



Проблем с КАТ и дневни светлини
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
то халоген и фар за мъгла са 2 различни понятия ама ние така им викаме на тия за мъглата
. В почти всички пунктове за ГТП не обръщат внимание на фаровете как са настроени и т.н. Когато я купих моята в талона за последния преглед, който беше минала в Пловдив беше отбелязано на талона, че има проблем точно с тези фарове за мъглата. Когато отидох аз на преглед се оказа, че светят доста по-високо, отколкото трябва, нагласиха ми ги с някакъв уред и сега всичко е ок

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
vurgala написа:Масово се кара на халогени,без да има нужда за да им е по светло.няма кой да вземе мерки и да глобяват.няма съвест.....
Масово ни тресе циганийката колега, много е важно като се качи някой в колата си да пусне де що ламБа има по-нея за да свети, да не би някой случайно да пропусне да го види че се е появил на пътя

Къси, за мъгла, разни ЛЕД измишльотини като на автора, сини, червени, зелени крушки в габарита, чайна ксенони и т.н. и всичко свети на къде си иска то!
Колега честно, за какво си игра да ги монтираш тия ламБи в бронята след като имаш работещи къси светлини?
- Golf_Gogo
- Мнения: 147
- Регистриран на: Съб 05 юли 2014 14:41
- Автомобил: Passat Alltrack B8 + Golf 4
- Двигател: 2_0 TDI DFCA + 1_6 16V BCB
- Местоположение: гр. София
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
1. Отрегулиране на фаровете (къси, дълги, за мъгла).
2. Подменяне на крушките с хубави такива (Osram, Philips) (дори и не коментирам ксенон на халоген).
3. Монтиране на DRL модул свързан към дългите светлини настроен да ги пали на 30%.
Тези три елементарни правила спазвам за личен автомобил и до сега не ми се е налагало, нито да използвам фарове за мъгла (освен при наличието на гъста такава), нито колеги са ми присвятквали, че ги заслепявам. А последствията са само положителни:
1. Удължен живот на късите светлини - използват се само по тъмно.
2. Удължен живот на акумулатор и алтернатор - не се товарят поради завишена консумация от къси + габарити + осветление табло.
3. Няма проблем със забравяне пускането на късите светлини.
4. Фабричен външен вид на автомобила - няма ги циганските изцепки с коледните елхички по пътя.
5. Подобрена осветеност на пътя поради по-хубавите крушки и отрегулираните фарове.
6. Липсата на заслепяване на други автомобилисти (и в двете посоки на движение).
Е, има и недостатъци - няма да си забележимия още от ниска орбита хипер-мега-гига-ултра-битурбо-четири-по-четири гъзар с две перки на гъ*а, но всеки си има ценностна система ... И да, определено трябва да се засили контрола и санкционирането на такива индивиди, че ми писна да се чудя това на пътя кола ли е, самолет ли е, НЛО ли е ...
2. Подменяне на крушките с хубави такива (Osram, Philips) (дори и не коментирам ксенон на халоген).
3. Монтиране на DRL модул свързан към дългите светлини настроен да ги пали на 30%.
Тези три елементарни правила спазвам за личен автомобил и до сега не ми се е налагало, нито да използвам фарове за мъгла (освен при наличието на гъста такава), нито колеги са ми присвятквали, че ги заслепявам. А последствията са само положителни:
1. Удължен живот на късите светлини - използват се само по тъмно.
2. Удължен живот на акумулатор и алтернатор - не се товарят поради завишена консумация от къси + габарити + осветление табло.
3. Няма проблем със забравяне пускането на късите светлини.
4. Фабричен външен вид на автомобила - няма ги циганските изцепки с коледните елхички по пътя.
5. Подобрена осветеност на пътя поради по-хубавите крушки и отрегулираните фарове.
6. Липсата на заслепяване на други автомобилисти (и в двете посоки на движение).
Е, има и недостатъци - няма да си забележимия още от ниска орбита хипер-мега-гига-ултра-битурбо-четири-по-четири гъзар с две перки на гъ*а, но всеки си има ценностна система ... И да, определено трябва да се засили контрола и санкционирането на такива индивиди, че ми писна да се чудя това на пътя кола ли е, самолет ли е, НЛО ли е ...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
VWGT написа:има коли, при които в халогена има две крушки, едната е за дневните, другата си е халоген за мъгла. ..Така че и да свети "халогена", не означава, че свети фара за мъгла.
Да ама не според някои.Спорове , разправии ..
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
- Автомобил: YZF R1
- Двигател: 2007
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
stefan4o написа:Към автора - тая творба, която си снимал с тия НЛО-ефекти сериозно ли си я харесваш? Колкото и диоди да й накичиш нито ще стане по-хубава, нито по-нова тая... кола
Значиии, много се смях... НЛО-ефекти

-
- Мнения: 397
- Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Golf_Gogo написа:....3. Монтиране на DRL модул свързан към дългите светлини настроен да ги пали на 30%.
...
това за мен също е много дразнещо, особено като някои не уцелят с колко да намалят дългите. Имало е случаи направо да ми изкарат очите
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
30% е много, 20% е екстра
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Зависи в каква позиция са настроени на височина
През деня ги нагласям на 3-та най-ниско а вечер когато съм на къси на 0-ла и няма проблем с насрещно движещите се или с колата пред мен, проверено в реална обстановка.

Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Дългите на 30% през деня са слаба работа и няма как да дразнят. Вечер се кара на къси.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Така добре, обаче вечерта като ги вдигна догоре дали сутринта ще се сетя да ги сваля долу? - Не
. така,че и това не е вариант, затова дрл-а ми е на 20%- това е минимума- забелязва се отдалеч, ама не заслепява като го монтирах пробвах и на 30%- много е и дразни отсрещно каращите

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Дано КАТ аджиите влязат по-скоро в час и да заплющат актове за намалени на % дълги вместо дневни,дай боже и спиране от движение.
В закона много ясно си пише КЪСИ или светлини за движение презь деня.
В закона много ясно си пише КЪСИ или светлини за движение презь деня.
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Специален поздрав за майките на тези, които карат с % дълги светлини, вместо да си купят крушки, като Osram Nighbraker или други, които дават повече светлина.
Всъщност това е нормално, след, като карат коли, които струват колкото един хубав часовник, все пак никой не ви упреква, че не може да изкарате 5 лв и вредите на околните с присъствието си на пътя....
Всъщност това е нормално, след, като карат коли, които струват колкото един хубав часовник, все пак никой не ви упреква, че не може да изкарате 5 лв и вредите на околните с присъствието си на пътя....
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20287
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
И какъв е роблема на 30% дълги светлини през деня?
До момента не съм видял някой с DRL модул на дългите да ме е заслепил. За разлика от доста голям брой каращи с ксенон.

До момента не съм видял някой с DRL модул на дългите да ме е заслепил. За разлика от доста голям брой каращи с ксенон.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
KKamenov написа:Специален поздрав за майките на тези, които карат с % дълги светлини, вместо да си купят крушки, като Osram Nighbraker или други, които дават повече светлина.
Ти разбираш ли колко тъпо изказване направи ?? Тези дълги на % се карат през ДЕНЯ а не вечери когато според теб трябват по-силни крушки

-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 20:30
- Автомобил: Vento 1.9TDI Smart 600cc 1999
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Asenovgrad,Plovdiv
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
И не знам как така ви заслепяват през деня?Да ви привличат вниманието да ,но за заслепяване през деня,значи сте за очен лекар 

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта