Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??
Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??
Здравейте колеги.Имам следният проблем.Когато запаля колата и тръгна да я карам студена турбото надува 0.6-7.След като загрее започва да пада налягането постепенно.. пада на 0.5 след като карам 50 километра налягането вече е паднало на 0.3!! Дали проблема е в клапан н75 или някой вакум или омекнала пружина на гейта или нещо друго???Като падне на 0.3 става много тромава и не ми се кара дори.. ,а колата е венто тди 90-1з както съм написал в заглавието .Благодаря предварително!! :)
Последна промяна от Andriqn на Пет 05 дек 2014 16:54, променено общо 1 път.
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??
Виж си вакумите
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??
За да се види точно отде е проблема, се подвързва директно без Н75 гейта на турбото . Тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=409693&start=60
Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??
Значи да свържа червения и синия маркуч и трябва да забие на едно налягане.А примерно ако забие на 0.4 това значи,че е бутана шпилката на гейта,ако е така искам да знам какво е точното налягане на 1з да си го настроя и моята така и можели примерно да го направя на 1 бар или 0.9 поне от шпилката или ще влиза в авариен режим?
Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??
Днеска смених клапан н75 и колата започна да пиква на 0.9 и пада на 0.6. Искам да знам тази турбина гаррет т15 на този мотор на какво налягане трябва да се кара .Мога ли да бутна шпилката на гейта и да го направя примерно на 1.1 да пиква и да пада на 0.8 поне или ще влиза в авариен режим?
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??
Тя нещо такова трябва да си надува в напълно заводски вариант.
Иначе аз карам на 1.4-1.5 пик и сваля на 1.25 и нямам проблеми но колата е с друг софтуер а не от шпилката.В случая както искаш да направиш ти ще вдигнеш налягането но при задържане на висок надув колата ще отчита разминаване в искано и получавано и ще забива.И все пак ти как я мериш? и гледа ли за най важното,скъсан въздуховод?
Иначе аз карам на 1.4-1.5 пик и сваля на 1.25 и нямам проблеми но колата е с друг софтуер а не от шпилката.В случая както искаш да направиш ти ще вдигнеш налягането но при задържане на висок надув колата ще отчита разминаване в искано и получавано и ще забива.И все пак ти как я мериш? и гледа ли за най важното,скъсан въздуховод?
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??
Аз като вече специалист по тия клапани H75 на 1Z
.....мога да кажа че колата трябва да прави пик до 1.1 и после да застава твърдо на 0.9.
Ослушвай се в движение, дали някъде нямаш съскане при рязко подаване на газ, провери и за спукан маркуч по турбо пътищата, огледай и кулера някъде да е необичайно омаслен за евентуален пробив. Вакумните маркучета е повече от задължително да се прегледат. По сложното е спукана мембрана на актуатора...ама това след като се направи пробата със байпаса на H75. Направи байпаса и ако на пълна газ ти задържа твърдо на 0.6, значи актуатора и гейта са ти наред.

Ослушвай се в движение, дали някъде нямаш съскане при рязко подаване на газ, провери и за спукан маркуч по турбо пътищата, огледай и кулера някъде да е необичайно омаслен за евентуален пробив. Вакумните маркучета е повече от задължително да се прегледат. По сложното е спукана мембрана на актуатора...ама това след като се направи пробата със байпаса на H75. Направи байпаса и ако на пълна газ ти задържа твърдо на 0.6, значи актуатора и гейта са ти наред.
Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??
Гледах вакумите и турбо пътищата всичко е наред.. Колата студена пиква на 1 бар и пада след това на 0.6-7 като загрее пиква на 0.9 и пада на 0,6 и държи така ..
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??
Направи това с байпаса на H75 кажи резултата и после ще го мислим
Ето една тема да разгледаш:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=409693
Ето една тема да разгледаш:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=409693
Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??
Аз го направих байпаса.Вързах синия и червения маркуч и колата не надуваше повече от 0.5-6. Нещо не ми харесва вървежа като цяло.. тва турбо ще го изхвърля на лято и ще сложа к14 и едни дюзи 0.216 ,имам и комп от аху 16 бита ,монтирам всичко и чипосвам.Обаче сега ми се искаше да се подобри малко вървежа ,но ще карам така ако трябва.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта