Мерси на всички писали и
особено на отзовалите се, оправи се донякъде проблема не без помощ, разбира се.
Сега ще опиша какво как и защо:
1.Проблем с гарнитурите между главите и фланците на смукача, и от двете глави - влиза въздух и тече бензин навън, въпреки чисто новите еднократни уплътнения; как го оправих: пръстени/гарнитури от 3мм клингирит, за сега държи на температурата, няма проблеми.Казвам 3мм, но зависи от "стъпалото" в главата(имам комплект още две глави, на които стъпалото е 5мм и няма как да уплътни с 3мм).
2.Някакъв неустановен за момента проблем с оригиналния карбуратор на тази кола, който беше 28 pict, смених го с друг, 28 pict-1 и за сега няма проблеми.
Причината за проблема не я разбрах, но знам какво беше следствието - наливаше бензин в колектора, въпреки, че не течеше от никъде и игленият вентил държеше.
Смяната оправи работата.
3.Проблем с кабели между делко и свещи, както и кабела от бобината до делкото, чисто нови, даващи проблеми.Сменени с кабел, който е с обикновен меден проводник вътре, а не с графит като новите.Проблема отстранен.
4.Проблем с вакуума на автоматичният смукач откъм делкото, при подаване на газ размества нещо по предварението не както трябва и двигателя започва да работи неравномерно(все едно различни цилиндри ту работят, ту не и прекъсва), както и гасне на празни обороти.
Специално този проблем беше открит и отстранен от asentm.Ето как - откачи маркуча на автоматичния смукач и направи финна настройка на делкото.Сега двигателя работи нормално, няма пушеци, не придърпва, не прави безобразия.
Мерси отново на всички
П.С. малко оффтопик, ако някой иска книгите на фолксваген, имам ги и двете(немска и английска) като снимки, да пише на ПМ.