Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??

Мнениеот Andriqn » Пет 05 дек 2014 12:47


Здравейте колеги.Имам следният проблем.Когато запаля колата и тръгна да я карам студена турбото надува 0.6-7.След като загрее започва да пада налягането постепенно.. пада на 0.5 след като карам 50 километра налягането вече е паднало на 0.3!! Дали проблема е в клапан н75 или някой вакум или омекнала пружина на гейта или нещо друго???Като падне на 0.3 става много тромава и не ми се кара дори.. ,а колата е венто тди 90-1з както съм написал в заглавието .Благодаря предварително!! :)

Последна промяна от Andriqn на Пет 05 дек 2014 16:54, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??

Мнениеот GuLiVeR » Пет 05 дек 2014 17:29


Виж си вакумите


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??

Мнениеот samo_pechka » Пет 05 дек 2014 17:48


За да се види точно отде е проблема, се подвързва директно без Н75 гейта на турбото . Тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=409693&start=60


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??

Мнениеот Andriqn » Пет 05 дек 2014 18:10


Значи да свържа червения и синия маркуч и трябва да забие на едно налягане.А примерно ако забие на 0.4 това значи,че е бутана шпилката на гейта,ако е така искам да знам какво е точното налягане на 1з да си го настроя и моята така и можели примерно да го направя на 1 бар или 0.9 поне от шпилката или ще влиза в авариен режим?


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??

Мнениеот Andriqn » Съб 06 дек 2014 13:43


Днеска смених клапан н75 и колата започна да пиква на 0.9 и пада на 0.6. Искам да знам тази турбина гаррет т15 на този мотор на какво налягане трябва да се кара .Мога ли да бутна шпилката на гейта и да го направя примерно на 1.1 да пиква и да пада на 0.8 поне или ще влиза в авариен режим?


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??

Мнениеот hip-hopotam » Нед 07 дек 2014 16:01


Тя нещо такова трябва да си надува в напълно заводски вариант.
Иначе аз карам на 1.4-1.5 пик и сваля на 1.25 и нямам проблеми но колата е с друг софтуер а не от шпилката.В случая както искаш да направиш ти ще вдигнеш налягането но при задържане на висок надув колата ще отчита разминаване в искано и получавано и ще забива.И все пак ти как я мериш? и гледа ли за най важното,скъсан въздуховод?


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??

Мнениеот drago_tr » Нед 07 дек 2014 19:11


Аз като вече специалист по тия клапани H75 на 1Z :Mr Green Fun .....мога да кажа че колата трябва да прави пик до 1.1 и после да застава твърдо на 0.9.
Ослушвай се в движение, дали някъде нямаш съскане при рязко подаване на газ, провери и за спукан маркуч по турбо пътищата, огледай и кулера някъде да е необичайно омаслен за евентуален пробив. Вакумните маркучета е повече от задължително да се прегледат. По сложното е спукана мембрана на актуатора...ама това след като се направи пробата със байпаса на H75. Направи байпаса и ако на пълна газ ти задържа твърдо на 0.6, значи актуатора и гейта са ти наред.


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??

Мнениеот Andriqn » Нед 07 дек 2014 22:28


Гледах вакумите и турбо пътищата всичко е наред.. Колата студена пиква на 1 бар и пада след това на 0.6-7 като загрее пиква на 0.9 и пада на 0,6 и държи така ..


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??

Мнениеот drago_tr » Нед 07 дек 2014 23:18


Направи това с байпаса на H75 кажи резултата и после ще го мислим
Ето една тема да разгледаш:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=409693


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Турбото си мени налягането??

Мнениеот Andriqn » Пон 08 дек 2014 13:37


Аз го направих байпаса.Вързах синия и червения маркуч и колата не надуваше повече от 0.5-6. Нещо не ми харесва вървежа като цяло.. тва турбо ще го изхвърля на лято и ще сложа к14 и едни дюзи 0.216 ,имам и комп от аху 16 бита ,монтирам всичко и чипосвам.Обаче сега ми се искаше да се подобри малко вървежа ,но ще карам така ако трябва.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта