Здравеите колеги зна4и имам следния проблем.Когато оставя колата да седи 7-8 4аса като трьгна да паля стартера изобщо не ще да заварти.Тогава с едно кабел4е подавам директно + от акумолатора на снимката се вижда каде колкото да заварти един пут стартера,и след това зака4ам пак буксата и си паля от клю4а и нямам проблеми до като не оставя колата за по дълго време за престои.Някакви идеи от какво може да е,4етките на стартера са нови и от клемореда не е.
Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето
Пробвал ли си тая гайка да я развиеш, дето отива плюсът? Зачисти контактните повърхности на клемите на стартера и опитай пак.
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето
Почисти си и масата към двигателя.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 20 апр 2011 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tyrnovo
Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето
Да по4иствал съм ги ефекта е същия,но и няма логика да е от това понеже един път като заварти след това няма проблеми.4удя се да не са нещо втулки или този вклу4вател над стартера нещо от там да прави проблеми?
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето
Щом се налага да подаваш директен плюс, значи дотам отиват доста по-малко от 12 Волта, след като не може да отлепи... Поне това е мойта логика.
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето
Щом с директен + пали винаги, проблема ти не е в стартера. Ако прави чалъми като дадеш плюса на клемата, тогава можеше да е включвател или втулки. Или клеморед или лоши връзки.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 20 апр 2011 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tyrnovo
Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето
и според мен нещо залепва нз и аз на какъв принцип работи и се 4удя да копувам ли вклю4вател които е 30-40 лв нов или да търся стартер втора рака направо?
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf MK2 1.8 107kc. 88г. проблем с паленето
Ще си дадеш парите на вятъра. Вземи един мултицет и премери, като завъртиш ключа, дали стига ток до клемата и колко волта.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта