих каквото имаха в магазина (спешно ми трябвашеи само това имаха)и взех топран или някакво китайско.Сега сложих ,,нисанс'' не е перфектно, но е в пъти по добро от предното което под 0 градуса просто не топлеше.
Съвета ми е да не правите компромис за 10 лева разлика и да си отваряте два пъти работа!
Процедурата със смяна на радиаторче я направих не защото имах теч ами защото преди две години когато го сменях сложих каквото имаха в магазина (спешно ми трябвашеи само това имаха)и взех топран или някакво китайско.Сега сложих ,,нисанс'' не е перфектно, но е в пъти по добро от предното което под 0 градуса просто не топлеше.
Съвета ми е да не правите компромис за 10 лева разлика и да си отваряте два пъти работа!
- Pachitko
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 22 дек 2013 21:36
- Автомобил: VW Golf III ABU klima
- Двигател: 1.6-75hp
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Топли са и двата маркуча, колата загрява супер бързо, на 2 като е парното си духа топличко, но на 3 или 4, вече е хладно. Радиатор е, няма какво друго, тази седмица ще се разглобява за 2 път.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
може и клапите да са...
- Pachitko
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 22 дек 2013 21:36
- Автомобил: VW Golf III ABU klima
- Двигател: 1.6-75hp
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Препоръчайте ми някое добро казанче и колко г/д струват ? :)))
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Ако питаш за радиаторчето - Valeo 70-100лв зависи от къде го намериш и дали можеш да го вземеш с отстъпка.
- Pachitko
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 22 дек 2013 21:36
- Автомобил: VW Golf III ABU klima
- Двигател: 1.6-75hp
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Днес смених и 2-рото си казанче, парното е същото
Клапите добре, всичко добре. Накрая ще се укаже водна помпа май. Значи отварям капачката на разширителния съд, тече си слабо вода от горния маркуч, но като дам газ едва се увеличава струята, а знам че на стария ми голф 2, направо пробиваше разширителния съд от струя. Та дали може да е от нея ?







- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Абе то има случаи на превъртаща турбинка в оста или изядени лопатки,ама цаката е да се направи правилната диагноза,не да сменяш наред.
Та ще нахвърлям няколко по-евтини идеи тип "бабешката".
Значи принципно ако ти е малък дибита към радиатора и той бързо се охлажда,то следва,че и изходящия маркуч ще е студен,нали?Щом той е горещ,значи няма топлоотдаване в купето.
Принципно тънкото маркучле към разширитела му е малък дебита,щото му е малка дупката.На моя 1,8 и на високи обороти не е много плътна струята,на 2,0 е доста по-обилна.Когато не можеш да се ориентираш по това маркуче,пробваш по маркуча към парното.Хубаво е да е с вода системата,даже да се ръгна маркуча от чешмата в казана и тогава да се вади и дава газ другия маркуч.Струята трябва да е силна,чувал съм че мята яко-1-2метра.Ако е добре,слагаш обратно входящия и пробваш изходящия на парното същата процедура,да не дава разлика.Това е малко трудоемко,но най-сигурния отговор за това как ти е помпата,без да се сваля.
И за газта както казах,ако имаш изпарител е възможно водата да се върти и връща през него по-голямата част,вместо през изпаритела.Тогава го изолираш и караш на бензин за проба.
Та ще нахвърлям няколко по-евтини идеи тип "бабешката".
Значи принципно ако ти е малък дибита към радиатора и той бързо се охлажда,то следва,че и изходящия маркуч ще е студен,нали?Щом той е горещ,значи няма топлоотдаване в купето.
Принципно тънкото маркучле към разширитела му е малък дебита,щото му е малка дупката.На моя 1,8 и на високи обороти не е много плътна струята,на 2,0 е доста по-обилна.Когато не можеш да се ориентираш по това маркуче,пробваш по маркуча към парното.Хубаво е да е с вода системата,даже да се ръгна маркуча от чешмата в казана и тогава да се вади и дава газ другия маркуч.Струята трябва да е силна,чувал съм че мята яко-1-2метра.Ако е добре,слагаш обратно входящия и пробваш изходящия на парното същата процедура,да не дава разлика.Това е малко трудоемко,но най-сигурния отговор за това как ти е помпата,без да се сваля.
И за газта както казах,ако имаш изпарител е възможно водата да се върти и връща през него по-голямата част,вместо през изпаритела.Тогава го изолираш и караш на бензин за проба.
- v1lkov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 16 дек 2014 13:13
- Автомобил: vw passat B4
- Двигател: ABS
- Местоположение: Карнобат
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Клапите могат и да се оправят и с залепящо се ал. Лента. Става много добре
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта