Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Chzn
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 20 апр 2011 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето

Мнениеот Chzn » Нед 07 дек 2014 12:53


Здравеите колеги зна4и имам следния проблем.Когато оставя колата да седи 7-8 4аса като трьгна да паля стартера изобщо не ще да заварти.Тогава с едно кабел4е подавам директно + от акумолатора на снимката се вижда каде колкото да заварти един пут стартера,и след това зака4ам пак буксата и си паля от клю4а и нямам проблеми до като не оставя колата за по дълго време за престои.Някакви идеи от какво може да е,4етките на стартера са нови и от клемореда не е.

1.jpg




Chzn
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 20 апр 2011 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето

Мнениеот Chzn » Вто 09 дек 2014 12:02


:arrow


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето

Мнениеот stefan4o » Вто 09 дек 2014 12:05


Пробвал ли си тая гайка да я развиеш, дето отива плюсът? Зачисти контактните повърхности на клемите на стартера и опитай пак.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето

Мнениеот vanesto » Вто 09 дек 2014 12:09


Почисти си и масата към двигателя.


Chzn
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 20 апр 2011 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето

Мнениеот Chzn » Вто 09 дек 2014 13:51


Да по4иствал съм ги ефекта е същия,но и няма логика да е от това понеже един път като заварти след това няма проблеми.4удя се да не са нещо втулки или този вклу4вател над стартера нещо от там да прави проблеми?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето

Мнениеот stefan4o » Вто 09 дек 2014 13:55


Щом се налага да подаваш директен плюс, значи дотам отиват доста по-малко от 12 Волта, след като не може да отлепи... Поне това е мойта логика.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето

Мнениеот vanesto » Вто 09 дек 2014 14:11


Щом с директен + пали винаги, проблема ти не е в стартера. Ако прави чалъми като дадеш плюса на клемата, тогава можеше да е включвател или втулки. Или клеморед или лоши връзки.


Chzn
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 20 апр 2011 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето

Мнениеот Chzn » Вто 09 дек 2014 15:13


и според мен нещо залепва нз и аз на какъв принцип работи и се 4удя да копувам ли вклю4вател които е 30-40 лв нов или да търся стартер втора рака направо?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето

Мнениеот vanesto » Вто 09 дек 2014 15:19


Ще си дадеш парите на вятъра. Вземи един мултицет и премери, като завъртиш ключа, дали стига ток до клемата и колко волта.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта